Sidan 46 av 56 Första ... 364445464748 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #1351

  2. #1352
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Äsch strunta i fodral och skydd osv, det är då telefonerna går sönder när man inte vågar använda dom Har en kille i klassen som hade flera olika skydd på sin Desire HD men den fick han lämna in på lagning 2 gånger ändå..
    ville bara ha ett fodral då mobilen ofta åker ur mina fickor, andra skydd är bara skit, man tappar ju inte mobilen när man håller på med den.

  3. #1353
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Äsch strunta i fodral och skydd osv, det är då telefonerna går sönder när man inte vågar använda dom Har en kille i klassen som hade flera olika skydd på sin Desire HD men den fick han lämna in på lagning 2 gånger ändå..
    Håller med, Men jag köpte "Full Invisible shield" till min desire. Det är att rekomendera!
    -
    Tips: Youtube'a "Invisible shield"

  4. #1354
    Följer det med ett 16 gb minneskort eller är det nåt inbyggt i SGS2? Står ju olika överallt >.<

  5. #1355
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Följer det med ett 16 gb minneskort eller är det nåt inbyggt i SGS2? Står ju olika överallt >.<
    Inbyggt. I min 8GB SGS så är de 8Gigabyten inbyggda..


  6. #1356
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Inbyggt. I min 8GB SGS så är de 8Gigabyten inbyggda..
    okej
    det här ska väl passa? http://cdon.se/hemelektronik/transce...2_16gb-7171731

  7. #1357
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Borde väl passa antar jag


  8. #1358
    Ska du ha filmer på mobilen? Annars är 16gb helt onödigt enligt mig.

  9. #1359
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ska du ha filmer på mobilen? Annars är 16gb helt onödigt enligt mig.
    Ja, men 16 gb är väl egentligen ganska onödigt, dom filmer jag brukar skaffa är runt 700 mb så då räcker det ju med 8 gb.

  10. #1360
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    någon som vet hur man konverterar filmer så att jag kan kolla i min iphone? från avi till mp4 t.ex?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #1361
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    någon som vet hur man konverterar filmer så att jag kan kolla i min iphone? från avi till mp4 t.ex?
    Sök på Avi to mp4 på Google.

    Borde finnas appar också precis som till Android också där man slipper konvertera filmerna, dom går att spela upp i programmet.

  12. #1362
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Sök på Avi to mp4 på Google.

    Borde finnas appar också precis som till Android också där man slipper konvertera filmerna, dom går att spela upp i programmet.
    okej letat lite men hittar inget seriöst
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #1363

  14. #1364
    Har äntligen hämtat ut min SGS2 och den är helt underbart skön

  15. #1365

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Undrar lite snabbt om en touch-mobil kan få försämrad touch p.g.a någon har tryckt för hårt på skärmen.
    Lät min lillasyster spela ett något stressamt spel och det känns nästan som att touchen inte svarar lika bra som den gjorde innan. (Hon tryckte väldigt hårt det syntes på fingret).

    Låter rimligt. Då min HTC har börjat få trögare touch och den förstår inte vart jag trycker på skärmen. Om jag kanske ska skicka ett sms och jag trycker på "r" så kanske det trycks på "Z" och jag kan inte göra nåt åt det. För att fixa det måste jag starta om mobilen. Men sen kanske det börjar igen efter några timmar

  16. #1366

  17. #1367
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    någon som vet hur man konverterar filmer så att jag kan kolla i min iphone? från avi till mp4 t.ex?
    Jag använder själv VLC's egna app till iPhone, där kan man bara lägga in filmerna i iTunes och sedan kolla på dem direkt i appen. Den blev dock borttagen från App Store... Man tycker ju att det borde finnas någon liknande tillgänglig.

  18. #1368

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ville ha en säker källa på det, har en känsla att jag som ofta förut bara fått för mig att den blivit sämre. Efter lite "testande" på mobilen nu i några minuter känns det som den fungerar som den ska ändå.

    Men det brukar hända att när man spelar för mkt, messar för mkt, och tappar sin touch-mobil ofta så brukar mobilen börja krångla till slut.

  19. #1369
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ville ha en säker källa på det, har en känsla att jag som ofta förut bara fått för mig att den blivit sämre. Efter lite "testande" på mobilen nu i några minuter känns det som den fungerar som den ska ändå.
    Det kan inte vara så att du bara inbillar dig? Kanske att du trycker lite lösare än vanligt för att hon tryckte så pass hårt, vilket gör att den helt enkelt inte riktigt uppfattar "trycket"?

  20. #1370

  21. #1371
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jo, som jag skrev är det säkert bara något jag fått för mig att jag trycker/touchar för löst
    Haha, aa. Läste lite för fort så jag hann inte notera att du skrev det!

  22. #1372
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Låter rimligt. Då min HTC har börjat få trögare touch och den förstår inte vart jag trycker på skärmen. Om jag kanske ska skicka ett sms och jag trycker på "r" så kanske det trycks på "Z" och jag kan inte göra nåt åt det. För att fixa det måste jag starta om mobilen. Men sen kanske det börjar igen efter några timmar
    Det har ju att göra med Kalibreringen av "tangentbordet"

  23. #1373
    Hur byter man låsskärm på sgs2? Standard är så tråkig och ful

  24. #1374
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Hur byter man låsskärm på sgs2? Standard är så tråkig och ful
    Man kan ju ladda ner från market, iaf för mig. Vet däremot inte om man måste roota eller nå.

  25. #1375
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Hur byter man låsskärm på sgs2? Standard är så tråkig och ful
    Widgetlocker.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  26. #1376

  27. #1377
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Om jag har ett surf-abonemang med fast pris (299kr) och surfar utomlands, då borde det ju inte kosta något, eller?
    Jag TROR att du bara kan surfa gratis inom Sverige :s


  28. #1378

  29. #1379
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jo är nog så men eftersom det fortfarande bara borde dras från dom t.ex som i mitt fall, 10gb man har o surfa på. Förstår du vad jag menar? Men vill gärna ha ett svar från någon som är helt säker, om inte annat får jag väl fråga 3 själva.
    Inget vi kan svara på. Du får läsa på om tjänsten på nätet alt. höra dig för hos din abonnent.

  30. #1380

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in