Trådad visning
-
2011-06-30, 19:07 #11enduroräzer
- Reg.datum
- Sep 2010
- Ort
- västervik
- Inlägg
- 975
tihihihi
dock va krysskilen kass
kom 200 meter och sen snurra svänghjulet men inte motorn, så första jag fick göra va o byta den
meeen, ngn som har pegs att sälja? kunde inte ha mina älskade trampor kvar med det nya röret. och sen köper jag en ny remskiva och rem med om ngn har till ett vettigt pris så jag slipper varva sönder
§6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.



Svara med citat