Trådad visning
-
2011-07-16, 00:09 #1
koppla bort separata oljesmörningen.
Tjenare ja har en peugeot vivacity. Ja blandar oljeblandat i tanken (2%) Och ska koppla ur oljetaken. kan jag bara tömma den på olja å låta det sitta kvar ?
tacksam för snabba svar / stuntiiish



Svara med citat