Sidan 52 av 56 Första ... 2425051525354 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #1531
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    "den bästa smartphonen", jovisst. varför tror du den blivit utsedd till det? jo, det dom menar med att den är bäst är att den har stor skärm och en snabb processor. det är det som gör den så märkvärdig, och nej, det gör inte den telefonen till den bästa smartphonen. Iphones os totalt knullar android.

    äntligen en som förstått att inte en snabb processor gör den till världens bästa mobil. iphone behöver ingen värsting processor för att vara snabb och stabil i sitt operativsystem, dock så använde dom ju en dual-core prolle i 4s;en, antagligen bara för att hänga med i utvecklingen.
    Men som sagt,snabb processor och en stor skärm gör ju inte telefonen.
    och visst, iphones är ganska dyra men man får vad man betalar för, det skriker ju kvalité om iphone, känns verkligen att dom är påkostade.
    På vad sätt knullar iPhone os Android? Det är VAD ni tycker.
    Ni är ju så roliga. Då kan man aldrig säga att något är bäst för det finns alltid någon som tycker om något annat bättre.


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #1532
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    "Lille gubben" Tala för dig själv Moppestyling.

    Ja den är bäst enligt dig.
    Wow, enligt tidningar. Men då måste den ju vara bäst, haha nej tro det eller ej med det finns människor som tycker HTC, SE osv mobiler är bättre, Ja det är sant!
    En mobil blir inte bäst bara för att tidningar skriver det.



    Kom ihåg vad jag skrev nyss, alla mobiler har för och nackdelar. Själv har jag aldrig gillat Samsung.
    Inte bara enligt mig!!

    Ja det säger en hel del att flera tidningar säger att den är bäst och jag vet att det finns folk som tycker sina mobiler är bäst osv. Har aldrig sagt att det inte finns??

    Och alla mobiler har för- och nackdelar, men mer eller mindre!

  3. #1533
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    "den bästa smartphonen", jovisst. varför tror du den blivit utsedd till det? jo, det dom menar med att den är bäst är att den har stor skärm och en snabb processor. det är det som gör den så märkvärdig, och nej, det gör inte den telefonen till den bästa smartphonen. Iphones os totalt knullar android.

    äntligen en som förstått att inte en snabb processor gör den till världens bästa mobil. iphone behöver ingen värsting processor för att vara snabb och stabil i sitt operativsystem, dock så använde dom ju en dual-core prolle i 4s;en, antagligen bara för att hänga med i utvecklingen.
    Men som sagt,snabb processor och en stor skärm gör ju inte telefonen.
    och visst, iphones är ganska dyra men man får vad man betalar för, det skriker ju kvalité om iphone, känns verkligen att dom är påkostade.
    Haha, jo du kan ju fortsätta att filosofera du! iPhone är långt ifrån att knulla android. iPhone är mer en leksak än en redig mobil som går sönder hur lätt som helst! Ingen jag känner som har/haft en iPhone som inte gått sönder någon gång!

    Och den nya iPhone 4s är ju ett skämt... snabbare processor, tunnare vad mer?? Vilken dålig uppgradering, man ska lägga några tusenlappar extra för att få det!

  4. #1534
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av MoppeStyling Visa inlägg
    Haha, jo du kan ju fortsätta att filosofera du! iPhone är långt ifrån att knulla android. iPhone är mer en leksak än en redig mobil som går sönder hur lätt som helst! Ingen jag känner som har/haft en iPhone som inte gått sönder någon gång!

    Och den nya iPhone 4s är ju ett skämt... snabbare processor, tunnare vad mer?? Vilken dålig uppgradering, man ska lägga några tusenlappar extra för att få det!
    du kan ju lägga ner själv Moppestyling, så är det faktiskt, mycket stabilare i sitt os. de går inte sönder om man sköter dem som en mobil ska. dom är ju inte precis byggda för att hålla om man slänger dem i backen, det är ju inte precis meningen och håller man i telefonen så pajjar den inte. jag har haft min 4 sen i maj och den har knappt några repor.
    4sen tycker jag också är onödig, en besvikelse faktiskt. Men jag har stora förhoppningar på 5an, 4an var ju en succé.
    4sen har fått Siri, dubbelkärnig processor, 8mpx kamera, och lite till.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #1535
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    På vad sätt knullar iPhone os Android? Det är VAD ni tycker.
    Ni är ju så roliga. Då kan man aldrig säga att något är bäst för det finns alltid någon som tycker om något annat bättre.


