Ämne: PS Polo

Hybridvisning

PS Polo

Tjenare!
    Detta är min första photoshopade bil någonsin
    Har inte jobbat med Photoshop så länge men jag lär mig mer och mer
    Blev inspererad från ToMii och Hast. ToMii för den hemsidan som han la upp och Hast för Volvon han gjorde.

Säg gärna vad jag kan förbättra tills nästa gång

//W. Lundberg
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Du har valt en skikass bild. Kolla vad för bilder t.ex ToMii tar. Dem brukar iaf jag sno och leka lite med
    Sen valde du skitfula fälgar! Annars är det väl helt ok för första

Reg.datum
    May 2010
    såg denna på autemo igår och den är faktiskt rätt bra för att va den första någonsin måste jag säga, mycket bättre än min första! sen tycker jag faktiskt denna var en bra bild för första modd, man ska inte välja alldeles för svåra till att börja då man får lära sig verktygen först och hur allt ska va, skulle bli svårt att ha en vinklad bil som första, just den tabben jag gjorde men nice och se lite mer folk som håller på, keep it up

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Du har valt en skikass bild. Kolla vad för bilder t.ex ToMii tar. Dem brukar iaf jag sno och leka lite med
    Sen valde du skitfula fälgar! Annars är det väl helt ok för första
    Okej tack för tipset

Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    såg denna på autemo igår och den är faktiskt rätt bra för att va den första någonsin måste jag säga, mycket bättre än min första! sen tycker jag faktiskt denna var en bra bild för första modd, man ska inte välja alldeles för svåra till att börja då man får lära sig verktygen först och hur allt ska va, skulle bli svårt att ha en vinklad bil som första, just den tabben jag gjorde men nice och se lite mer folk som håller på, keep it up
    Tack
    Jag håller på med en vinklad bild just nu

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av W. Lundberg Visa inlägg

Okej tack för tipset

Tack
    Jag håller på med en vinklad bild just nu
    låter bra säg till om donors eller kritik behövs

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar