Sidan 47 av 56 Första ... 374546474849 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #1381
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jo är nog så men eftersom det fortfarande bara borde dras från dom t.ex som i mitt fall, 10gb man har o surfa på. Förstår du vad jag menar? Men vill gärna ha ett svar från någon som är helt säker, om inte annat får jag väl fråga 3 själva.

    Det gäller ENDAST i Sverige.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #1382

  3. #1383
    jag tänkte försöka minska batteriförbrukningen på mobilen så jag stängde av internet då det stod att det drog 24 % av allting som använder batteri för tillfället men det står fortfarande att det är på i appen, är det mobilen som är skitseg att stänga av internet eller är det appen som är cp?

  4. #1384

  5. #1385
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Har du uppdaterat appen?
    hur gör man det? fick mobilen igår så har inte lärt mig den än.

  6. #1386

  7. #1387
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Är det en medföljande app eller har du laddat ner den? Är det typ en "aktivitetshanterare" ?
    Pröva att klicka menyknappen (om du nu har någon sån på mobilen), då ska det komma upp lite alternativ.
    Jag har laddat ner den, det är typ en batterimätare. Tack Men den gick visst över till det mobila internetet när jag stängde av WiFi ^^

  8. #1388

  9. #1389
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Det förklarar det mesta, men bocka ur det i inställningarna då sen lägger du bara fram widgets för mobilnät och wifi (ifall du har det).
    bocka ur har jag gjort men lägger fram widgets vet jag inte hur man gör

    Edit: Hittade hur man lägger fram widgets men fanns inte för mobilnät, men jag har bockat ur Använd Paketdata och internet funkar fortfarande, hur fan stänger man av det?

  10. #1390
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    bocka ur har jag gjort men lägger fram widgets vet jag inte hur man gör

    Edit: Hittade hur man lägger fram widgets men fanns inte för mobilnät, men jag har bockat ur Använd Paketdata och internet funkar fortfarande, hur fan stänger man av det?
    Inställningar > Trådlöst och nätverk...scrolla ner lite och där står det Mobilt nätverk. Bocka ur det så använder den inte mobila nätverket.

  11. #1391
    Det finns inget som heter Mobilt nätverk som går att bocka ur?

    Det går att gå in på Mobila nätverk, där bockade jag ur Använd paketdata men det funkar iallafall.

    Edit: Det var så man stängde av internet, jag glömde uppdatera sidan när jag kollade om det funkade. Men det står fortfarande att internet drar 20% av batteriet, appen är uppdaterad, WiFi avstängt, mobilt internet avstängt. Vad fan kan det vara då?
    Senast redigerat av Zer0x den 2011-07-20 klockan 02:36.

  12. #1392

  13. #1393
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Hur var det nu ? Finns.det en spec sida för moppenet i mobilen? Ganska törrt att sitta och sooma hela
    tiden nu när man är inne på telefonen samsung galaxy mini ; 1090 på elgiganten och är sjukt nöjd!
    Rekommenderas starkt ifall ni ska köpa ny snart !
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  14. #1394
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Hur var det nu ? Finns.det en spec sida för moppenet i mobilen? Ganska törrt att sitta och sooma hela
    tiden nu när man är inne på telefonen samsung galaxy mini ; 1090 på elgiganten och är sjukt nöjd!
    Rekommenderas starkt ifall ni ska köpa ny snart !
    Du måste använda Tapatalk, finns i market men det kostar..
    Pm'ar dig sen när jag kommer hem så kan jag berätta en sak

    tApAtAlKd~


  15. #1395
    Köpte precis en HTC Incredible S. Fått ett bra förstaintryck, helnöjd hittills.

  16. #1396
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Köpte precis en HTC Incredible S. Fått ett bra förstaintryck, helnöjd hittills.
    "Quietly Brilliant" you know

  17. #1397

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Köpte precis en HTC Incredible S. Fått ett bra förstaintryck, helnöjd hittills.
    Har också en sån

  18. #1398
    min tegelsten till en mobil har alltid funkat perfekt och kommer alltid göra det, köp en tegelsten era fjollor <3

  19. #1399

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Göteborg, Hisingen, Eriksberg
    Inlägg
    44
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag behöver en bra telefon, helst en Htc, touch osv!
    HTC Wildfire S, funkar as bra! Snabb, liten, nätt, väger inte alls mycket och den har allt, och allt är väldigt lättåtkomligt!

    Har den själv, så jag snackar inte bara...

  20. #1400

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Någon som vet hur man stänger av möjligheten att ansluta till internet på en iPhone 4?
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  21. #1401
    Citat Ursprungligen postat av Chordy Visa inlägg
    Någon som vet hur man stänger av möjligheten att ansluta till internet på en iPhone 4?
    3G och/eller WiFi?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #1402
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Vet någon vad det kan kosta och laga sin iPhone då jag har lyckats att trycka in låsknappen så att den fastnat. Så får vänta på autolåset i ca 1 minut nu varje gång.

    F.ö beställde jag precis Comviq Kompis student (tror jag det heter) för 19 kr/månad i 12 månader. Blir 228 kr för ett år med 3000 fria sms i månaden (3000*12=36000 sms) vilket är helt ok enligt mig. Lyckades skicka 5000 på 3 veckor så det är ett måste dessvärre. Jävla idiot man är!

  23. #1403

  24. #1404
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    skruva bara bort dem 2 skruvarna vid laddarhålet. ta en sugpropp och dra upp glaset, koppla ur dom 3 sladdarna till skärmen och sen kan du fixa knappen. sjukt enkelt att ta isär, säkert skit eller något som gjort att den fastnat. ska du lämna in den blir det dyrt.
    Ska in om "Jannes mobilställe" som alla kallar det. Tar väll runt 50kr+pris för reservdelar vad han än lagar till mig. Oftast får jag det gratis och en fin begagnad billigt sak så det blir nästan gratis! Har praoat där och han är förjävla härlig så det kostar inte mycket som sagt. Men tack för hjälpen ändå!

  25. #1405
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Denna bilden visar hur en min Zte blade ser ut efter ett halvår, systemet är bra, men kvalitén... Tur att jag ska förlänga abonnemanget i oktober.


    Senast redigerat av Noex den 2011-09-24 klockan 17:19.

  26. #1406
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Vilken skit. Haha

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  27. #1407
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vilken skit. Haha
    Man får vad man betalar för, inget mer med det.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  28. #1408
    Är det här något bra Nokia faktist spottat ur sig? (Har själv inte tid att googla runt på den osv då jag ska till jobbet om 15min)

    http://www.tre.se/Privat/Mobiltelefo...okia-N9-64-GB/

    edit :
    "Expertbetyg: 5/5
    etyget grundar sig på experttester från ett stort antal svenska och internationella källor. Produkten bedöms utifrån egenskaper som t.ex. prestanda, design, användarvänlighet, batteri och pris."
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  29. #1409
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Nokias mobiler isig är ju bra! Det är OS som drar ner dom

  30. #1410
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Är det här något bra Nokia faktist spottat ur sig? (Har själv inte tid att googla runt på den osv då jag ska till jobbet om 15min)

    http://www.tre.se/Privat/Mobiltelefo...okia-N9-64-GB/

    edit :
    "Expertbetyg: 5/5
    etyget grundar sig på experttester från ett stort antal svenska och internationella källor. Produkten bedöms utifrån egenskaper som t.ex. prestanda, design, användarvänlighet, batteri och pris."

    Säger samma sak som Hast nedanför. + Nokia ska lägga ner MeeGo har jag hört, så vet inte hur det kommer påverka saker och ting.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in