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    det är snabbare, stabilare, mer genomtänkt, bättre appar osv.

  6. #1536
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    På vad sätt knullar iPhone os Android? Det är VAD ni tycker.
    Ni är ju så roliga. Då kan man aldrig säga att något är bäst för det finns alltid någon som tycker om något annat bättre.


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    har redan sagt det. stabilare OS, mycket snabbare, bättre appar, en iphone 4 med en enkärnig prolle upplevs snabbare än en s2 med dubbla kärnor. som sagt, iphone har ett såpass stabilt os att de egentligen inte behöver en 2-kärnig processor för att upplevas snabba och laggfria, vilket inte android klarar av.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #1537
    Men ändå så blev s2an bäst i test, hur förklarar ni det ? http://m3.idg.se/2.1022/1.382263/sam...-basta-telefon
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #1538
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Men ändå så blev s2an bäst i test, hur förklarar ni det ? http://m3.idg.se/2.1022/1.382263/sam...-basta-telefon


    att en tidning säger att den är "världens bästa telefon" säger inte så mycket, faktum är att android är långsmmare, fulare, sämre och har sämre appar än ios, en iphone känns som sagt minst lika snabb som en s2 utan världens snabbaste processor och allt annat krimskrams. en bugatti veyron har större motor än en formel 1-bil men inte fan är den snabbare för det (förutom på en punkt, nämligen toppfart, och inte ens där är den snabbare om man drar ner downforcen på f1an).

  9. #1539
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Men ändå så blev s2an bäst i test, hur förklarar ni det ? http://m3.idg.se/2.1022/1.382263/sam...-basta-telefon
    herregud..

    Sen förstår jag inte vissa som säger att IOS är i princip laggfritt. Ren lögn, Ser folk hela tiden som har problem med lagg på iPhone

    Ett exempel är min brors. och min kompis, Klagar på lagg hela tiden. Kan även nämna att jag upplever minimalt lagg på min desire med 2.3.3. Flyter på sjukt bra.
    En annan sak är att folk har problem med att knappar lossnar eller hakar upp sig. iPhone är inte bättre kvalité än någon annan tele i samma prisklass.

    Snart kommer ju även Android 4.0, Fan va fint det kommer vara!

    Och Pontus, Bara för att du har ett måndags ex av Desire så gör det inte android dåligt.
    Android fult? Knappast.
    Segt = Du har ett måndags ex, då jag upplever i princip 0 lagg.
    Appar: Ja android market har mindre appar, Men när 4.0 släpps... då jävlar ska du se på appar som heter duga.

    Att sitta med en Desire på snart 2 år och säga det där är väldigt, väldigt.... dumt.
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-12-06 klockan 13:57.

  10. #1540
    Säger som M.Larsson, min Desire Hd har nästan aldrig laggat, dock har fb appen hängt sig flertalet gånger, läste även att på Ios är 1/3 gratis appar medans 2/3 är gratis på android
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  11. #1541
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Ett exempel är min brors. och min kompis, Klagar på lagg hela tiden.
    "måndagsex"

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Kan även nämna att jag upplever minimalt lagg på min desire med 2.3.3. Flyter på sjukt bra.
    kul för dig, jag kan inte säga detsamma

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    iPhone är inte bättre kvalité än någon annan tele i samma prisklass.
    inte sämre heller

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Snart kommer ju även Android 4.0, Fan va fint det kommer vara!
    jo säkert, saken är den att när ett och samma operativsystem ska passa till massor med olika hårdavara blir det aldrig optimalt på samma sätt som ios

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Och Pontus, Bara för att du har ett måndags ex av Desire så gör det inte android dåligt.
    så det är min telefons fel att operativsystemet är krångligt, fult och har dåliga appar?

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Android fult? Knappast.
    jämfört med ios, jo

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Segt = Du har ett måndags ex, då jag upplever i princip 0 lagg.
    som din lillebror då, min ipod touch 2g är snabbare än min telefon

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Appar: Ja android market har mindre appar, Men när 4.0 släpps... då jävlar ska du se på appar som heter duga.
    inte färre i första hand, sämre. android 4, jaha, kan man lägga in ännu fler kraschande, laggande saker då? najs

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Att sitta med en Desire på snart 2 år och säga det där är väldigt, väldigt.... dumt.
    tycker jag inte, bara för att den är gammal ska inte 3 appar krascha så fort den har bootat osv.

