Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637

    Moppenet For Dummies [Ej färdigt, profil uppe]

    OBS! Inte färdigt! Det är mycket kvar som ska fyllas i! Men detta duger tills senare. Jag gör detta så alla nybörjare har någonstans att kolla upp allt.



    Indelningar:

    1. Inledning
    2. Text, text, text och åter text
    3. Så du ska skapa en tråd, huh?
    4. Citera, multicitera? Eh?
    5. Du har en profilsida, jag har en profilsida, alla har vi en profilsida!


    1. Inledning
     

    Alla har vi varit nya här någon gång. Och i början kan det vara svårt att förstå hur allting fungerar. Man ser dom erfarna göra fina trådar och posta massa saker i sina inlägg. Och själv kan man inte ens
    infoga en Youtube film. No more, nu kan du lätt bara ta och kolla in här om de är något du undrar. Jag ska försöka gå igenom alla funktioner på Moppenet som kan vara bra att veta hur man gör.
    Regler och sånt tänker jag inte gå igenom då dom redan finns.
    Sen vi som har hängt här ett tag nu, ser fortfarande nya medlemmar som dubbelpostar och inte kan göra multicitat eller infoga bilder. Nu behöver ni inte förklara för dom längre, enklast gör ni
    att bara ta denna länken och ge till dom. Då detta troligen kan hjälpa dom.
    Jag har försökt förklara allting på ett jätte enkelt sätt med bilder och lätt svengelska.
    Well, ladies and gentleman, this is Moppenet Forum for Dummies


    2. Text, text, text och åter text
     


    2.1 Göra ett inlägg
     

    Så, vi börjar med det simplaste, och det är att svara på ett inlägg i en annan tråd som någon skapat.
    Det finns några sätt att göra detta på, men enklast är att skriva i denna rutan:


    Även kallad, "Snabbsvar" rutan

    Eller trycka på denna knapp, men det enda som händer är att du kommer till snabbsvar rutan.


    Sedan så finns det ett mer avancerat sätt att göra inlägg, och det är genom att trycka på denna knappen.



    Japp, så nu kan du bara skriva in något i den där snabbsvar rutan och sedan trycka på, "Posta Snabbsvar" så har du gjort ett inlägg. Ganska lätt huh?


    2.2 Genomgång utav den lilla baren
     

    Detta är den baren jag pratar om:


    1, dessa två behöver ni inte bry er om, tveksam till att ni någonsin kommer använda dom:

    2, dom flesta utav er vet redan om att det finns olika stilar på texter. Här på forumet har vi "Bold, Italic och Underlined". För att använda Bold då t.ex. så markerar ni först texten ni vill göra Bold och trycker sedan på B. Samma teknik används till dom andra.
    3, kanske känner du för att ändra stil på din text? Det gör du här, tryck här och du får ner en rullgardin. Du ska dock tänka på om du skriver en text först så ska du markera hela din text och sedan gå in på denna rullgardinen och välja en ny font.
    4, storleken på texten finns 7 olika storlekar där 7 är störst. Som när du ändrar font får du även här markera din text innan du byter storleken på den.
    5, vill du ändra färg på din text? Det gör du här, som förut så får du markera den text du vill färga till t.ex. röd och så väljer du röd på den kartan du får upp.
    6, smilies, innan du lärt dig alla kort kommandon för alla smilies som finns här så kan du trycka på denna ikonen och då får du upp smilies, klicka på en och den sätts in i textfältet.


    7, vill du lägga in en länk i din text, fast du vill inte ha en lång länk i din text? Då gör du så här, du skriver först en liten text, du markerar den, trycker på url knappen och klistrar sedan in länken du vill att texten ska länka till.

