Sidan 55 av 56 Första ... 54553545556 Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #1621
    Min xperia mini pro tjatar på mig om att det finns en ny systemuppdatering att ta hem. Om jag gör detta, kommer mina appar, kalenderhändelser etc försvinna?

  2. #1622
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Min xperia mini pro tjatar på mig om att det finns en ny systemuppdatering att ta hem. Om jag gör detta, kommer mina appar, kalenderhändelser etc försvinna?
    Nej, det hände iaf inte på min desire hd, men borde vara samma då båda har android
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  3. #1623
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Nej, det hände iaf inte på min desire hd, men borde vara samma då båda har android
    Dåså. Tackar

  4. #1624
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Vad tror ni om den här från LG? Läste att den har fått bra kritik i bla Mobil.
    http://www.netonnet.se/art/telefon/m...x/148434.3209/
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #1625
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad tror ni om den här från LG? Läste att den har fått bra kritik i bla Mobil.
    http://www.netonnet.se/art/telefon/m...x/148434.3209/
    Dåligt batteri, taskig skärm, inte alls så bra prestanda som man hoppas på, dålig kamera. Annars är det väl en bra mobil..

  6. #1626
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Dåligt batteri, taskig skärm, inte alls så bra prestanda som man hoppas på, dålig kamera. Annars är det väl en bra mobil..
    Vad är kvar att vara bra?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  7. #1627
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad är kvar att vara bra?
    Vissa tycker om LG klockan och designen på den, sen är ju HDMI kontakt en bra grej.

  8. #1628
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vissa tycker om LG klockan och designen på den, sen är ju HDMI kontakt en bra grej.
    jaha
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  9. #1629
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Undrar när intel släpper sin intel x64 och i vilken nalle den kommer hamna i, men grym lär den vara!

  10. #1630
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Dåligt batteri, taskig skärm, inte alls så bra prestanda som man hoppas på, dålig kamera. Annars är det väl en bra mobil..
    Kan ju förklara priset iförhållande till designen isf. Tror nog det blir en Arc isf eller ev en 4s med abonnemang.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #1631
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Undrar när intel släpper sin intel x64 och i vilken nalle den kommer hamna i, men grym lär den vara!
    HTC tror jag inte iaf

    Men Tegra 3 i någon mobil kommer bli grymt

  12. #1632
    Jag har ställt in mitt alarm på min sgs 2 så det tjuter halv 7 på vardagar. det är ju ganska onödigt nu när det är öov så jag tänkte stänga av det men hittar den inte. Var ligger den appen? Jag håller på att bli vansinnig :@

  13. #1633
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Jag har ställt in mitt alarm på min sgs 2 så det tjuter halv 7 på vardagar. det är ju ganska onödigt nu när det är öov så jag tänkte stänga av det men hittar den inte. Var ligger den appen? Jag håller på att bli vansinnig :@
    De har tagit bort appen.. :S
    En dag var den helt borta och jag försov mig :banghead:
    Ladda ner någon annan alarm Clock och se om det går stänga av via den.
    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  14. #1634
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    När jag skriver sms vill jag gärna att smset börjar med stor bokstav i början samt efter punkt, men nu har den av någon dum anledning slutat göra det. Någon som vet vad felet kan vara? Det gäller en Samsung Galaxy S2!

  15. #1635
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    När jag skriver sms vill jag gärna att smset börjar med stor bokstav i början samt efter punkt, men nu har den av någon dum anledning slutat göra det. Någon som vet vad felet kan vara? Det gäller en Samsung Galaxy S2!
    har en s3, där kan man gå in bland inställningarna och ställa om det om man vill att det ska vara stor bokstav efter punkt eller inte, så kan tänka mig att det är lika på s2orna
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  16. #1636

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Tjena, hade tänkt köpa en smartphone nu då min gamla mobil gått sönder. Finns det någon bra smartphone i 1000 kronors klassen ungefär?

