Sidan 41 av 56 Första ... 31394041424351 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #1201
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tappade du den i havet eller i ditt akvarium?

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    I havet ligger den

    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Spela roll om han klagar på att du härmar honom, skicka killen till mig om han blir sur!
    Nej för liksom hans familj har de rätt dåligt ställt, och så får han för en gångs skull något nytt och dyrt, då vill inte jag förstöra den glädjen för han

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    På min/alla HTC så får man notifikations när man får epost osv, man kan välja signal och om man vill ha vibration. Mail funktionen är riktigt bra faktiskt, Missar aldrig ett mail.

    Ja, HTC's mobiler har nog den bästa byggkvalité jag sett på en mobil. Mina andra mobiler har alltid börjat knarra och batteriluckan lossnar jätte lätt. Men aldrig på min nuvarande mobil.
    Men om du ska ha Dual-Core så får du ju räkna med att den bokstavligt talat kommer äta batteri;D
    Ahkej gött, för så var de på min iPhone med

    Jo jag jämför ju allt med min iPhone nu, men de mesta jag känt på känns plastigt nu, så nu är glas skärm och någon aluminium ett måste för mig ^^ Äsch jag hade en jailbreakad iPhone förut, så jag är van att ladda 2ggr per dag

  2. #1202
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Vad hände?

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #1203
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    I havet ligger den



    Nej för liksom hans familj har de rätt dåligt ställt, och så får han för en gångs skull något nytt och dyrt, då vill inte jag förstöra den glädjen för han



    Ahkej gött, för så var de på min iPhone med

    Jo jag jämför ju allt med min iPhone nu, men de mesta jag känt på känns plastigt nu, så nu är glas skärm och någon aluminium ett måste för mig ^^ Äsch jag hade en jailbreakad iPhone förut, så jag är van att ladda 2ggr per dag
    Ah :/ låt honom vara glad för den telefonen då,är ju trots allt en riktigt bra androidlur


  4. #1204
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad hände?
    Skulle sätta mig ner på ett hopptorn och då gled den ur min ficka.

    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Ah :/ låt honom vara glad för den telefonen då,är ju trots allt en riktigt bra androidlur
    Yes

  5. #1205

  6. #1206
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    I havet ligger den



    Nej för liksom hans familj har de rätt dåligt ställt, och så får han för en gångs skull något nytt och dyrt, då vill inte jag förstöra den glädjen för han



    Ahkej gött, för så var de på min iPhone med

    Jo jag jämför ju allt med min iPhone nu, men de mesta jag känt på känns plastigt nu, så nu är glas skärm och någon aluminium ett måste för mig ^^ Äsch jag hade en jailbreakad iPhone förut, så jag är van att ladda 2ggr per dag

    Yes Okej. Om samsungen och LG'n har alu ram vette katten det får du kolla upp om du inte vet Men Sensation vet jag har det.

    Haha Okej bra då är du van;D

    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Vet inte riktigt om det här är rätt tråd, men har någon en aning om vart jag kan hitta bara bakluckan till htc wildfire?
    INTE något silkonskal eller "crystalcase" utan bara en vanlig baklucka. På någon hemsida alltså. Lyckats gjort så min ser förjävlig ut
    Här har du

    http://www.htcaccessorystore.com/se/...?i=200184&c=14

  7. #1207
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Vet inte riktigt om det här är rätt tråd, men har någon en aning om vart jag kan hitta bara bakluckan till htc wildfire?
    INTE något silkonskal eller "crystalcase" utan bara en vanlig baklucka. På någon hemsida alltså. Lyckats gjort så min ser förjävlig ut
    Detta kanske vore något?
    http://www.mytrendyphone.se/shop/htc...al-48590p.html

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Yes Okej. Om samsungen och LG'n har alu ram vette katten det får du kolla upp om du inte vet Men Sensation vet jag har det.