  12. #1542
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    "måndagsex"


    kul för dig, jag kan inte säga detsamma


    Okej, synd.

    inte sämre heller

    Precis.

    jo säkert, saken är den att när ett och samma operativsystem ska passa till massor med olika hårdavara blir det aldrig optimalt på samma sätt som ios

    Lättare att optimera apple's iPhone då alla är i princip likadana, klart det är mer utmaning för Google med android.

    så det är min telefons fel att operativsystemet är krångligt, fult och har dåliga appar?

    Har aldrig sagt det? Läs igen och sluta låt dum

    jämfört med ios, jo

    Okej, det är vad du tycker.

    som din lillebror då, min ipod touch 2g är snabbare än min telefon

    Happ, iPhone 4 är då minst lika snab som min desire.

    inte färre i första hand, sämre. android 4, jaha, kan man lägga in ännu fler kraschande, laggande saker då? najs

    Finns appar som är lika bra som på IOS, så cut the crap. Än en gång känner jag inte igen mig alls i vad du skriver när du skriver att det kraschar osv, har aldrig problem,

    tycker jag inte, bara för att den är gammal ska inte 3 appar krascha så fort den har bootat osv.
    Som jag sa ett snäpp upp^
    Skrev svaren i ditt inlägg

  13. #1543
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Lättare att optimera apple's iPhone då alla är i princip likadana, klart det är mer utmaning för Google med android.
    vem bryr sig om hur enkelt det är, är det dåligt så är det

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Har aldrig sagt det? Läs igen och sluta låt dum
    ja

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Happ, iPhone 4 är då minst lika snab som min desire.
    _minst_ lika snabb, precis

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Finns appar som är lika bra som på IOS, så cut the crap. Än en gång känner jag inte igen mig alls i vad du skriver när du skriver att det kraschar osv, har aldrig problem,
    klart det finns en eller annan som bara är en ripoff på iphone-motsvarigheten men majoriteten är skit då de inte har någon kvalitetskontroll på android market

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson
    Som jag sa ett snäpp upp^
    uh va? så du tycker det är rimligt och bra att man inte ens kan starta telefonen utan att saker börjar krascha?

  14. #1544
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vem bryr sig om hur enkelt det är, är det dåligt så är det
    ja
    _minst_ lika snabb, precis
    klart det finns en eller annan som bara är en ripoff på iphone-motsvarigheten men majoriteten är skit då de inte har någon kvalitetskontroll på android market
    uh va? så du tycker det är rimligt och bra att man inte ens kan starta telefonen utan att saker börjar krascha?
    Vadå ripoff? Finns speltillverkare som gör åt båda OS'en. Dom kopierar ju inte sig själv haha. Sen om det sitter någon snorunge och kopierar må ju vara. Sen finns det ju även IOS utvecklare som kopierar androidappar. Fast då blir dom ju bättre pga Stränga kraven i IOS
    Finns en enkel förklaring varför appar kan upplevas som sämre till Android. Mobilerna har olika hårdvara, och mjukvara.

    Men herregud, Jag menar att jag än en gång inte har upplevt det du skrev.

  15. #1545
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Vadå ripoff? Finns speltillverkare som gör åt båda OS'en. Dom kopierar ju inte sig själv haha. Sen om det sitter någon snorunge och kopierar må ju vara. Sen finns det ju även IOS utvecklare som kopierar androidappar. Fast då blir dom ju bättre pga Stränga kraven i IOS
    Finns en enkel förklaring varför appar kan upplevas som sämre till Android. Mobilerna har olika hårdvara, och mjukvara.

    Men herregud, Jag menar att jag än en gång inte har upplevt det du skrev.
    precis, man gör en kopia av iphone-varianten till android, som oftast blir seg och dålig, t ex laggar angry birds på min desire men inte på ipod touch 2g.
    du ser, där skrev du själv att apparna till iphone är bättre. vem bryr sig om _varför_ android suger, det intressanta är _att_ det gör det, att man är dum nog att inte använda standardiserad hårdvara som apple gör skiter väl jag i.

