1. #1

    Polis tog kort på min moppe? o:

    Tjena.. Vet inte riktigt vart jag ska posta detta men testar här. Jag var hos min flickvän idag och skulle dra vid typ 9-tiden, när vi kommer ner dit står det 2-3 poliser och kollar på min moppe och tar kort på den osv. Det är en lite stylad speedfight 30 moppe, men vad tror ni dom gjorde? Sitter urpluggat laser rör på som det såg ut som att dom stirrade på. Väntade ca 20 min sen drog dom så körde jag hem. Varför tror ni dom tog kort på den? Dom tog från sidan + framifrån.. o:

  2. #2
    dom kanske tyckte den var fin
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  3. #3
    dem kan ju fått in en anmälan på en stulen moped som dem tyckte liknade den. Och då kanske dem har tagit foton som dem jämför med bilder dem har nere på station. Eller kanske du gillar att köra som fucko i villaområden där någon har anmält dig och beskrivit din moped, då kanske polisen tyckte din stämde in på beskrivningen och fotade och ser dem dig köra så kanske dem stoppar dig. Dem kan inget göra så länge dem inte ser dig köra. Är inget olagligt att äga en trimmad moped eller att ha den stående utanför flickvännen
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    dom kanske tyckte den var fin
    Antagligen!

  5. #5
    hehe okej, tack för svaren iaf (=

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in