  17. #1637
    Citat Ursprungligen postat av Example_ Visa inlägg
    Tjena, hade tänkt köpa en smartphone nu då min gamla mobil gått sönder. Finns det någon bra smartphone i 1000 kronors klassen ungefär?
    Det gör det inte! Jag hade en smartphone som kostade 1200 tror jag om jag inte missminner mig helt, jag sålde den efter några månader och köpte mig en "proper" smartphone.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  18. #1638
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Example_ Visa inlägg
    Tjena, hade tänkt köpa en smartphone nu då min gamla mobil gått sönder. Finns det någon bra smartphone i 1000 kronors klassen ungefär?
    http://www.swedroid.se/alcatel-one-touch-995-recension/
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  19. #1639
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Example_ Visa inlägg
    Tjena, hade tänkt köpa en smartphone nu då min gamla mobil gått sönder. Finns det någon bra smartphone i 1000 kronors klassen ungefär?

    Zte Blade eller min begagnade Xperia ArcS för 1500?
    En SAAB utan turbo är som en Räkmacka utan räkor..

  20. #1640

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Det gör det inte! Jag hade en smartphone som kostade 1200 tror jag om jag inte missminner mig helt, jag sålde den efter några månader och köpte mig en "proper" smartphone.
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Zte Blade eller min begagnade Xperia ArcS för 1500?
    Okej, tack för tippsen Skickar PM till dig Noex!

  21. #1641
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Gör lite reklam för företaget jag och min flickvän har, leta igenom gruppen lite. Vi håller på uppdatera hemsidan så kommer snart alla produkter upp dit
    iPhone skal för 30-40kr plus 40kr frakt oavsett hur mycket du handlar. Har skal till Samsung Galaxy S2 och några HTC mobiler med

    http://www.facebook.com/groups/320900471330947/

  22. #1642
    Någon som har den blekaste hur man tar bort dolt nummer från s3or ? Hittade inget bland inställningarna ang. det och google hjälpte inte mig finna svaret.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  23. #1643
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Vilken beslutsångest jag har just nu!
    iPhone 5 kommer ju antagligen bli officiell den 12september på Apple Eventet. Mitt abonnemang går ut den sista september och då tänkte jag byta ut min iPhone 4. Har ju ingen lust att byta till en 4S ifall det nu inte kommer en femma.
    Så jag har istället tittat på framför allt HTC One X och HTC Evo 3D. Jag har inte så stora mobilkrav egentligen. Har inga direkta krav på app utbud heller, jag behöver facebook, ebay och paypal. Får jag det så klarar jag mig.
    Så vad tycker ni jag ska göra? 3D känns egentligen mer framtidssäker. Men jag har testat den och den var nog inte riktigt så häftig som jag tänkt mig.
    Ska jag ta femman när den kommer? Men som M3 skriver så kan den knappast vara värre än t.ex. Samsung Galaxy S3 eller HTC One X. Men Samsung Galaxy S3 går bort för mig, ful och fult gränssnitt. HTC Sense är grymt mycket snyggare.

  24. #1644
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vilken beslutsångest jag har just nu!
    iPhone 5 kommer ju antagligen bli officiell den 12september på Apple Eventet. Mitt abonnemang går ut den sista september och då tänkte jag byta ut min iPhone 4. Har ju ingen lust att byta till en 4S ifall det nu inte kommer en femma.
    Så jag har istället tittat på framför allt HTC One X och HTC Evo 3D. Jag har inte så stora mobilkrav egentligen. Har inga direkta krav på app utbud heller, jag behöver facebook, ebay och paypal. Får jag det så klarar jag mig.
    Så vad tycker ni jag ska göra? 3D känns egentligen mer framtidssäker. Men jag har testat den och den var nog inte riktigt så häftig som jag tänkt mig.
    Ska jag ta femman när den kommer? Men som M3 skriver så kan den knappast vara värre än t.ex. Samsung Galaxy S3 eller HTC One X. Men Samsung Galaxy S3 går bort för mig, ful och fult gränssnitt. HTC Sense är grymt mycket snyggare.
    och htc's batteritid är sämre än jag vet inte vad, medans samsungs är otroligt bra! Kan inte annat än rekomendera s3an, otroligt ful ja, men den är skön att hålla i och väger lite.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  25. #1645
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    och htc's batteritid är sämre än jag vet inte vad, medans samsungs är otroligt bra! Kan inte annat än rekomendera s3an, otroligt ful ja, men den är skön att hålla i och väger lite.
    Jag kan inte säga något gott alls om S2ans batteritid iaf, kompisens batteri är slut efter några timmar utan att använda den. Batteritiden är ju relevant till vad man gör tycker jag

  26. #1646
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag kan inte säga något gott alls om S2ans batteritid iaf, kompisens batteri är slut efter några timmar utan att använda den. Batteritiden är ju relevant till vad man gör tycker jag
    Då har han förstört den, jag har lyssnat på musik från 06.30 till 16.30 med några minuters paus när jag har haft rast, då har jag istället använt facebook och blocket. nu hade jag 1% kvar och då har jag haft Doods music streamer som musikspelare, den drar väldigt mycket jämfört med andra spelare så dåligt batteri är det inte i SGS 2.