  16. #1546
    Gör ett nytt inlägg då du säkert redan Citerat.


    Ska jag vara ärlig så bryr jag mig absolut 0 i appar och deras kvalité. Jag laddar adrig ner appar.

    Jag använder telefonen till att ringa smsa, surfa, musik och sånt.
    Skulle absolut kunna tänka mig en anna HTC om jag hade pengar, har varit supernöjd med min desire från ny. Men kommer eventuellt köpa Galaxy Nexus då jag vill prova något nytt
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-12-06 klockan 15:16.

  17. #1547
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    precis, man gör en kopia av iphone-varianten till android, som oftast blir seg och dålig, t ex laggar angry birds på min desire men inte på ipod touch 2g.
    du ser, där skrev du själv att apparna till iphone är bättre. vem bryr sig om _varför_ android suger, det intressanta är _att_ det gör det, att man är dum nog att inte använda standardiserad hårdvara som apple gör skiter väl jag i.
    Ja? Jag har alltid sagt att apparna är bättre i IOS, har aldrig förnekat det heller. Men som jag sa, bryr mig inte ett skvatt om Apparna och kvalitén.
    Angry birds = Laggfritt för mig

  18. #1548
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Jäklarns tjafs om telefoner?

  19. #1549
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Jäklarns tjafs om telefoner?
    Kallas diskution, Det är väl dels det detta forum skapades för.

  20. #1550
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Kallas diskution, Det är väl dels det detta forum skapades för.
    Tycker det är mer gnäll än diskussion, Men aja.

  21. #1551
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Tycker det är mer gnäll än diskussion, Men aja.
    Okej. Jag bryr mig inte

  22. #1552

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Diggar att alla dyrkar Iphone som går sönder så fort man tappar dom från en meters höjd och kostar 1/3 mer än telefoner i samma klass ..



    Den mobilen kostar nu runt 2k i affär , kostade 3-3.5k när jag köpte den , Iphone 4 16gb kostade väl kanske runt 6500 ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  23. #1553
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    har redan sagt det. stabilare OS, mycket snabbare, bättre appar, en iphone 4 med en enkärnig prolle upplevs snabbare än en s2 med dubbla kärnor. som sagt, iphone har ett såpass stabilt os att de egentligen inte behöver en 2-kärnig processor för att upplevas snabba och laggfria, vilket inte android klarar av.
    Skitsnack och återigen skitsnack.
    Detta är vad DU tycker. Bättre appar, smaksak, mycket snabbare? In my ass.
    Stabilare, pja, kan inte påstå att min S2 är särskilt ostabil.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  24. #1554
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skitsnack och återigen skitsnack.
    Detta är vad DU tycker. Bättre appar, smaksak, mycket snabbare? In my ass.
    Stabilare, pja, kan inte påstå att min S2 är särskilt ostabil.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    "Bättre appar" stämmer väl kanske inte alls - det är upp till betraktaren att avgöra. Däremot har AppStore ett större utbud än vad Androd Market har.

  25. #1555
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    "Bättre appar" stämmer väl kanske inte alls - det är upp till betraktaren att avgöra. Däremot har AppStore ett större utbud än vad Androd Market har.
    Precis!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  26. #1556
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skitsnack och återigen skitsnack.
    Detta är vad DU tycker. Bättre appar, smaksak, mycket snabbare? In my ass.
    Stabilare, pja, kan inte påstå att min S2 är särskilt ostabil.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Roligt att du säger att det är skitsnack är skriver och det är hans åsikt.
    Du tycker ju själv att android är bättre än ios då är ju det vad DU tycker, lika mycket skitsnack från dig i så fall.

    Klart som fan att det man skriver här är sin egna åsikt.

    Jag använde en HTC Wildfire ett tag. Värsta jag någonsin använd. Hade enligt mig värre touch än min gamla Samsung Ultra touch eller vad fan den nu hette.

    Jag vet mycket väl att det är en billigare variant, men va fan, bara för att den är billig ska den ju inte va kass. Och det var riktigt kass ENLIGT MIG.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  27. #1557
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    "Bättre appar" stämmer väl kanske inte alls - det är upp till betraktaren att avgöra. Däremot har AppStore ett större utbud än vad Androd Market har.
    android market har som sagt ingen kvalitetskontroll, vilket innebär att vilken skit som helst släpps igenom, i appstore granskas apparna av apple innan de läggs upp. med andra ord _har_ appstore bättre appar än android market.

