Sidan 49 av 56 Första ... 394748495051 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #1441
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    Tjenna, ska inhandla en ny ringmekanism och kan inte bestämma mig! Det står mellan en iphone 4 som är en sjukt bra telefon fast kanske lite tråkig speciellt om nåt år, eller htc sensation som jag inte vet så mycket om fast verkar ha små fräcka saker. 4s känns ovärd då jag inte bryr mig om kameran och den inte är så mycket snabbare.
    Förslag någon?
    Köp ingen HTC, verkar lagga asmycket Samsung galaxy s2 är rätt bra, och jag är nöjd med min iphone 4

  2. #1442
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Köp ingen HTC, verkar lagga asmycket Samsung galaxy s2 är rätt bra, och jag är nöjd med min iphone 4
    Vad snackar du om? Htc laggar precis lika mycket som Samsung isåfall

    Även fast jag har budget luren Incredible S så är den nästan helt laggfri
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #1443
    3000s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Sävedalen (gbg)
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Köp ingen HTC, verkar lagga asmycket Samsung galaxy s2 är rätt bra, och jag är nöjd med min iphone 4
    det är antingen iphone eller htc. iphone 4 är ju klart "stabilare" men kommer den inte vara väldigt ute rätt snart? sensation har ju bättre kamera och processor å massa skit

  4. #1444
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    det är antingen iphone eller htc. iphone 4 är ju klart "stabilare" men kommer den inte vara väldigt ute rätt snart? sensation har ju bättre kamera och processor å massa skit
    Kör på sensation, iphone är tråkigare och sämre. annars en sgs2, har själv en sån och den funkar skitbra

  5. #1445
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Köp ingen HTC, verkar lagga asmycket Samsung galaxy s2 är rätt bra, och jag är nöjd med min iphone 4
    Haha hoppas du driver människa..

  6. #1446
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Haha hoppas du driver människa..
    Htc wildfire laggar som fan! Spelen hackade fram, gick knappt att smsa osv.
    En annan kompis hade en liknande modell som ibte gick att spela på den heller. Nu är ju det rätt gamla lurar, sÅ man kan ju hoppas på att de nya är bättre.

  7. #1447
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Htc wildfire laggar som fan! Spelen hackade fram, gick knappt att smsa osv.
    En annan kompis hade en liknande modell som ibte gick att spela på den heller. Nu är ju det rätt gamla lurar, sÅ man kan ju hoppas på att de nya är bättre.
    HTC wildfire är ingen telefon Det är en Nokia 3310 med touch
    Citat Ursprungligen postat av risodlarn Visa inlägg
    Tycker att det blir snyggt! Hade lust.
    Spara vikt, drar lite mindre bensin.

  8. #1448
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Htc wildfire laggar som fan! Spelen hackade fram, gick knappt att smsa osv.
    En annan kompis hade en liknande modell som ibte gick att spela på den heller. Nu är ju det rätt gamla lurar, sÅ man kan ju hoppas på att de nya är bättre.
    Vilket bra argument, som att säga att alla Apple produkter spricker i glaset bara för att 3gs gjorde de...

    HTC Desire HD slår Iphone 4 alla dagar i veckan, antar att det är samma sak med sensation och 4 S.

  9. #1449
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Htc wildfire laggar som fan! Spelen hackade fram, gick knappt att smsa osv.
    En annan kompis hade en liknande modell som ibte gick att spela på den heller. Nu är ju det rätt gamla lurar, sÅ man kan ju hoppas på att de nya är bättre.
    Oj, en budgetlur som laggar, Nej men då... dra alla telefoner över samma kam du.

    Men du har fel om du säger att alla laggar, För det är Wildfire som är en ren skitlur

  10. #1450
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    det är antingen iphone eller htc. iphone 4 är ju klart "stabilare" men kommer den inte vara väldigt ute rätt snart? sensation har ju bättre kamera och processor å massa skit
    det som är bra med android telefoner är väl att dom är så obegränsade. Iphone 4 är ju en aning tråkiga på det sättet, men dom går ju att jailbreaka. Iphone är stabilare och känns då snabbare, iphone behöver ingen värstingprocessor med flera kärnor för att upplevas som snabb, iomed att deras OS är så stabilt. Iphone känns verkligen att det är kvalite, IMO!
    lägg märke till att detta är min åsikt och jag har både haft en dyrare HTC och jag använder en iphone 4 som jag verkligen älskar
    edit: ja, jag är medveten om att apple tryckt i en till kärna i 4s, och imo tycker jag att 4s är en flopp, det var meningen att 4s skulle bli en budgetversion av 4 från början, men det blev ju inte riktigt så, och dom är sjukt överprisade. Jag tror dom endast tryckte i en till kärna för att hänga med i teknologin. det som är fränt med 4s är väl funktionen siri om dom nu får den att fungera bra
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #1451
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    iphone behöver ingen värstingprocessor med flera kärnor för att upplevas som snabb,
    Det behöver inte Android mobiler heller för den delen. Min Desire är minst lika snabb som en 4a

