Viktor: jag har komplett Elektronisk tändning med
Svänghjul om du är intresserad. Även ett halft brytarlöst block som går att laga. Gick hål när jag skulle ge mig på att få ner simo. Pluggen sitter i.
Kolla packboxen och bussningen i förgasaren å
Hej!
Får ge det ett till försök i helgen och plocka ner allt igen. Såg inget uppenbart fel på packboxarna men ärligt talat kollade jag inte på dem. Gör ett nytt försök i helgen.
Om det inte funkar kan svänghjul + tändning vara intressant!