är det någon som vet ett bra sätt att borra upp en luftburk på?
samt vilken effekt kommer det ge? jag har bad snake rör och resten är orginal, har 39 i munstycke just nu. ska borra upp luftburken och sätta på ett munstycke i stl 42! (blir det bra? kommer det ge effekt?
bäst effekt får du om du sätter på en 13mm förgasare