    8, om du skulle vilja länka till någons email, eller din egna, trycker du på denna knappen, skriver in din email adress och så var det klart.
    9, denna kommer ni troligen heller aldrig använda.
    10, en bild vill man ju oftast sätta in om man ska göra en tråd om sin moppe eller liknade. Eller posta en bild i någon tråd, då går ni enklast tillväga genom att göra så här.
    Det finns många uppladdnings sidor idag, men min favorit är Photobucket, för dom erbjuder t.ex. hur mycket uppladdning som helst och en img länk direkt.
    Aja, om ni t.ex. använder Forumbilder så laddar ni ju bara upp en bild. Och då gör ni enklast via sätt 2 (som kommer lite längre ner).
    Sen kan ni ladda upp bilder direkt på forumet här också. Men alla sätt finns på bilder nedanför denna texten.


    Sätt 1, ladda upp bilder direkt på forumet.


    Och vill du inte lägga upp direkt på forumet så klickar du nu på "From URL". Och denna rutan ska inte vara i fylld.


    Sätt 2, ladda upp via att kopiera bildadress. Hitta bilden du vill visa, högerklicka och välj "Kopiera bildadress" eller liknade alternativ du har. Och då kopieras länken, sedan klistrar du in det i rutan ovanför som jag visade.


    Sätt 3, oftast när man tar upp en helbild ifrån Google så finns det en färdig länk där uppe, då är det bara att kopiera den och klistra in i den rutan.
    11, filmer, yes, det vill man ju ha i sina inlägg ibland. Vanligast är ju att använda Youtube, men som ni snart får se stöds andra sidor också. Om ni hittar en film på Youtube och känner att denna måste någon annan se. Då kopierar du länken längst upp och klistrar in den pop-up rutan du får.







    Får du upp en sån här länk så tar du bara bort det som är efter & (inkl &;tecknet).
    12, äntligen, då har vi bara kvar denna ikonen i denna snabbstarten. Och det är en citat knapp. Och då får du upp citerings taggar, och detta är egentligen inget du behöver använda. Jag har gjort de nu när jag skrev allt det här för att det ska bli tydligare vad som är vad. Men annars så används citerings taggarna till annat, men det återkommer jag till senare.


    2.3 Avancerat läge
     

    Avancerat läge = Onödigt läge. Iallafall så kommer det vara så för många utav er, denna enda gången ni kommer använda detta är antagligen när ni redigerar ett inlägg.
    Men jag ska gå igenom avancerat läge med er iaf.

    1, Såhär ser rutan ut.
    2, Rubrik, det behöver ni inte ange när ni bara svarar på ett inlägg, men när ni gör en tråd är det en annan sak, återkommer till detta.
    3, eftersom jag redan gått igenom några ikoner tidigare, tänker jag bara ta och gå igenom dom som är nya för oss
    4, Well, vi börjar väl här då. Detta tror jag inte ni kommer använda men, ifall ni gjort inlägget i Word så kan ni klistra in det här igenom att använda denna knappen
    5, har ni laddat upp bilder till forumet förut så finns dom att hämta här och infoga. Tänker inte gå igenom detta så noga då det är rätt basic.

    6, ångra, och gör om. Behöver jag säga mer? Ni känner igen det, ungefär som ctrl + z. Inte så avancerat.
    7, hur ni vill ha texten på sidan, åt höger, vänster eller i mitten? Texten börjar ju oftast i från vänster håll. Men vill ni centrera all eran text så får ni markera allting och sedan välja ikonen i mitten.

    8, här kan ni skapa listor och flytta hur mycket texten ska vara inflyttad och så. Listor gör ni enklast genom att skriva upp massa saker och sedan markera dom och välja den list-typen som passar dig bäst
    9, detta är verkligen avancerat läge och för er som inte hållit på med kodning och liknade behöver inte ens kolla på dom. Och ni som håller på med kodning vet redan vad dom gör.
    10, behöver ni veta vad dessa betyder? Kommer ni använda dom? Nej, move along folks! Nothing to see here.
    11, denna funktionen våldtar jag gärna, och det gör många andra också, tyvärr så missbrukas den ibland utav vissa användare. Men detta är Spoiler funktionen. Och den är underbar, för den kan dölja sånt som inte är viktigast. Just nu funkar inte ikonen för mig, men jag vet att det bara till att skriva "spoiler" inom [här inne] så löser det sig. Dom taggarna ska placeras, en i början på det du vill gömma och en i slutet av det du vill dölja, och då avslutas det ju med en "/"
    12, detta är den enda funktionen jag faktiskt kan medge att jag inte har en aning om vad den gör.
    13, smilies, nu finns dom där vid sidan istället. Men nu finns det ännu fler, så de är bara till att klicka på "Fler"

