Sidan 50 av 56 Första ... 404849505152 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Segare är dem inte, möjligtvis något lagg någon gång Tycker min Htc känns stabil och kvaliten känns helt underbar Dessutom har vi 2 års garanti från htc
    kanske inte laggar, men iphonen känns ju stabilare och rappare, mor min har en desire och farsan sony ericsson arc eller vad dom heter, kan som sagt vara touchen som gör att den känns segare, iphones touch är ju iallafall överlägsen
    säger inte att android lurarna är dåliga, för det tycker jag inte. tycker bara att apple känns bättre, men dom är ju dyrare då också

Jag brukar tanka lite roliga appar tex från Piratebay som någon fixat ihop Rätt skönt att bara klicka installera så är det klart liksom Tillverka eget operativsystem gör nog ingen här på Mnf Men vet att det finns någon som kör annan rom osv i alla fall
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    de va då fan hade precis bestämt mig för en htc sensation xe! man får med beats by dr.dre men ni har rätt så jag vettefan :/
    hm, den kan jag inte säga något om då jag inte testat den :p
    jag hade en ipod som jag jailbreaka, den blev helt fuckad efter det. Seg osv
    det är vissa saker som kan göra telefonen seg av jailbreak, detta går dock att ta bort så du får tillbaks snabbheten
    alltså det är någon app som gör att den blir seg, detta kan du åtgärda på något lätt sätt.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

de va då fan hade precis bestämt mig för en htc sensation xe! man får med beats by dr.dre men ni har rätt så jag vettefan :/
    Gör dig själv en tjänst.. Bestäm själv, Skit i oss alla och vad vi säger.
    Kör på det du tycker känns bäst och rätt för dig. Vill du köpa en iPhone, Köp. Vill du köpa en HTC,s Köp.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Gör dig själv en tjänst.. Bestäm själv, Skit i oss alla och vad vi säger.
    Kör på det du tycker känns bäst och rätt för dig. Vill du köpa en iPhone, Köp. Vill du köpa en HTC,s Köp.
    precis. prova både android och iphone och känn själv vad du tycker om

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    precis. prova både android och iphone och känn själv vad du tycker om
    Cashflow?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Cashflow?
    hm, förstår inte riktigt vad du menar nu, jag vet vad cashflow är men jag förstår inte vad du försöker säga
    edit: om du trodde att jag mena att han ska köpa båda, så var det inte det jag menade. På telia här i ludvika får man prova och känna och testa telefonerna innan man köper dom

hm, förstår inte riktigt vad du menar nu, jag vet vad cashflow är men jag förstår inte vad du försöker säga
    edit: om du trodde att jag mena att han ska köpa båda, så var det inte det jag menade. På telia här i ludvika får man prova och känna och testa telefonerna innan man köper dom
    han tror att du menar att man ska köpa båda två

edit: aha lol :p du editerade innan jag han posta

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    han tror att du menar att man ska köpa båda två

edit: aha lol :p du editerade innan jag han posta
    haha ja

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Samsung Galaxy S2 knullar alla mobiler på marknaden.
    Galaxy nexus knullar nog s2 rätt hårt
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    haha ja
    Jajamän! Men förstog de Dock så brukar man märka av de senare när man proppat mobilen med grejer.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Galaxy nexus knullar nog s2 rätt hårt
    Har den ens kommit ut?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Reg.datum
    May 2010
    Har den ens kommit ut?

Holmqvist sa nåt om att den hade släppts , efter att ha tittat runt lite så verkar det inte så , my bad
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Holmqvist sa nåt om att den hade släppts , efter att ha tittat runt lite så verkar det inte så , my bad
    Tycker den verkar ganska kass!

Edit, kass var väl till att ta i!

Tycker den verkar ganska kass!

Edit, kass var väl till att ta i!

Haha en utav bästa telefonerna på marknaden för tillfället och du tycker den verkar kass. Den är i klass med S2, men jag
    tror inte att den spöar S2 hårdvarumässigt. Dessutom är det Ice cream sandwich i den.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Haha en utav bästa telefonerna på marknaden för tillfället och du tycker den verkar kass. Den är i klass med S2, men jag
    tror inte att den spöar S2 hårdvarumässigt. Dessutom är det Ice cream sandwich i den.
    Ser du min edit?
    Läs!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, på dig också...

