1. #3601
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Dagens


  2. #3602
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Ser bra ut. Men skippa örhängena.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #3603
    Hur ska man ha klockan när man har skjorta?

  4. #3604
    man får framföra sin åsikt men det är onödigt att göra det på ett nedvärderande sätt, klädstilerna är olika överallt och långt ifrån alla följer det som är "rätt" klädstil.


    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Gärna länkar pojkar
    http://www.neffheadwear.com/product/corpo-stretchy
    http://www.junkyard.se/Product.aspx?...DetailId=10587

  5. #3605
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Ser bra ut. Men skippa örhängena.
    Naah jag ser bättre ut med örhängen men förstår att du inte tycker att det passar outfiten!

  6. #3606
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Hur ska man ha klockan när man har skjorta?
    Vet inte om jag missförstår dig nu, men jag brukar ha skjortan knäppt på knappen längst ut utav själv ärmen. Så att klockan får plats i skjortan och inte trycks undan utav klockan. Ganska luddigt förklarat kanske..

  7. #3607
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vet inte om jag missförstår dig nu, men jag brukar ha skjortan knäppt på knappen längst ut utav själv ärmen. Så att klockan får plats i skjortan och inte trycks undan utav klockan. Ganska luddigt förklarat kanske..
    Haha jo lite luddigt var det men jag tror att jag förstår

  8. #3608
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Haha jo lite luddigt var det men jag tror att jag förstår
    Har du armen böjd så är klockan innanför skjortärmen, är den utsträckt så ser man den bättre. Det kanske är bättre haha.. Dags att sova för min del känner jag.

  9. #3609
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Har du armen böjd så är klockan innanför skjortärmen, är den utsträckt så ser man den bättre. Det kanske är bättre haha.. Dags att sova för min del känner jag.
    Nu förstår jag Sova låter som en bra idé

  10. #3610
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Nån som kan länka några snygga vårjackor?

    BuMp

  11. #3611

  12. #3612
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Brukar ha den innanför och knäppt skjortan med yttersta knappen som tdwp skrev. Finns ju vissa som har den utanpå skjortan med!

  13. #3613
    Nån som vet var man kan få tag på pierre robert kalsonger? Har kollat försäljningsställen på hemsidan, men det verkar inte funka för inget visas :S

  14. #3614
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Kanske är fel tråd, men jag skulle behöva ett par snygga snowboardbyxor innan nästa vecka. Några tips? Skulle även behöva en lång luvtröja när jag åker, helst med dragkedja men det spelar ingen större roll.

    Edit: Är ca 177 lång.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  15. #3615
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Kanske är fel tråd, men jag skulle behöva ett par snygga snowboardbyxor innan nästa vecka. Några tips? Skulle även behöva en lång luvtröja när jag åker, helst med dragkedja men det spelar ingen större roll.
    http://www.junkyard.se/Store.aspx?S=3&C=62

    edit: tips är annars att stolpa in i närmsta stadium-affär, de brukar ha en del schysst till humana priser

  16. #3616
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    http://www.junkyard.se/Store.aspx?S=3&C=62

    edit: tips är annars att stolpa in i närmsta stadium-affär, de brukar ha en del schysst till humana priser
    Kollade där förut och de enda jag kan tänka mig är i storlek S eller XXL. Ska kika i om det finns några på stadium i helgen tänkte jag, någon som känner till en annan bra sida annars?
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  17. #3617
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Blir nog något liknande dethär på student skivan! Vad tycker ni?
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  18. #3618

  19. #3619
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    champagnefrukosten hoppas jag du syftar på? riktigt jävla tattigt annars, du kan inte gå på middag sådär
    Har tema ''jag kom precis ifrån'' och det var de oseriösaste jag kom på.Middagen kommer ja ha jeans å skjorta som jag sen kommer ha under rocken
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  20. #3620
    Köp en five panel från typ Norse projects. Eller Supreme om du vill vara väldigt svår.