  12. #1452
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Det behöver inte Android mobiler heller för den delen. Min Desire är minst lika snabb som en 4a
    jag lånade en desire av en kompis i nån vecka precis innan jag fick min 4a. Att övergå till iphone var en stor skillnad. Jag vet inte om det var touchen som gjorde att jag upplever 4an snabbare än alla android mobiler jag provat. Jag provade även en sån där samsung med 2 kärnor vilket jag upplevde som slöare.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #1453
    3000s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Sävedalen (gbg)
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    det som är bra med android telefoner är väl att dom är så obegränsade. Iphone 4 är ju en aning tråkiga på det sättet, men dom går ju att jailbreaka. Iphone är stabilare och känns då snabbare, iphone behöver ingen värstingprocessor med flera kärnor för att upplevas som snabb, iomed att deras OS är så stabilt. Iphone känns verkligen att det är kvalite, IMO!
    lägg märke till att detta är min åsikt och jag har både haft en dyrare HTC och jag använder en iphone 4 som jag verkligen älskar
    edit: ja, jag är medveten om att apple tryckt i en till kärna i 4s, och imo tycker jag att 4s är en flopp, det var meningen att 4s skulle bli en budgetversion av 4 från början, men det blev ju inte riktigt så, och dom är sjukt överprisade. Jag tror dom endast tryckte i en till kärna för att hänga med i teknologin. det som är fränt med 4s är väl funktionen siri om dom nu får den att fungera bra
    så det du säger är att jag borde köpe en iphone 4?

  14. #1454
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jag lånade en desire av en kompis i nån vecka precis innan jag fick min 4a. Att övergå till iphone var en stor skillnad. Jag vet inte om det var touchen som gjorde att jag upplever 4an snabbare än alla android mobiler jag provat. Jag provade även en sån där samsung med 2 kärnor vilket jag upplevde som slöare.
    det är för att android suger. kort sagt. min ipod touch från 2007 är snabbare än min desire, som laggar i menyer och är allmänt laggig och seg osv. sen är apples touchscreen överlägsen allt annat jag provat, touchen i min desire är seg och okänslig i jämförelse. i princip samma sak gäller för min kompis sgs2 som för min desire.

  15. #1455
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    så det du säger är att jag borde köpe en iphone 4?
    skulle jag gjort iallafall, men vissa gillar ju android, vet inte hur du tycker men jag tycker att iphone är mycket bättre, enligt mig är 4s;en onödig om man inte nu har grymt bra betalt eller rika föräldrar
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är för att android suger. kort sagt. min ipod touch från 2007 är snabbare än min desire, som laggar i menyer och är allmänt laggig och seg osv. sen är apples touchscreen överlägsen allt annat jag provat, touchen i min desire är seg och okänslig i jämförelse. i princip samma sak gäller för min kompis sgs2 som för min desire.
    precis
    har aldrig varit så nöjd med en telefon som min iphone
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #1456
    3000s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Sävedalen (gbg)
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    skulle jag gjort iallafall, men vissa gillar ju android, vet inte hur du tycker men jag tycker att iphone är mycket bättre, enligt mig är 4s;en onödig om man inte nu har grymt bra betalt eller rika föräldrar
    sjukt svårt val

  17. #1457
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    sjukt svårt val
    antingen väntar du till 5an kommer ut(2012), då kommer både 4 och 4s gå ner i pris ännu mer, eller så köper du nån av dem nu, beroende på din ekonomi
    kan ju tillägga att när jag betalat klart på min iphone 4 så har jag betalat 7176kr för den, galet mycket, köpte den i början av juni:p
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #1458
    3000s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Sävedalen (gbg)
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    antingen väntar du till 5an kommer ut(2012), då kommer både 4 och 4s gå ner i pris ännu mer, eller så köper du nån av dem nu, beroende på din ekonomi
    kan ju tillägga att när jag betalat klart på min iphone 4 så har jag betalat 7176kr för den, galet mycket, köpte den i början av juni:p
    a eller så köper jag en htc.. haha sicket jävla i-landsproblem

  19. #1459
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    a eller så köper jag en htc.. haha sicket jävla i-landsproblem
    kan du ju också, men tänk på vad både jag och pontus sagt, dom är segare, men friare användning. iphone känns stabilare och känns att det är kvalité, men android är ju friare går ju att lösas genom en jailbreak. apple har en myyycket bättre touch också
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #1460
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    kan du ju också, men tänk på vad både jag och pontus sagt, dom är segare, men friare användning. iphone känns stabilare och känns att det är kvalité, men android är ju friare går ju att lösas genom en jailbreak. apple har en myyycket bättre touch också
    jag ser ärligt inte vad man ska med den här "friheten" till, vad är det som är så mycket friare? man kan lägga in egna appar utan att få dem godkända av någon osv, man kan modda operativsystemet som man vill osv. men ärligt, hur många här tillverkar egna appar och operativsystem? och som sagt, jailbreaka iphone så är problemet löst...