    Haha Okej bra då är du van;D
    Ah får åka till Mediamarkt och kolla upp de Jo de är ju HTC så vore ju konstigt annars.

    Hahah yes

  8. #1208
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Detta kanske vore något?
    http://www.mytrendyphone.se/shop/htc...al-48590p.html



    Ah får åka till Mediamarkt och kolla upp de Jo de är ju HTC så vore ju konstigt annars.

    Hahah yes
    haha ja det vore lite skumt faktiskt

  9. #1209
    Tackar är sidan helt okej att beställa ifrån eller var det bara något du hittade?

    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tackar, kanske är något dock sökte jag ju bara backluckan men wth hittar man lite onödiga pengar på kontot så!


    Och ja innan någon med för mycket fritid börjar gråta, JA jag googlade men hittade bara massa silikonskal och skit.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  10. #1210
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Tackar är sidan helt okej att beställa ifrån eller var det bara något du hittade?


    Det är Officiella HTC sidan för sverige

  11. #1211
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  12. #1212
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ahjo kunde tänka mig det var något sådant efter jag kikade runt där lite

    Ah okej

  13. #1213
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Någon här måste veta hur en iphonemeny ser ut, ni vet "sök" -- "huvudmeny" -- "nästa huvudmeny" o.s.v? Hur i h*elvete får man bort "historiken" från den sökdelen? På iphone 4. Hopöas att ni förstår och kan hjälpa mig?

  14. #1214
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Någon här måste veta hur en iphonemeny ser ut, ni vet "sök" -- "huvudmeny" -- "nästa huvudmeny" o.s.v? Hur i h*elvete får man bort "historiken" från den sökdelen? På iphone 4. Hopöas att ni förstår och kan hjälpa mig?
    Vad har du nu sökt på?

    Testa att hålla på sökdelen och se om något händer?

  15. #1215
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Har du vart inne på internet å sökt runt på "sånt med åldergräns" så ta bort internethistoriken så bör det försvinna i sökdelen.
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  16. #1216
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Har du vart inne på internet å sökt runt på "sånt med åldergräns" så ta bort internethistoriken så bör det försvinna i sökdelen.
    Men

    Han frågar ju HUR man tar bort.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  17. #1217
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    webbläsare - klicka på symbolen näst längst till höger, där står det rensa!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  18. #1218
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Ni missförstod mig nog, jag menade intw webhistoriken. Den vet jag hur man tar bort (). Jag menar mer det på huvudmenyn när man bläddrar skärmen åt vänster och kan söka på mobilen. Där finns opassande raderade sms som folk (läs: flickvän) kan hitta. De är inte opassande men man kan inte gå in på dem så själva delen som visas misstokas lätt. Förlåt för dålig stavning och formulering men jag sitter på mobilhelvetet nu.

  19. #1219
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ni missförstod mig nog, jag menade intw webhistoriken. Den vet jag hur man tar bort (). Jag menar mer det på huvudmenyn när man bläddrar skärmen åt vänster och kan söka på mobilen. Där finns opassande raderade sms som folk (läs: flickvän) kan hitta. De är inte opassande men man kan inte gå in på dem så själva delen som visas misstokas lätt. Förlåt för dålig stavning och formulering men jag sitter på mobilhelvetet nu.
    webbe, eftersom du också då har iphone 4, så måste jag fråga dig, hur rensar man bara en sida av historiken? förlåt om jag förklarar dåligt men hoppas du förstår
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #1220
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    webbe, eftersom du också då har iphone 4, så måste jag fråga dig, hur rensar man bara en sida av historiken? förlåt om jag förklarar dåligt men hoppas du förstår
    Jag förstår vad du menar och jag förstår varför () men ärligt talat klurar jag på det själv. Men gärna svar på min fråga tack!

