Aerox problem, byte från 70cc till 50cc

tja!
    Har då lite problem med min aerox, har haft 70cc osv. på den innan men ska göra den "original" nu för försäljing
    Då till problemet...
    Har på ett Yasuni C16, 4.0g vikter, medium tryckfjäder, 90 i munstycke och doppler racing membran.
    Den låter INGENTING, mindre än när jag körde med original röret innan och den gör cirka 30km/h och är riktigt klen
    Provat byta vikter, koppling, fjädrar, munstycke, tändstift, men inget har hjälp, märkte att min tändhatt börjar cpa lite med 70cc innan, kan det vara detta som gör att den går så konstigt?
    Senast redigerat av miniaktiv den 2011-06-30 klockan 00:38.

Citat Ursprungligen postat av Fläcken Visa inlägg
    du har inte bytt vevparti?
    nej Körde på 70cc sport i cirka 2 månader bara

Citat Ursprungligen postat av Fläcken Visa inlägg
    bytt tändstift? c16 funkar nog inte så bra ihop till original, kan vara därför. kollat packningarna? du borde nog köra på original tryckfjäder
    Har bytat tändstift, packningarna är hela, redan provat original fjädern och c16 har jag sett andra som hAr använt till 50cc

Citat Ursprungligen postat av miniaktiv Visa inlägg
    Har bytat tändstift, packningarna är hela, redan provat original fjädern och c16 har jag sett andra som hAr använt till 50cc
    det är inget med röret jag körde med c21 på min stalker gick inte så bra men den gjorde typ 80 iaf .
    ända felet med röret kan vara att det blivit stopp någonstans
    tändhatten kanske har blivit sleten efter att du hade 70 på ?
    !!!GILLA SIDAN FÖR F*N!!!
    !!vid tusen likes släpper dom stunt film!!
    http://www.facebook.com/GBGX3M

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in