  27. #1647
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vilken beslutsångest jag har just nu!
    iPhone 5 kommer ju antagligen bli officiell den 12september på Apple Eventet. Mitt abonnemang går ut den sista september och då tänkte jag byta ut min iPhone 4. Har ju ingen lust att byta till en 4S ifall det nu inte kommer en femma.
    Så jag har istället tittat på framför allt HTC One X och HTC Evo 3D. Jag har inte så stora mobilkrav egentligen. Har inga direkta krav på app utbud heller, jag behöver facebook, ebay och paypal. Får jag det så klarar jag mig.
    Så vad tycker ni jag ska göra? 3D känns egentligen mer framtidssäker. Men jag har testat den och den var nog inte riktigt så häftig som jag tänkt mig.
    Ska jag ta femman när den kommer? Men som M3 skriver så kan den knappast vara värre än t.ex. Samsung Galaxy S3 eller HTC One X. Men Samsung Galaxy S3 går bort för mig, ful och fult gränssnitt. HTC Sense är grymt mycket snyggare.
    känns värt att vänta på 5an enligt mig! just för att jag inte gillar samsung. polaren köpte en s3a förra veckan som har typ den värsta hårdvaran som en mobil kan ha just nu, och den har redan fryslaggat ihop 3 ggr, samt att det är lite smålagg i vissa appar osv. men det är ju en smaksak, han kanske hade otur med sin bara. s2orna är ju hopplösa, de laggar ju konstant.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  28. #1648
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Då har han förstört den, jag har lyssnat på musik från 06.30 till 16.30 med några minuters paus när jag har haft rast, då har jag istället använt facebook och blocket. nu hade jag 1% kvar och då har jag haft Doods music streamer som musikspelare, den drar väldigt mycket jämfört med andra spelare så dåligt batteri är det inte i SGS 2.
    Håller med efter senaste uppdateringen så blev mitt batteri bra mycke bättre.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    känns värt att vänta på 5an enligt mig! just för att jag inte gillar samsung. polaren köpte en s3a förra veckan som har typ den värsta hårdvaran som en mobil kan ha just nu, och den har redan fryslaggat ihop 3 ggr, samt att det är lite smålagg i vissa appar osv. men det är ju en smaksak, han kanske hade otur med sin bara. s2orna är ju hopplösa, de laggar ju konstant.
    You sir u talk shit. Annars har du/han haft måndagsexemplar för s3an är väl inte optimerad än för den är såpass ny.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  29. #1649
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag kan inte säga något gott alls om S2ans batteritid iaf, kompisens batteri är slut efter några timmar utan att använda den. Batteritiden är ju relevant till vad man gör tycker jag
    S2ans batteritid är väl helt ok, den håller dagen ut iallafall. Din kompis borde få sin telefon fixad. Fick en S3 för någon dag sen och är mer än nöjd! Batteritiden på S3an går inte alls att jämföra med S2an, grymt mycket bättre. Så S3an rekommenderar jag faktiskt.

  30. #1650
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    känns värt att vänta på 5an enligt mig! just för att jag inte gillar samsung. polaren köpte en s3a förra veckan som har typ den värsta hårdvaran som en mobil kan ha just nu, och den har redan fryslaggat ihop 3 ggr, samt att det är lite smålagg i vissa appar osv. men det är ju en smaksak, han kanske hade otur med sin bara. s2orna är ju hopplösa, de laggar ju konstant.
    Dubbel, yayayaya.

    Tror din kompis fått en måndagsexemplar, märker inte av att den laggar öht och fryst har min aldrig gjort heller. S2an började lagga efter att programuppdateringen Ice Cream Sandwich(??) kom, men släppte efter ett tag tycker jag.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in