  21. #1221
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag förstår vad du menar och jag förstår varför () men ärligt talat klurar jag på det själv. Men gärna svar på min fråga tack!

    dessvärre vet jag inte det heller
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #1222
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ni missförstod mig nog, jag menade intw webhistoriken. Den vet jag hur man tar bort (). Jag menar mer det på huvudmenyn när man bläddrar skärmen åt vänster och kan söka på mobilen. Där finns opassande raderade sms som folk (läs: flickvän) kan hitta. De är inte opassande men man kan inte gå in på dem så själva delen som visas misstokas lätt. Förlåt för dålig stavning och formulering men jag sitter på mobilhelvetet nu.
    Även kallat Spotlight. Och historiken där går ej att ta bort om du inte jailbreakat

  23. #1223
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Hast, har du köpt någon ny Mobil?

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  24. #1224
    Tänkte uppdatera iphonen till 4.3.3, men då måste jag låsa upp den, så jag undrar om det finns något unlock till baseband Baseband 05.13.04 ?

  25. #1225
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Även kallat Spotlight. Och historiken där går ej att ta bort om du inte jailbreakat
    Är du seriös? Vilken j*ävla piss iPhone är, börjar inse det nu. Det här är bara pinsamt.

  26. #1226
    Citat Ursprungligen postat av zirchmid Visa inlägg
    Tänkte uppdatera iphonen till 4.3.3, men då måste jag låsa upp den, så jag undrar om det finns något unlock till baseband Baseband 05.13.04 ?
    ultrasnow i cydia låser upp 05.15.04
    fast jaila med redsnow om du ska updatera till 4.3.3 det är så simpelt det bara kan bli

    sen tips på cydia program är bite sms! skulle inte kunna ha iphone utan det så jävla skönt att smsa med!

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ni missförstod mig nog, jag menade intw webhistoriken. Den vet jag hur man tar bort (). Jag menar mer det på huvudmenyn när man bläddrar skärmen åt vänster och kan söka på mobilen. Där finns opassande raderade sms som folk (läs: flickvän) kan hitta. De är inte opassande men man kan inte gå in på dem så själva delen som visas misstokas lätt. Förlåt för dålig stavning och formulering men jag sitter på mobilhelvetet nu.
    det går väldigt enkelt att ta på bort under inställningar

    allmänt>spotlight-sökning sen bockar du bara av allting som du inte vill ska kunna sökas på sparar även batteri att ta bort dom
    kolla in min stunt rrx <-tryck på texten

  27. #1227
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av selllle Visa inlägg
    ultrasnow i cydia låser upp 05.15.04
    fast jaila med redsnow om du ska updatera till 4.3.3 det är så simpelt det bara kan bli

    sen tips på cydia program är bite sms! skulle inte kunna ha iphone utan det så jävla skönt att smsa med!



    det går väldigt enkelt att ta på bort under inställningar

    allmänt>spotlight-sökning sen bockar du bara av allting som du inte vill ska kunna sökas på sparar även batteri att ta bort dom
    Tack så mycket! Du är en underbar moppepöjk!

    Sen en sak till. Finns det en sms-räknare (utan att jailbreaka) till iPhone 4? Skickade 6500 sms när jag har 5000 gratis förra månaden så jag vill ha bättre koll.
    Senast redigerat av webbe den 2011-06-26 klockan 10:23.

  28. #1228
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Hast, har du köpt någon ny Mobil?

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Nope, inte fått försäkrinspengar ännu.

  29. #1229
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Nope, inte fått försäkrinspengar ännu.
    Haha, vadå försäkringspengar? Du tappade ju den.. ;-)

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  30. #1230
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tack så mycket! Du är en underbar moppepöjk!

    Sen en sak till. Finns det en sms-räknare (utan att jailbreaka) till iPhone 4? Skickade 6500 sms när jag har 5000 gratis förra månaden så jag vill ha bättre koll.
    Har du Telia? Isåfall ringer du *120*5# så ser du hur många SMS du har kvar av dina 5000.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in