  21. #3621
    Köpte en ny vårjacka i veckan, blev en blå trench från zara
    http://www.zara.com/webapp/wcs/store...RUTIGT%2BFODER
    Va sugen på en Burberry men spar pengar till en barcelona resa där ja förhoppningsvis ska hitta lite roliga kläder..
    Vad tycks ?


    Funderar också på att köpa ettpar nya seglarskor..
    Äger nu ettpar timberlands med vit sula vilket jag lite tröttnat på
    så här ser dom ut : http://www.manalive.com/images/produ...boat_shoe4.jpg
    Tips på nya ?


    Köpte även ettpar svarta pennyloafers i veckan, ville egntligen ha ettpar bruna men fick dom för ett pangpris så jag kunde inte så emoot

  22. #3622

  23. #3623
    Slutar nian om typ 3 månader , och vill ha tips på ett på ett par snygga skor som inte är så dyra - ingen snörning på , om dom inte är jätte snygga! Även tips på skjorta eller om ni kan visa vad ni hade på er!

  24. #3624
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av kingkong Visa inlägg
    Slutar nian om typ 3 månader , och vill ha tips på ett på ett par snygga skor som inte är så dyra - ingen snörning på , om dom inte är jätte snygga! Även tips på skjorta eller om ni kan visa vad ni hade på er!
    Vad för typ av skor är det du är ute efter?

    En ljusblå/vit oxford skjorta är det snyggaste imo.

  25. #3625
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vad för typ av skor är det du är ute efter?

    En ljusblå/vit oxford skjorta är det snyggaste imo.
    ÄR hel borta nästan när det gäller skor men typ fin skor som är lite spetsigare i tårna men ingen snör knytning! Antingen mönster eller helt släta , ge förslag på fina skor för vill inte se ut som en tattare (hoppas du förstår )

  26. #3626
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av kingkong Visa inlägg
    ÄR hel borta nästan när det gäller skor men typ fin skor som är lite spetsigare i tårna men ingen snör knytning! Antingen mönster eller helt släta , ge förslag på fina skor för vill inte se ut som en tattare (hoppas du förstår )
    Är själv ganska dålig på den typen utav skor, men är det här något att ha? Gick efter det du sa:
    http://dinsko.se/Shop-online/Herr/Sk...sat?art=250636

  27. #3627
    Någon som kan tipsa om ett par snygga segelskor? Gillar verkligen dessa men 1500kr är inte något som jag vill betala just nu i alla fall :/

  28. #3628
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Köpte en ny vårjacka i veckan, blev en blå trench från zara
    http://www.zara.com/webapp/wcs/store...RUTIGT%2BFODER
    Va sugen på en Burberry men spar pengar till en barcelona resa där ja förhoppningsvis ska hitta lite roliga kläder..
    Vad tycks ?


    Funderar också på att köpa ettpar nya seglarskor..
    Äger nu ettpar timberlands med vit sula vilket jag lite tröttnat på
    så här ser dom ut : http://www.manalive.com/images/produ...boat_shoe4.jpg
    Tips på nya ?


    Köpte även ettpar svarta pennyloafers i veckan, ville egntligen ha ettpar bruna men fick dom för ett pangpris så jag kunde inte så emoot
    Spana in Sebago, blandar klassiska och nytänkande modeller! Jag har ett par från Henri LLoyd som jag precis som du är lite trött på, ställer därför in siktet mot sebago!
    2674/2

  29. #3629
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Någon som kan tipsa om ett par snygga segelskor? Gillar verkligen dessa men 1500kr är inte något som jag vill betala just nu i alla fall :/
    Har för mig att jag sett ett par på Din Sko/Eurosko eller liknande för pengen billigare. Men då ser dom kanske inte lika fina ut som dom du länkade.

  30. #3630
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Har för mig att jag sett ett par på Din Sko/Eurosko eller liknande för pengen billigare. Men då ser dom kanske inte lika fina ut som dom du länkade.
    Ska kolla upp det, men i värsta fall blir det väl att spara in på resten av inköpen och köpa de par jag länkade

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in