Sidan 13 av 56 Första ... 3111213141523 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    det var visst bara 1 sak (annars i princip likadana förutom tangentbordet)

vivaz har bättre kamera (trots HD kamera på PRO)
    Okej, men jag är endå sugen på Pro med tanke på tangentbordet... Hatar att skiva på touch

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Fast 50kr mer i månaden varje månad blir mycket på 24månader. Vilket blir 1200;- extra!
    Fast 1200kr mer är ingenting i sammanhanget framförallt inte när ena var en 8gig och andra en 16gig.
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

Köpte en fullt fungerande nokia n73 music edition + 2gb mini sd idag för 2€ Av en kompis, han visste inte ens att den fungerade eller att där satt ett minneskort i den sade bara typ, ge mig 2€ och ta skrotet!

Funkar som reservtelefon när min 5800 är på service
    Nothing puts a smile on your face like ProRace!

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    köpa x10 för 1000kr på torsdag
    Sjukt seg touch bara så du vet
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Jo.. hade tänkt beställa ett sånt här; http://www.katshing.se/mobiltillbeho...tc-12781_21744 till min desire

men nu till frågan, Desire har ju en funktion som gör att den blir tyst när det ringer om man lägger den med skärmen mot tex; ett bord.

kommer det bli så om jag har den i ett sånt där fodral?

Jo.. hade tänkt beställa ett sånt här; http://www.katshing.se/mobiltillbeho...tc-12781_21744 till min desire

men nu till frågan, Desire har ju en funktion som gör att den blir tyst när det ringer om man lägger den med skärmen mot tex; ett bord.

kommer det bli så om jag har den i ett sånt där fodral?
    Tveksamt, då jag gissar på att det sitter en sensor eller liknande på framsidan som gör detta. Eller har du testat att lägga hela handen på? Tystar det då? Annars kan det ju ha och göra med någon accelerometer i mobilen som gör det. Men tror mer på en sensor och då lär det inte funka.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Kan man återställa gamla raderade kontakter på ett SIM-kort?

Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Tveksamt, då jag gissar på att det sitter en sensor eller liknande på framsidan som gör detta. Eller har du testat att lägga hela handen på? Tystar det då? Annars kan det ju ha och göra med någon accelerometer i mobilen som gör det. Men tror mer på en sensor och då lär det inte funka.
    jag provade lägga handen på och den tystnade typ, men vafan det ska ju ändå gå att ha ett fodral tycker man:S

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    jag provade lägga handen på och den tystnade typ, men vafan det ska ju ändå gå att ha ett fodral tycker man:S
    Öh va? Ett fodral borde ju inte vara problem, är väl samma sak som att ha mobilen i byxfickan?

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Öh va? Ett fodral borde ju inte vara problem, är väl samma sak som att ha mobilen i byxfickan?
    aa typ, men jag ville bara vara säker innan xD

hej. eeh man kan väl ändra så att man inte går in och använder mobilsurf utan att veta om det om man nu inte har mobilsurf i abonnemanget? tänker på en htc wildfire då

Nån som lyckats gjort samma sak som jag ? Skaffade mig en x10 idag, skulle sätta i simkortet o det bad om koden, skrev in den rätta koden men vart fel ändå 3 gånger sen nu begär den PUK koden. Men ja har inte kvar dem papprerna eller så
    Är det bara att skaffa nytt nummer eller ?
    vilken operatör har du?
    du ska kunna få ett papper hemskickat med PUK och PIN.
    Senast redigerat av M.Larsson den 2010-08-14 klockan 00:17.

Tele2 / comviq, men hur ska man kontakta dem då ? ringa till kundtjänsten med hemtelefonen ? :/
    prova maila / ringa supporten och fråga hur du ska göra, jag som har halebop kan få puk/pin via e-post eller brev, jag vet inte hur tele2/comviq gör med sånt så maila / ring dom

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av david Visa inlägg
    hej. eeh man kan väl ändra så att man inte går in och använder mobilsurf utan att veta om det om man nu inte har mobilsurf i abonnemanget? tänker på en htc wildfire då
    Yes det kan du inställningar > trådlöst och nätverk > Mobilt nätverk AV/PÅ
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

ok tack så mycket men när du får puk koden va är det du ger så de kan skicka den ? Mobilnummret ?
    jag har för mig att jag bara gav mobilnumret :S inte helt säker dock.

ok tack så mycket men när du får puk koden va är det du ger så de kan skicka den ? Mobilnummret ?
    puk-koden står i startpaketet du köpte från comviq

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    puk-koden står i startpaketet du köpte från comviq
    "nu begär den PUK koden. Men ja har inte kvar dem papprerna eller så"

"nu begär den PUK koden. Men ja har inte kvar dem papprerna eller så"
    synd, ring kundservice

teaspoons avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Då kör man iphone 4 då vet att det är mainstream osv men den är fan över förväntningarna
    Helt perfekt att surfa med. RekommenderAs starkt
    don't trust someone who can bleed for four days without dying!

Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    TJAAA, fundera på att skaffa mig en HTC Legend och nu undrar jag vilket abonemang som är billigast och bäst?
    Ringer nästan aldrig men kommer surfa och sms:a mycket.
    Vad rekomenderar ni? tack på förhand!

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tänkte slänga iväg en beställning på en iphone4 nu i veckan från telia med abonnemanget max 25 med mobilsurf! eller har någon annat bättre förslag på abonnemang?

Nu är även jag en iphone ägare! Visserligen en 3GS men är nöjd ändå!

köpt x10 mini nu är faktiskt riktigt nöjd ända som är lite negativt är batteriet som inte räcker så länge

Är det värt att vänta 3 veckor på att få min htc wildfire eller ska jag avbeställa den och köpa en SE x10 mini istället? vad tycker ni?

Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    Är det värt att vänta 3 veckor på att få min htc wildfire eller ska jag avbeställa den och köpa en SE x10 mini istället? vad tycker ni?
    dumma_pojken

Gör inte det.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in