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ska hämta ut en ny mobil i samband med att man uppgraderar abonnemanget till Telenor FastPris. Men frågan är till vilken? Står mellan Iphone 4S 32gb Vit eller en Samsung Galaxy S2. Vilken av dom är bäst och varför? Har en HTC Desire just nu vilket jag har haft i ca 18 månader och är gryymt jävla nöjd med den!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ska hämta ut en ny mobil i samband med att man uppgraderar abonnemanget till Telenor FastPris. Men frågan är till vilken? Står mellan Iphone 4S 32gb Vit eller en Samsung Galaxy S2. Vilken av dom är bäst och varför? Har en HTC Desire just nu vilket jag har haft i ca 18 månader och är gryymt jävla nöjd med den!
    Kör på en S2

S2an

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Kör på en S2
    S2an
    Det är jävligt svårt asså, vill samtidigt prova på en iPhone.
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Efter som du gillar din Desire så hårt, och förmodligen Android Så kommer du bara bli irriterad över iphone

Så varför byta..du ska ju endå ha den en ganska lång tid
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Efter som du gillar din Desire så hårt, och förmodligen Android Så kommer du bara bli irriterad över iphone

Så varför byta..du ska ju endå ha den en ganska lång tid
    Mjo, enda jobbiga med den är att det är ju så sjuukt lite minne inbyggt. Det är väääldigt irriterande att avinstallera appar varenda jävla dag. -.-

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Mjo, enda jobbiga med den är att det är ju så sjuukt lite minne inbyggt. Det är väääldigt irriterande att avinstallera appar varenda jävla dag. -.-
    Antar att du menar din Desire Kör på en Galaxy S2, du kommer inte att bli besviken

Tänk dig en lur som är dubbelt så bra och lite till som din Desire
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Det är ungefär samma skit ju, en Android kanske är lite roligare att använda bara

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Antar att du menar din Desire Kör på en Galaxy S2, du kommer inte att bli besviken

Tänk dig en lur som är dubbelt så bra och lite till som din Desire
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Det är ungefär samma skit ju, en Android kanske är lite roligare att använda bara
    Mjo, men använder luren väääldigt mycket till musik. Och det tycker jag ärligt talat iPhone är bättre på. Bättre kvalité på låtarna och sånt skit.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Mjo, men använder luren väääldigt mycket till musik. Och det tycker jag ärligt talat iPhone är bättre på. Bättre kvalité på låtarna och sånt skit.
    Kvallen på musiken har väldigt mycket med att göra, vart du får din musik ifrån och vad du lyssnar igenom. Ett par hörlurar från Biltema så låter ju givetvis musiken skit.

min desire låter bra med musik, sen spelar lurarna 10^6 ggr större roll för ljudet än mobilen

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Kvallen på musiken har väldigt mycket med att göra, vart du får din musik ifrån och vad du lyssnar igenom. Ett par hörlurar från Biltema så låter ju givetvis musiken skit.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    min desire låter bra med musik, sen spelar lurarna 10^6 ggr större roll för ljudet än mobilen
    Hörlurar är grymma, kör på AKG lurar. Grymt ljud i dom! Men har samma låtar på min Desire som i min Ipod Touch och det är ändå bättre ljud i min touch.

Hörlurar är grymma, kör på AKG lurar. Grymt ljud i dom! Men har samma låtar på min Desire som i min Ipod Touch och det är ändå bättre ljud i min touch.
    Om du nu har en iP Touch, varför fundera på att skaffa en iPhone?

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Om du nu har en iP Touch, varför fundera på att skaffa en iPhone?
    För att skärmen är sprucken plus att hörlursuttaget har börjat glappa. Den är ändå mellan 2 och 3 år gammal.

3000s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Men välj bara vad du tycker bäst om då, IOS eller Android.
    Jag tycker du ska ta iphone har beställt en 4s och längtar som satan tills den skramlar ner i brevlådan

Ser du min edit?
    Läs!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, på dig också...
    Ja såg din edit, jag är inte blind. Håller fortfarande fast vid det jag sa.
    Haha på dig själv din mupp, du är väldigt rolig osv.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in