  28. #1558
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Jag använde en HTC Wildfire ett tag. Värsta jag någonsin använd. Hade enligt mig värre touch än min gamla Samsung Ultra touch eller vad fan den nu hette.

    Jag vet mycket väl att det är en billigare variant, men va fan, bara för att den är billig ska den ju inte va kass. Och det var riktigt kass ENLIGT MIG.
    Haha, jag tror inte jag har träffat någon som är nöjd med sin WF xD

  29. #1559
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Diggar att alla dyrkar Iphone som går sönder så fort man tappar dom från en meters höjd och kostar 1/3 mer än telefoner i samma klass ..



    Den mobilen kostar nu runt 2k i affär , kostade 3-3.5k när jag köpte den , Iphone 4 16gb kostade väl kanske runt 6500 ?
    skitsnack. jag har tappat min iphone flera gånger från 1,5 meters höjd, minst. har haft den sen maj, knappt nå repor och glaset är helt och fint. dessutom är det skitenkelt att byta glaset själv, billigt också om man råkar pajja glaset. som sagt, en mobil är inte byggd för att tappas, den är byggd för att användas som den ska användas.
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skitsnack och återigen skitsnack.
    Detta är vad DU tycker. Bättre appar, smaksak, mycket snabbare? In my ass.
    Stabilare, pja, kan inte påstå att min S2 är särskilt ostabil.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    och detta är vad du tycker. säger inte att s2 är instabil, säger att ios är stabilare, bättre optimerat och behöver inte världens snabbaste processor för att klara appar laggfritt, som tydligen inte s2 klarar av med deras värstingprocessor. Min polare har en sån där s2 eller vad dom heter med dubbel-kärnig processor och han håller med mig till fullo. Jag har ALDRIG upplevt lagg, varesig i ett spel, app, filmtittande eller något sådant. däremot så laggar polarens s2 i upplåsningsskärmen, angry birds, och scooter XL.
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    herregud..

    Sen förstår jag inte vissa som säger att IOS är i princip laggfritt. Ren lögn, Ser folk hela tiden som har problem med lagg på iPhone

    Ett exempel är min brors. och min kompis, Klagar på lagg hela tiden. Kan även nämna att jag upplever minimalt lagg på min desire med 2.3.3. Flyter på sjukt bra.
    En annan sak är att folk har problem med att knappar lossnar eller hakar upp sig. iPhone är inte bättre kvalité än någon annan tele i samma prisklass.

    Snart kommer ju även Android 4.0, Fan va fint det kommer vara!

    Och Pontus, Bara för att du har ett måndags ex av Desire så gör det inte android dåligt.
    Android fult? Knappast.
    Segt = Du har ett måndags ex, då jag upplever i princip 0 lagg.
    Appar: Ja android market har mindre appar, Men när 4.0 släpps... då jävlar ska du se på appar som heter duga.

    Att sitta med en Desire på snart 2 år och säga det där är väldigt, väldigt.... dumt.
    skitsnack här med. jag har ALDRIG sett en iphone som knapparna lossnat på. Lagg kan förekomma på jailbreakade iphones, särskilt på 3gs och bakåt. Eller ja, lagg kan säkert förekomma utan jailbreak också på dem, men jag har aldrig upplevt ett enda lagg.
    sen att android bara kommer med massa dynga till appar, ios wannabe, japp.
    gör ju inte android bättre för att de kommer fullständigt proppa android market med massa skitappar.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #1560

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    skitsnack här med. jag har ALDRIG sett en iphone som knapparna lossnat på. Lagg kan förekomma på jailbreakade iphones, särskilt på 3gs och bakåt. Eller ja, lagg kan säkert förekomma utan jailbreak också på dem, men jag har aldrig upplevt ett enda lagg.
    sen att android bara kommer med massa dynga till appar, ios wannabe, japp.
    gör ju inte android bättre för att de kommer fullständigt proppa android market med massa skitappar.
    1. Jasså , DU har aldrig sett det ? Du är inte direkt enda personen i världen
    2. Det är inte android som lanserar apparna pojke lilla..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in