Hybridvisning

ta bort olje pumpen :)

Tjenare! jag har en rieju drac 05 och jag ska ta bort olje pumpen på den men vad ska man göra i hålet som är i motorn? måste man ta bort kugghjulen på innsidan? man måste ju ha något för hålet, kan man bara ha en platta för, men endå låta kuggarna vara kvar och de? hur ska man göra? mvh

ingen som kan hjälpa mig?

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    de går vell slangar till pumpen? isåfall kan du ju bara setta nån skruv i slangen/slangarna
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    de går vell slangar till pumpen? isåfall kan du ju bara setta nån skruv i slangen/slangarna
    Han vill ju ta bort den helt...

Jag har tyvärr inte tagit bort min egna ännu så jag vet inte riktigt hur man gör med hålet

Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Han vill ju ta bort den helt...Jag har tyvärr inte tagit bort min egna ännu så jag vet inte riktigt hur man gör med hålet
    mm jag gjorde så att jag satte igen alla slangar o körde olje blandat gick den mkt bättre men vill ha bort skiten helt och ennu kunna sätta tillbaka den sen om det skulle behövas, jag tänkte göra en platta och skruva fast där öve r så att motor oljan inte rinner ut men jag skulle vilja få svar innan helgen för då kan jag hålla på och meka mkt längre

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    på min derbi satte jag bara en plåtbit ut klippt efter formen på hålet å en packning innan bara åde fungerar fint för mig
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    på min derbi satte jag bara en plåtbit ut klippt efter formen på hålet å en packning innan bara åde fungerar fint för mig
    okej de va typ så ja tänkte göra de får bli så då

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in