Trådad visning
-
2011-07-14, 01:35 #1
DERBI SENDA SM DRD ED ( letar service)!!
STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM
Tjo, jag införskaffade mig denna leksak i våras.. Men nu när jag har kollat runt och såvidare har jag insett att det inte är en drd pro 08.. utan en DERBI SENDA SM DRD ED 04, men en sak som är lite skum är att det står att den är gjord 2008 på transportstyrelsen
Aja skit samma. nu är det så att min växelspak sitter fast. På femmans växelmen den har inte skurit, för den rullar på bra på femman
men växelspaken går fram och tillbaka som den ska men den går inte in på en växel tragiskt nog... och nu till frågan!! vet någon problemet, och har lust att hjälpa mig? om ni fixar det på en dag så får ni 1k.. men den är en jävligt unik modell.. dock äckligt fult stylad..
så ser den ut..
STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLM STOCKHOLMSenast redigerat av axelgillarorrar den 2011-07-14 klockan 01:38. Anledning: felskrift