    14, det här är en bra sak enligt mig, den här knappen gör så ni kan kolla innan ni lägger ut det ni skrivit så allting ser bra ut.
    15, detta är också en rätt fiffig sak, den gör så att ifall någonting skulle hända som gör att ni förlorar det ni skrivit, kan ni trycka här så kommer det tillbaka från senaste auto-savningen
    16, detta är en rolig sak men ingenting som behövs egentligen. Ni kan sätta en liten ikon vid det ni postar. Men det gör ingen skillnad.
    17, tillägg, här kan ni välja lite extra saker, t.ex. om ni vill spara ämnet så ni får reda på ifall någon annan skriver där osv. Sen betygsätta ämnet, välja om eran signatur ska synas osv.



    3. Så du ska skapa en tråd, huh?
     

    3.1 Let's start of easy should we?
     

    1, Yes detta är framsidan, lite tufft så va? Oja.. Aja, jag ska nu låtsas göra en bildtråd om en Aerox. Häng med nu.
    2, Jao, nu är vi inne på bild delen här i forumet, nu ska vi välja scooter bara för en Aerox är ju en scooter.. Ganska logiskt ännu va?
    3, nu ska vi ta och skapa våran tråd nu när vi är inne på rätt del. Då ska vi trycka på den magiska knappen

    4, ja nu var vi här igen, den avancerade text rutan. Men den är våran vän. Och det är en sådan här ruta jag skriver allt det här i.


    3.2 Då var det bara till att skriva
     

    1, yes då var det dags att börja skriva, vi börjar med rubriken! Här tycker jag det är bra att ha en rubrik som beskriver tydligt vad du har för moppe. Och även vilket datum du uppdaterade din tråd senast på
    2, jaop, då ska vi börja skriva ihop en bra text då som gör det så enkelt som möjligt för folk att förstå vad allting handlar om. Jag har oftast en mall jag försöker utgå ifrån när jag gör sånt här, och så här brukar de se ut.

    3, tänkte dra lite snabbt om min favorit funktion "Spoiler", här har vi ett exempel och det kommer flera. Men hur man kan dölja text liksom. Här får ni se en bild med och en utan. Och det som jag visade på förra steg är så som det ser ut när det är färdigt.

    Spoiler inte aktiverad


    Spoiler aktiverad

    3.3 Så du vill ha ett upplägg?
     

    1, tänkte visa ett bra sätt att visa bilderna i sin tråd. Jag gör så att jag gömmer allt mitt gamla i en "spoiler" ovanför den senaste updaten. Kolla på bilderna nedan och hojta till om det är oklart med något.

    Spoiler inte aktiverad


    Spoiler aktiverad


    Tänkte visa er alla taggar som blir för bara de där lilla



    4. Citera, multicitera? Eh?
     

    4.1 This Is Quotation!
     

    1, Citera är en bra sak, och det underlättar för alla när man vill svara på det någon skriver. Som ett exempel tar jag nu några svar jag fått i denna tråd. Här nere kommer ni se 3st posts i min tråd.
    2, Det finns 3st alternativ nu när du ska svara på dina posts.


    4.2 Svara på ett inlägg
     

    1, Ja, om vi då bara skulle ha fått ett svar i din tråd som du vill svara på. Då väljer du "Svara Med Citat" knappen.
    2, yes då fick du upp en liten snabbsvar ruta under det inlägget, right? Borde se ut som jag visar nedanför. Efter det så tar du och skriver under den texten som automatiskt kom upp.
    3, då är det bara till att trycka denna knappen och du är färdig.


    4.3 Multicitering, det är grejer det.
     

    1, Så du är såpass omtyckt så du har fått mer än 1svar i din tråd? Gratz. Då ska vi börja citera dom, jag tar dom 3st som jag visade tidigare.
    2, det du ska trycka på är en knappen som sitter längst till höger.
    3, efter du tryckt in den knappen borde den se ut såhär
    4, nu ska du trycka i den knappen för alla inlägg du vill citera, vare sig det bara är 2st eller om det är 7st. Du trycker i den knappen på varje inlägg du vill svara på. Så då ska alla dom inläggen du vill citera få den där lilla bocken på sig. Borde se ut så här
    5, yes då ska vi ta och svara på detta. Det sista inlägget du tryckte in den där knappen på trycker du nu istället på "svara med citat" på istället. Och då kommer alla inlägg komma upp i en snabbsvar ruta
    6, ah då ska du ta och skriva mellan varje "QOUTE" tag. Kolla i bilden nedan, där jag gjort svarta rutor, där ska du skriva det du vill svara
    7, sen är det bara det enklaste kvar, och det är att trycka på denna magiska knapp and you're done!



    5. Du har en profilsida, jag har en profilsida, alla har vi en profilsida!
     

    5.1 Din profilsida, där du ska vika ut dig! Nej så kanske det inte riktigt är.
     

    1, här har vi då första sidan, och vi ska zooma in på de markerade
    2, så här ser det ut när vi zoomat in, och då kan vi trycka på de markerade för att komma till profilsidan. Men istället för "Hast" kommer de stå ditt användarnamn. Denna finns alltid uppe i högra hörnet på sidan
    3, så här ser det ut när vi kommit in till profilsidan, men din kommer inte ha samma färger som min har, men vi återkommer till de.


    5.2 En liten close-up så
     

    1, vi delar in profilsidan i 3delar för att göra de lite enklare. Vi döper en till "sidebar", en till "header" och en till "messagebar". Lägg de på minnet nu. Men du ska tänka på att alla profilsidor ser olika ut. För alla lägger ut olika information och så, jag återkommer till de senare hur man lägger upp mer saker och liknade.
    2, sidebar, denna innehåller lite all möjlig info, det som ofta anses vara viktig och är lätt åtkomlig, jag återkommer till funktionerna i denna lite senare.

    3, headern, det är denna man skriver i för att göra ett inlägg i någons sida. Och för att kolla upp lite mera avancerad info. Det är även här man kommer åt att ändra färgerna på ens sida.
    4, messagebar, här hamnar alla inlägg folk gör på din sida och sen efter tiden du får mer så kommer du få sidor i din "messagebar".


    5.3 Sidebar, underlättar livet för oss alla
     

    1, Yes eftersom jag visade i 5.2 hur sidebaren går jag inte in på det igen och pratar om funktionerna istället. Vi kan börja med det som finns längst upp. Där ser man ditt användarnamn, din användar titel, lite snabblänkar till PM, hemsida, alla inlägg man gjort och alla trådar man skapat. Sen står det när man blev medlem, vad du gör, när du senaste gjorde något och dina avatar.
    2, japp då tar vi tag i nästa sak, och det är en shortcut till dina vänner, man får upp en liten ruta med bilder på dina vänners avatar och det står hur många vänner du har. Tryck på "fler" för att få upp alla dina vänner.
    3. ännu är inte listan slut så vi tar tag i nästa sak med! Nu är det dina fotoalbum på tur. Detta är ingen funktion som används jätte mycket på forumet, och det går att förstå för vill folk se en bild på din moped vill dom helst att du gör en bildtråd om det! Men det går att ladda upp bilder här. Men har du inte laddat upp några bilder så kommer det inte heller synas något här.
    4, yes det finns ännu en del! Yippie-Kay-Yay MF! Nu har vi kommit till grupper, men samma sak gäller här, är du inte medlem i några grupper syns det då ingenting heller. Kommer ta upp detta med grupper lite senare!
    5, Nu har vi en sista sak att kolla på, och det är vilka som senast kollade på din profil, och hur många visningar din sida har fått


