Trådad visning
-
2012-02-08, 21:20 #9
Min ciao har ingen tomgång.. Men jag har ingen spricka i motorblocket, vad kan vara fel då?

Sorry om jag bara bytte ämne så där lite snabbt.. :sOm en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.



Svara med citat