Sidan 22 av 106 Första ... 1220212223243272 ... Sista
  1. #631
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av CiaoBella Visa inlägg
    Ja alltså... Den går att köra som den är men han har svetsat fast en remskiva fram på veven för att kopplingen varvar sönder hela tiden Han sa att det satt en org vev innuti vilket jag hoppas att det nu gör. Då kan jag ju lätt byta ut den bara Vill ändå ha variator på monstret. Vi kan ta ett race med den andra mopeden istället. Min första lediga dag på 3 v är på lördag. Då blir det skruva och köra

    Härligt. Skynda dig innan jag behåller grejerna för eget bruk!
    Fan logga in på msn vill ha en bild på vraket
    Senast redigerat av Holmqvist den 2010-09-14 klockan 19:47.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  2. #632
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av CiaoBella Visa inlägg
    Ja alltså... Den går att köra som den är men han har svetsat fast en remskiva fram på veven för att kopplingen varvar sönder hela tiden Han sa att det satt en org vev innuti vilket jag hoppas att det nu gör. Då kan jag ju lätt byta ut den bara Vill ändå ha variator på monstret. Vi kan ta ett race med den andra mopeden istället. Min första lediga dag på 3 v är på lördag. Då blir det skruva och köra

    Härligt. Skynda dig innan jag behåller grejerna för eget bruk!
    Lust att logga in då?

    sen så lät de jävla kul med att han svetsat fast en remskiva på veven, alltså kört me dubbla remskivor? xD
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  3. #633

  4. #634
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Skulle va kul att se nån som lämnat in cylinder+block på portning tsm med resterande bra setup såklart
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  5. #635
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Skulle va kul att se nån som lämnat in cylinder+block på portning tsm med resterande bra setup såklart
    Jag ska förmodligen köpa en fetare cylle som sagt, och kommer då förmodligen skicka in blocket på portning till kilhage eller någon liknande
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  6. #636
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jag ska förmodligen köpa en fetare cylle som sagt, och kommer då förmodligen skicka in blocket på portning till kilhage eller någon liknande
    har också tänkt minst steg 2 portning på cylindern, om pengarna räcker till
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  7. #637
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    har också tänkt minst steg 2 portning på cylindern, om pengarna räcker till
    På din värsting cylle?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  8. #638
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    På din värsting cylle?
    lite meningslöst då den inte har många portar blir portning på tex malossi 46,5mm isf
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  9. #639
    Fan, ciaobella jag ringde killen med simonini motorn 20 min efter att han hade lagt ut den fast han svarade inte

  10. #640
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Fan, ciaobella jag ringde killen med simonini motorn 20 min efter att han hade lagt ut den fast han svarade inte
    Annonsen kom ju upp rätt sent. Så han sov väl säkert. Jag ringde honom dagen efter 16:00.

  11. #641
    Citat Ursprungligen postat av CiaoBella Visa inlägg
    Annonsen kom ju upp rätt sent. Så han sov väl säkert. Jag ringde honom dagen efter 16:00.
    Lägg upp bilder !

  12. #642
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Lägg upp bilder !
    Jag fixar!


    Uploaded with ImageShack.us

    Hoppas det är okej att jag la upp dom?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  13. #643
    Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    5 324
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jag fixar!


    Uploaded with ImageShack.us

    Hoppas det är okej att jag la upp dom?
    är det en gocartförgasare jag ser? ^^
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

  14. #644
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    är det en gocartförgasare jag ser? ^^
    mm tror att de stog de i annonsen

  15. #645
    Någon som har ett orginal block som inte är uppfilat?

  16. #646

  17. #647
    Hej! :p Ska nog inhandla denna i helgen http://www.blocket.se/ystad/Ciao_278...m?ca=23_11&w=1.
    Men undrar då vart ja kan få tag på en framlampa som man kan sätta på den och vart man man köpa en komplett frambroms, Har inte bra kunskaper om mopeder så undrar också om det är lätt att sätta på en frambroms?
    Och sista frågan nu^^ tror ni att man kan sätta på en fotplatta på den? Och dem har ju två olika sorter på cykelkraft, vilken av dem passar?
    Tack på förhand :p

  18. #648
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Pssyko Visa inlägg
    Hej! :p Ska nog inhandla denna i helgen http://www.blocket.se/ystad/Ciao_278...m?ca=23_11&w=1.
    Men undrar då vart ja kan få tag på en framlampa som man kan sätta på den och vart man man köpa en komplett frambroms, Har inte bra kunskaper om mopeder så undrar också om det är lätt att sätta på en frambroms?
    Och sista frågan nu^^ tror ni att man kan sätta på en fotplatta på den? Och dem har ju två olika sorter på cykelkraft, vilken av dem passar?
    Tack på förhand :p
    Framlampor finns på biltema osv, men det krävs självklart lite mod för att dom ska på.

    Frambroms kan du köpa på cykelkraft, och vad jag kan se så behövs bara vire och handtag,

    Fotplatterna, jo båda fotplattorna passar bara att dom är olika i uteendet
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  19. #649
    Citat Ursprungligen postat av jabo Visa inlägg
    Jag har ett fint orginal block som ej är uppfilat eller nått sånt som jag gärna säljer!
    okej vart bor du kan du skicka det?
    hur mycket kostar det?

  20. #650

  21. #651
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Framlampor finns på biltema osv, men det krävs självklart lite mod för att dom ska på.

    Frambroms kan du köpa på cykelkraft, och vad jag kan se så behövs bara vire och handtag,

    Fotplatterna, jo båda fotplattorna passar bara att dom är olika i uteendet
    Ah okej tack för hjälpen men vad menar du med "men det krävs självklart lite mod för att dom ska på" :p

  22. #652
    Citat Ursprungligen postat av jabo Visa inlägg
    Ja jag kan skicka den, jag har det på gotland just nu men jag åker dit om 2 veckor så skickar det då isf ge ett bud
    okej gött men jag har ingen aning hur mycket ett ett block kostar men vad brukar dom ligga på begagnat?

  23. #653

  24. #654
    N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    181
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jag vet ingenting om någon annons. bara fråga om det var en gocartförgasare.. idiot.
    Vem är det som är idioten, han skrev att han trodde det då han har för sig att det stod det i annonsen, han svara ju på din fråga och du blir sur?

  25. #655
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jag vet ingenting om någon annons. bara fråga om det var en gocartförgasare.. idiot.
    jag tror att det är en gocart förgasare för om jag inte minns fel så stog det i blocket annonsen, otrevliga jävel

  26. #656
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jag vet ingenting om någon annons. bara fråga om det var en gocartförgasare.. idiot.
    tagga ner lite, han sa bara att han trodde det stod i annonsen.. snarare du som beter dig som idiot när du ska vara så otrevlig/offensiv(?)

    har också för mig att det stod så i annonsen, så det är nog en gokart fögge
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  27. #657
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Ja det var en gokart förgasare! slut på diskutionen !



    Uploaded with ImageShack.us
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  28. #658
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Jag fixar!


    Uploaded with ImageShack.us

    Hoppas det är okej att jag la upp dom?


    Hehe NP! Notera min klädbyrå i bakgrunden.

  29. #659
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av CiaoBella Visa inlägg
    Hehe NP! Notera min klädbyrå i bakgrunden.
    Startat den än då? när ska detta ske?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  30. #660
    är den det ett simonini block elr är det bara lila blockhalvan som är simonini

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in