    5.4 Header, ja fifan, det är en bra sak för att få reda på mer info och skriva inlägg
     

    1, yes jag har ju redan visat headern i 5.2 men gå tillbaka om du glömt bort hur den ser ut. Det finns 4delar, "Besökarmeddelanden", "Om Mig", "Vänner", "Post Areas" och sedan finns det en liten ikon som det står "Customize My Profil" på, den ska vi börja med hade jag tänkt. Tryck på den knappen......... NU! Naah skojar bara, häng med nu så går vi igenom vad som döljer sig bakom den.
    2, efter du tryckt på den knappen kommer det ner en ganska stor ruta, och det här är du kan redigera färger och teckensnitt. Jag orkar inte gå igenom varje färgmeny, det är bättre att ni testar er fram, och ni kan få fram färgkoder på Google
    3, jaop då har vi de ur vägen! Då tar vi och tar nästa flik till höger vilket är "Om Mig", just press it. Då får vi upp en sådan här sida, som ni ser har jag redan delat in den i 4delar. Går igenom dom snart.
    4, då börjar vi med den saken som ligger längst upp här. Och den handlar iprincip om dig, när du fyller år, vart du bor, vad du har för fordon och vad du heter
    5, nästa sak på listan är din signatur, just då hade jag en sådan signatur och nu har jag bytt. Kommer tillbaka till hur du fixar din signatur.
    6, detta här en rätt oviktig del ifall du inte har skrivit in något roligt och bra, men det kommer vi till hur man gör som sagt. Där finns det däremot en snabblänk till din profilsida
    7, detta är bara statistik, inget speciellt med det. Men kan vara roligt att läsa det också ibland. Behöver inte förklara något jag tror ni förstår
    8, då hoppar vi ännu en gång till höger på fliksystemet! Då kommer vi till vänner. Har iprincip redan gått igenom detta en gång, men istället för att använda sidebaren och klicka på "fler" så kan du gå in här istället och radera vänner och titta in på folks profilsidor direkt.
    9, och då tar vi den sista flicken på headern då, som heter "Post Areas" och det den gör är att den visar vart du gjort alla dina posts.


    5.5 Messagebar, här kan folk skriva till dig och du kan skriva till dom, hell yeah!
     

    1, detta kommer gå väldigt snabbt och lätt. Du har ju redan sett hur det ser ut här som jag återigen visade i 5.2, trött på att säga de nu? Du skulle bara veta dude.. Iaf, om någon vill skriva till dig, skriver dom längst upp på din profilsida, och då hamnar det så som jag visar här på bilden. Men när du ska svara (!) Då ska du trycka på deras användarnamn och skriva på deras profilsida (!) så dom vet att du svarat. För skriver du direkt på din egna profilsida får dom inte reda på att du har svarat. Hoppas du lyssnade där. Det finns även en liten ikon som de står "Visa Konversation" på, där kan du trycka så kan du se alla meddelanden du skrivit och mottagaren skrivit, och även ta och svara där, fungerar lite som en chatt.

    Senast redigerat av Hast den 2011-07-07 klockan 00:52.

  2. #2
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Bra början på en (bra) guide!


  3. #3

  4. #4
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Sjukt bra Hast!
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  5. #5

  6. #6
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Att man orkar.
    Om du inte skall kommentera något positivt utan enbart klanka ner på Hast för att han tar sig tid att göra detta, så håll din mun stängd.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  7. #7
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    haha denna tråden behövdes
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  8. #8
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Haha bra att någon tar initiativ för liknande, ett måste är hur man dubbelciterar
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Att man orkar.
    Det var faktiskt min första tanke också. Men å andra sidan skadar det inte, vill han göra en guide så visst.

