Sidan 5 av 5 Första ... 345

Ämne: f1-tråden

  1. #121
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Jag kände väl på mig att han skulle gå upp ganska mycket i placeringar, han hade ju kunnat fått en ännu bättre än 7 ifall inte safety car hade dykt upp och förstört lite.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  2. #122
    Kimi hade ju sjuk tur på slutet, han låg 10a till näst sista sväng eller nåt sånt, kul att vettel är med i toppen iaf. Maldonado lär ju få sparken hur jävla mkt pengar han än pungar in när han ligger 6a på sista varvet o sopar i muren... Synd om Grosjean också.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  3. #123
    maldonado

    verkar som att renault har fått till sin bil ordentligt bra, återstår att se vad de kan göra m a p förbättringar under säsongens gång. mclaren ser väldigt starka ut, redbull får nog lägga på ett kol om de ska kunna utmana på riktigt. ferrari... vad håller de på med?

    gött att nästa race är redan nästa helg, jag har redan abstinens

  4. #124
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    maldonado

    verkar som att renault har fått till sin bil ordentligt bra, återstår att se vad de kan göra m a p förbättringar under säsongens gång. mclaren ser väldigt starka ut, redbull får nog lägga på ett kol om de ska kunna utmana på riktigt. ferrari... vad håller de på med?

    gött att nästa race är redan nästa helg, jag har redan abstinens
    Det är så de ska vara!! Ferarri är ute och cyklar som vanligt, massa lär flyga innan säsongs halvan är körd. Verkligen kul att renault har fått fart på grejerna! Även att Toro Rosso fått brumm på grejerna är kul att se, längtar verkligen att se den intern fighten iår.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #125

  6. #126
    upp 03.30 för att se marcus ericsson blamera sig!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  7. #127
    Grymt f1 kval, grymmare gp2 race! Lovar gott inför imorgon!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #128
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Schyst att Räikkönen blev tvåa idag
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  9. #129
    Grymt!! Maldonado's första seger, o 5 segrare på 5 race!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  10. #130
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Biljetter bokade till Hockenheim i sommar, toppen!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  11. #131


    En av de roligaste intervjuerna jag sett.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  12. #132
    Lite sent nu, men racet i Monaco var väl.. som vanligt ungefär. Men Gp2 racet var ju bra, Marcus Ericsson 2a och 4a. Träffade även Marcus idag
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  13. #133
    Bästa f1 säsongen på hur jävla länge som helst!!! Helt stoked fortfarande! Den som inte såg det tycker jag synd om...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in