Sidan 35 av 56 Första ... 25333435363745 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Megavirre Visa inlägg
    "App tåget"? Ovi Store med appar har ju funnits på Nokias mobiler länge.
    No shit? Men dom har långt ifrån ett lika stort och roligt utbud som IOS och Android har

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    No shit? Men dom har långt ifrån ett lika stort och roligt utbud som IOS och Android har
    Ja, "no shit". Skriv det om det är vad du menar.

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    håller fullständigt med, dock har jag börjat märka att det börjat komma mycket fler apps nu
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

Inhandla en iPhone 4 idag, verkar vara rätt bra. Nu återstår bara jailbreak.

När man använder tether på Android och har fri surf, då är det fortfarande gratis och dela till den andra enheten va?

http://cdon.se/hemelektronik/huawei_...black-12578708
    pris: 999kr
    någon som vet nå om den?
    jag har aldrig hört talas om märket eller nå, men tusen spänn, slår fan till

Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    http://cdon.se/hemelektronik/huawei_...black-12578708
    pris: 999kr
    någon som vet nå om den?
    jag har aldrig hört talas om märket eller nå, men tusen spänn, slår fan till

Huawei gör hyffsade saker. säkert värd 1000:-

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Vad tror ni om denna mobil: http://www.elgiganten.se/product/mob...LADE/zte-blade
    Billig, android, 3.5" skärm! Tänkte baar fråga om det är något att köpa som en tillfällig mobil ? Verkar ju rätt bra iaf!
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Efter att ha lekt runt lite så är jag nöjd med min iphone nu

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Efter att ha lekt runt lite så är jag nöjd med min iphone nu
    Hur gör du för att få ett annat lockscreen att fungera? Testade på min 4a men det blir ingen ändring..
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Någon som kan tipsa ett spel till android som man blir beroende av? Gärna i stuk med bubble popper, men det finns ingen bra version på det...

Steve jobs kommer skita knäck när han ser den här

Jävla cp-nokia som slutade att funka IGEN!
    Most stickpeople are black

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Jävla cp-nokia som slutade att funka IGEN!
    Köp HTC, sjukt välbyggda, och håller jätte bra

HATAR touch Man blir ju bara arg...

HATAR touch Man blir ju bara arg...
    Gjorde jag med tills jag provade iPhones och HTC's touch

Har prövat bägge... Så fort man kommer åt nåt så går dom in på vafan som helst

Har prövat bägge... Så fort man kommer åt nåt så går dom in på vafan som helst
    hahaha!

jag har jättestora händer/fingrar, men jag hr aldrig haft något problem aja men aa knappar kan vara skönt ibland

Samma här, skruvarfingrar... Men det är ju så drygt när man bara råkar trycka lite för hårt när man ska scrolla eller nåt sånt. Och när man ska smsa. Jaja, nokian ska in på lagning igen, tillsammans med min Dremmel

Samma här, skruvarfingrar... Men det är ju så drygt när man bara råkar trycka lite för hårt när man ska scrolla eller nåt sånt. Och när man ska smsa. Jaja, nokian ska in på lagning igen, tillsammans med min Dremmel
    jo, men asså HTC's och iPhones behöver man inte trycka på skärmen då dom är tryckkänsliga (tror jag det heter?) man behöver knappt snudda med fingret

Jag vet, det är det som är drygt

Jag vet, det är det som är drygt
    Men vafan xD det är ju det som är det fina !

om man skrollar på min desire, och sedan stannar med finget så måste man lyfa på fingret och trycka igen.

på så sätt kan man inte råka trycka på något

Men det är när man ska trycka igen man kommer åt saker

Fan vad alla ska ha iphones, tappa dom en gång och skärmen spricker i princip, är iaf nöjd med min nokia. sprillans ny ingen sån hitech telefon och bateriet varar as länge, Ps den har snake

Aja..^^ haha

Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Fan vad alla ska ha iphones, tappa dom en gång och skärmen spricker i princip, är iaf nöjd med min nokia. sprillans ny ingen sån hitech telefon och bateriet varar as länge, Ps den har snake

Precis, alla andra touch telefoner och vanliga, kan man tappa 1000ggr innan dom går sönder typ ^^

Men det är väl för att iPhone är så dåligt byggd.

Aja..^^ haha

Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg

Precis, alla andra touch telefoner och vanliga, kan man tappa 1000ggr innan dom går sönder typ ^^

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Steve jobs kommer skita knäck när han ser den här
    hoppas den kommer ut i Sverige, lite tveksamt då den troligen kommer vara en Sprint telefon precis som Evo 4G
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Aja..^^ haha

Tappat min XXX gånger, funkar fortfarande lika bra Bara någon repa på skärmen men inge mkt
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Aja..^^ haha

hahah måst hålla med här, har 3st pappa betalar flickor i klassen och alla med iphone. 2 veckor sen tappa ena sen iphone 4:a och skärmen är helt full av sprickor + att hon även hade ett skal runt den som skall skydda den (trodde de va fan omöjligt ti få så många spickor pga att tappa den bara), den andra tappar även hon sin iphone i vatten och på asfalten och den sluta tvärt att fungera + mycket sprickor. Och den sista flickans iphone sluta mittiallt läsa simkort nu här i veckan (alla 3 saker händ inom 2 veckor).

Så tex nokias telefoner är ju fan odödliga om man jämför med iphone och även nyare som N8 (tappade min i asfalten (turligt nog med gummiskal runt och den har inte en jävla skråma!) Även många andra telefoner håller fast man tappar dem hur mycke som helst
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in