  10. #10

  11. #11
    Riktigt bra!

  12. #12
    Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Norrköping & Gamleby
    Inlägg
    368
    Grymt förklarat och bra bilder!

  13. #13
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Dem som klagar kan dra åt helvete.

    Förhoppningsvis slipper vi se mindre trådar i feedback hur man ska trimma sin aerox eller varför dracen slutat fungera

  14. #14

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Dem som klagar kan dra åt helvete.

    Förhoppningsvis slipper vi se mindre trådar i feedback hur man ska trimma sin aerox eller varför dracen slutat fungera
    Fast problemet kommer vara att dom inte kommer hitta till Övrigt delen

  15. #15
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Vad skulle man göra utan dig Hast ?
    Du är då en duktig pojk , som har TÅLAMOD!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  16. #16
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Bra början på en (bra) guide!
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Haha, Perfekt!
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Sjukt bra Hast!
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    haha denna tråden behövdes
    Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    Haha bra att någon tar initiativ för liknande, ett måste är hur man dubbelciterar
    Dubbelcitering är nästa grej jag tar tag i! Kommer nog imorgon

    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    Riktigt bra!
    Citat Ursprungligen postat av Löken Visa inlägg
    Grymt förklarat och bra bilder!
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Dem som klagar kan dra åt helvete.

    Förhoppningsvis slipper vi se mindre trådar i feedback hur man ska trimma sin aerox eller varför dracen slutat fungera
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Fast problemet kommer vara att dom inte kommer hitta till Övrigt delen
    Kommer be någon modd att klistra den på ett bra ställe

    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Vad skulle man göra utan dig Hast ?
    Du är då en duktig pojk , som har TÅLAMOD!

    Jag är jätteglad över att höra allting positivt om detta! Allting kommer fyllas på vart eftersom, så ser det lite konstigt ut ibland så är det för jag sparat det för att fortsätta senare.


    Kommit in lite nya saker nu!

  17. #17
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Nu ligger det uppe om hur man citerar och multiciterar.

  18. #18
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Duktig Kille! Detta ska jag komma ihåg
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  19. #19
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Duktig Kille! Detta ska jag komma ihåg
    Tackar! Gör de

  20. #20
    Underbart att någon gör någonting istället för att bara klaga på folk som gör fel osv!

    Feta creds Hast

  21. #21
    Denna tråd borde ligga så alla ser den Även alla nya här på forumet.

    Bra jobbat Hast

  22. #22
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Janzen Visa inlägg
    Underbart att någon gör någonting istället för att bara klaga på folk som gör fel osv!

    Feta creds Hast
    Yes tycker också det.

    Tackar

    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Denna tråd borde ligga så alla ser den Även alla nya här på forumet.

    Bra jobbat Hast
    Jo får be någon mod klistra på den på något lämpligt ställe sedan, men just nu är den under uppbyggnad

    Tackar

  23. #23
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Gillar multiciteringsdelen

    Bra guide än en gång!


  24. #24
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Gillar multiciteringsdelen

    Bra guide än en gång!
    Gött

    Tack

  25. #25
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Så nu ligger en genomgång utav profilsidan uppe!

  26. #26
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Yeah jag är med där med ett
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  27. #27
    Man kan även trycka på "Visa konversation" om man vill svara på ett meddelande man fått på sin sida. Det kanske du skulle lägga till i 5.5.

  28. #28
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Yeah jag är med där med ett
    Hahah yes

    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Man kan även trycka på "Visa konversation" om man vill svara på ett meddelande man fått på sin sida. Det kanske du skulle lägga till i 5.5.
    Ah de kan jag lägga till

  29. #29
    För mycket fritid.

  30. #30
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Anderss0n Visa inlägg
    För mycket fritid.
    Trött på nya användare.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in