Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
tihi


Var kan man få tag på slang som är 34mm innerdiameter ?
tihihihi dock va krysskilen kass kom 200 meter och sen snurra svänghjulet men inte motorn, så första jag fick göra va o byta den

meeen, ngn som har pegs att sälja? kunde inte ha mina älskade trampor kvar med det nya röret. och sen köper jag en ny remskiva och rem med om ngn har till ett vettigt pris så jag slipper varva sönder