  21. #1461
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    kan du ju också, men tänk på vad både jag och pontus sagt, dom är segare, men friare användning. iphone känns stabilare och känns att det är kvalité, men android är ju friare går ju att lösas genom en jailbreak. apple har en myyycket bättre touch också
    Segare är dem inte, möjligtvis något lagg någon gång Tycker min Htc känns stabil och kvaliten känns helt underbar Dessutom har vi 2 års garanti från htc
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jag ser ärligt inte vad man ska med den här "friheten" till, vad är det som är så mycket friare? man kan lägga in egna appar utan att få dem godkända av någon osv, man kan modda operativsystemet som man vill osv. men ärligt, hur många här tillverkar egna appar och operativsystem? och som sagt, jailbreaka iphone så är problemet löst...
    Jag brukar tanka lite roliga appar tex från Piratebay som någon fixat ihop Rätt skönt att bara klicka installera så är det klart liksom Tillverka eget operativsystem gör nog ingen här på Mnf Men vet att det finns någon som kör annan rom osv i alla fall
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  22. #1462
    3000s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Sävedalen (gbg)
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    kan du ju också, men tänk på vad både jag och pontus sagt, dom är segare, men friare användning. iphone känns stabilare och känns att det är kvalité, men android är ju friare går ju att lösas genom en jailbreak. apple har en myyycket bättre touch också
    de va då fan hade precis bestämt mig för en htc sensation xe! man får med beats by dr.dre men ni har rätt så jag vettefan :/

  23. #1463
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jag brukar tanka lite roliga appar tex från Piratebay som någon fixat ihop Rätt skönt att bara klicka installera så är det klart liksom Tillverka eget operativsystem gör nog ingen här på Mnf Men vet att det finns någon som kör annan rom osv i alla fall
    precis, men jailbreak din iphone så har du exakt samma sak, fast en telefon som är bättre på allt. sen behöver man ju faktiskt roota sin android för att kunna modda operativet osv.

  24. #1464
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    de va då fan hade precis bestämt mig för en htc sensation xe! man får med beats by dr.dre men ni har rätt så jag vettefan :/
    beats by dre är ändå skrot så du behöver inte bli ledsen för det

  25. #1465
    3000s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Sävedalen (gbg)
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    precis, men jailbreak din iphone så har du exakt samma sak, fast en telefon som är bättre på allt. sen behöver man ju faktiskt roota sin android för att kunna modda operativet osv.
    jag hade en ipod som jag jailbreaka, den blev helt fuckad efter det. Seg osv

  26. #1466
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    jag hade en ipod som jag jailbreaka, den blev helt fuckad efter det. Seg osv

    När man jailbreakar ska man inte ladda ner ner massa teman och grejjor, gjorde det på min gamla iphone och den blev seg och äcklig. Men på min iPhone 4 har jag bara Sbs settings, fakeclockup, tapsms eller vad det heter och allt det nödvändiga och den är snabb och skön som fan

  27. #1467
    Citat Ursprungligen postat av 3000 Visa inlägg
    jag hade en ipod som jag jailbreaka, den blev helt fuckad efter det. Seg osv
    det är för att ipod är föråldrad, nyare iphones är mycket snabbare. förresten jailbreakade jag min touch 2g och den blev inte seg. tror din blev seg på grund av s b s...
    edit: och som sagt, om du laddar ner en massa skrot som tar upp processorkraft är det klart den blir seg...

  28. #1468
    3000s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Sävedalen (gbg)
    Inlägg
    69
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    När man jailbreakar ska man inte ladda ner ner massa teman och grejjor, gjorde det på min gamla iphone och den blev seg och äcklig. Men på min iPhone 4 har jag bara Sbs settings, fakeclockup, tapsms eller vad det heter och allt det nödvändiga och den är snabb och skön som fan
    kan ju vara en anledning, tog ner massa olika skit

  29. #1469
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Samsung Galaxy S2 knullar alla mobiler på marknaden.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  30. #1470
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    precis, men jailbreak din iphone så har du exakt samma sak, fast en telefon som är bättre på allt. sen behöver man ju faktiskt roota sin android för att kunna modda operativet osv.
    Jo men vad jag märkt med polarnas jailbreakade iphones så verkar dem låsa sig själv och dö när dem vill, gärna hacka upp sig också Dessutom måste man vänta väldigt länge ibland innan det kommer ut en jailbreak för just den Ios versionen man har

    Men man behöver inte roota för att tanka appar och teman från Tex Piratebay Och hemskärmen är ju underbar på Android
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in