Sidan 51 av 56 Första ... 414950515253 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    För att skärmen är sprucken plus att hörlursuttaget har börjat glappa. Den är ändå mellan 2 och 3 år gammal.
    Så, får man en uppföljing på hur du gjorde med detta? Köpte du någon tele?

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Nej har faktiskt inte gjort det ännu, fick inte för farsan. Vi sitter bara och väntar på ett brev angående.. Eh ah behöver inte säga mer än så, men så fort vi har fått det så åker vi!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Så ja, nu har man hämtat ut en vit 4S. Återkommer om några veckor om hur den är!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Så ja, nu har man hämtat ut en vit 4S. Återkommer om några veckor om hur den är!
    när displayen är sprucken menar du?

Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Vilket endast händer om man inte sköter mobilen rätt...det är ju ens egna fel om man tappar den, det har ju inget med kvalitén att göra ändå.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    iPhones spricker jävligt lätt, face it. Men kvaliteten är inte dålig, dom spricker ju inte om man inte tappar dom. Har själv spräckt glaset på alla mina iPhones utom min senaste som jag har lyckats hålla rätt fin förutom det här:

värt att lämna in den och få det fixat eller borde jag låta den vara?

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    iPhones spricker jävligt lätt, face it. Men kvaliteten är inte dålig, dom spricker ju inte om man inte tappar dom. Har själv spräckt glaset på alla mina iPhones utom min senaste som jag har lyckats hålla rätt fin förutom det här:

värt att lämna in den och få det fixat eller borde jag låta den vara?
    det är ju till största delen en rent kosmetisk sak som bara du själv kan avgöra, är du orolig för att det ska sippra in vatten eller ngt så är det ju bara att sätta en genomskinlig tejpbit eller ngt där. eller lämna in den.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Lämnar min iPhone imorgon för den cpar lite, ingen service ibland, och när jag ringer folk eller dom ringer mig hör jag inte dom men dom hör mig. Gött att man inte har någon bra reservmobil hemma, blir väl typ en Siemens A55 att ha ett tag

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är ju till största delen en rent kosmetisk sak som bara du själv kan avgöra, är du orolig för att det ska sippra in vatten eller ngt så är det ju bara att sätta en genomskinlig tejpbit eller ngt där. eller lämna in den.
    Nja det är jag inte rädd för, har suttit och surfat med den flera gånger när jag suttit i poolen och andra utsatta miljöer och det har inte hänt något. Dock ser det ju rätt fult ut, men frågan är om det är värt runt 1000-1500:- vilket jag antar att det kostar att fixa den.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    eller så håller man i telefonen så spricker inte displayen. Visst kan en htc eller sony ericsson också spricka, men då iphone har glas så spricker det ju lättare. därför håller man i telefonen, jag har haft min iphone 4 sen maj och inte en enda spricka, har dock tappat den i betonggolv några gånger
    Nja det är jag inte rädd för, har suttit och surfat med den flera gånger när jag suttit i poolen och andra utsatta miljöer och det har inte hänt något. Dock ser det ju rätt fult ut, men frågan är om det är värt runt 1000-1500:- vilket jag antar att det kostar att fixa den.
    du kan köpa en baksida för 2-300kr och byta själv, skitenkelt. finns guide på youtube och google!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    eller så håller man i telefonen så spricker inte displayen. Visst kan en htc eller sony ericsson också spricka, men då iphone har glas så spricker det ju lättare. därför håller man i telefonen, jag har haft min iphone 4 sen maj och inte en enda spricka, har dock tappat den i betonggolv några gånger

du kan köpa en baksida för 2-300kr och byta själv, skitenkelt. finns guide på youtube och google!
    Nja det skippar jag nog, brukade byta glas själv på min gamla iphone och det blev aldrig lika bra som original. Gick inte att få det helt stumt sen pajjade även glaset väldig snabbt.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Nja det skippar jag nog, brukade byta glas själv på min gamla iphone och det blev aldrig lika bra som original. Gick inte att få det helt stumt sen pajjade även glaset väldig snabbt.
    jaha. Bytte dock på en polares iphone 4 vilket blev skitbra

Hjälp!
    Har säkerhetskopierat min iphone4 och sedan uppdaterat den. Nu hittar jag inte mina bilder eller kontakter någonstans? Vet någon vart det finns lagrat på hårddisken?
    Moppemorfar

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hur kollar man hur många ord man skrivit i word`?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Hur kollar man hur många ord man skrivit i word`?
    Det står nere i vänstra hörnet hur många ord du skrivit.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Det står nere i vänstra hörnet hur många ord du skrivit.
    Nej

Har word 2003, kan verkligen inte se det.

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    tänkte fråga om nån har samsung galaxy SII och om de är något dåligt på den , & vad skulle ni helst välja , samsung galaxy s2 eller iphone 4s (16g) ? ska få abonnemang efter ju lmed telenor & vill ha så bra mobil som möjligt , säljer även min gamla iphone 3g 8g ! olåst...

Jag har en Samsung Galaxy S2 och den är jag riktigt nöjd med! Iphone 4s är inte alls lika bra...Iphone är överskattat! Finner inget som är dåligt med S2!
    Jag har haft alla möjliga touchmobiler och märken, bl.a Iphone, htc, lg, sony ericsson, och nu samsung, den slår alla mobiler jag haft förut!

