Citat Ursprungligen postat av Napoleon Visa inlägg
är det någon som vet ett bra sätt att borra upp en luftburk på?
samt vilken effekt kommer det ge? jag har bad snake rör och resten är orginal, har 39 i munstycke just nu. ska borra upp luftburken och sätta på ett munstycke i stl 42! (blir det bra? kommer det ge effekt?
bäst effekt får du om du sätter på en 13mm förgasare