Jag skulle välja S2 helt klart!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Peter_95 Visa inlägg
    tänkte fråga om nån har samsung galaxy SII och om de är något dåligt på den , & vad skulle ni helst välja , samsung galaxy s2 eller iphone 4s (16g) ? ska få abonnemang efter ju lmed telenor & vill ha så bra mobil som möjligt , säljer även min gamla iphone 3g 8g ! olåst...
    Samsung, men det är bara för att jag gillar den. IPhone har för liten skärm. Om du ska ha iPhone vänta på nästa i så fall.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

samsung utan tvekan, allt är enkelt med den och så har iphone så pluttiga skärmar.

Citat Ursprungligen postat av MoppeStyling Visa inlägg
    Jag har en Samsung Galaxy S2 och den är jag riktigt nöjd med! Iphone 4s är inte alls lika bra...Iphone är överskattat! Finner inget som är dåligt med S2!
    Jag har haft alla möjliga touchmobiler och märken, bl.a Iphone, htc, lg, sony ericsson, och nu samsung, den slår alla mobiler jag haft förut!

Jag skulle välja S2 helt klart!

Det där är bara fanboy snack. Finns ingen mobil som är perfekt.
    Finns HTC mobiler som är bättre än Samsung mobiler, finns samsung mobiler som är bättre än andra mobiler, alla mobiler har + och -
    ja du förstår.

Du får ju gärna skriva varför just den mobilen än bättre än den andra osv. Att säga att något är överskattat gör inte telefonen dålig.

Det där är bara fanboy snack. Finns ingen mobil som är perfekt.
    Finns HTC mobiler som är bättre än Samsung mobiler, finns samsung mobiler som är bättre än andra mobiler, alla mobiler har + och -
    ja du förstår.

Du får ju gärna skriva varför just den mobilen än bättre än den andra osv. Att säga att något är överskattat gör inte telefonen dålig.
    Haha fanboy snack! Nu har du fel lille gubben! Jag har prövat många andra telefoner och om man jämför med alla smartphones jag haft innan så är s2 bäst med marginal! Den är snabb, bra touch, kamera och allt man behöver och lite till!

Och nej, finns inga htc mobiler som är bättre än s2, då den utnämnts till världens bästa smartphone enligt bl.a. M3! Jag har mycket erfarenhet av smartphone och vad som är bra och inte!

Mena inte att den är dålig, utan överskattad! Iphone är bara onödigt dyra, det är den dyraste mobilen! Den kostar ca 2000kr än vad t.ex. S2 kostar som t o m är mycket bättre! Man får mer mobil för pengarna om man säger så!

Haha fanboy snack! Nu har du fel lille gubben! Jag har prövat många andra telefoner och om man jämför med alla smartphones jag haft innan så är s2 bäst med marginal! Den är snabb, bra touch, kamera och allt man behöver och lite till!

Och nej, finns inga htc mobiler som är bättre än s2, då den utnämnts till världens bästa smartphone enligt bl.a. M3! Jag har mycket erfarenhet av smartphone och vad som är bra och inte!

Mena inte att den är dålig, utan överskattad! Iphone är bara onödigt dyra, det är den dyraste mobilen! Den kostar ca 2000kr än vad t.ex. S2 kostar som t o m är mycket bättre! Man får mer mobil för pengarna om man säger så!
    felet med den är att den har piss-android, ios är totalt överlägset ur handhavandesynpunkt. det är segt, bloatat, fult och apparna suger. på min kompis s2 laggar upplåsningsskärmen, jippi vad snabb och bra den mobilen är...
    säger som pirelli, power is nothing without control...

"Lille gubben" Tala för dig själv Moppestyling.

Ja den är bäst enligt dig.
    Wow, enligt tidningar. Men då måste den ju vara bäst, haha nej tro det eller ej med det finns människor som tycker HTC, SE osv mobiler är bättre, Ja det är sant!
    En mobil blir inte bäst bara för att tidningar skriver det.

Kom ihåg vad jag skrev nyss, alla mobiler har för och nackdelar. Själv har jag aldrig gillat Samsung.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

"den bästa smartphonen", jovisst. varför tror du den blivit utsedd till det? jo, det dom menar med att den är bäst är att den har stor skärm och en snabb processor. det är det som gör den så märkvärdig, och nej, det gör inte den telefonen till den bästa smartphonen. Iphones os totalt knullar android.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    felet med den är att den har piss-android, ios är totalt överlägset ur handhavandesynpunkt. det är segt, bloatat, fult och apparna suger. på min kompis s2 laggar upplåsningsskärmen, jippi vad snabb och bra den mobilen är...
    säger som pirelli, power is nothing without control...
    äntligen en som förstått att inte en snabb processor gör den till världens bästa mobil. iphone behöver ingen värsting processor för att vara snabb och stabil i sitt operativsystem, dock så använde dom ju en dual-core prolle i 4s;en, antagligen bara för att hänga med i utvecklingen.
    Men som sagt,snabb processor och en stor skärm gör ju inte telefonen.
    och visst, iphones är ganska dyra men man får vad man betalar för, det skriker ju kvalité om iphone, känns verkligen att dom är påkostade.

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    HTC Sensation XL

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    "Lille gubben" Tala för dig själv Moppestyling.

Ja den är bäst enligt dig.
    Wow, enligt tidningar. Men då måste den ju vara bäst, haha nej tro det eller ej med det finns människor som tycker HTC, SE osv mobiler är bättre, Ja det är sant!
    En mobil blir inte bäst bara för att tidningar skriver det.

Kom ihåg vad jag skrev nyss, alla mobiler har för och nackdelar. Själv har jag aldrig gillat Samsung.
    Som tycker att SE och HTC är bättre. Att S2 är bäst är ett faktum..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in