tänkte att vi borde ha en f1-tråd, vet inte om det är någon annan än jag som brukar titta men det lär vi väl märka.
tänkte man kunde diskutera allt som har med f1 att göra, vem tror ni vinner, vem hejar ni på?

kan börja med att länka lite intressanta f1-sajter:

http://www.f1technical.net/development/320 (förstasidan verkar inte funka för tillfället så man får klicka sig vidare därifrån)
http://scarbsf1.wordpress.com/
http://www.f1fanatic.co.uk/
http://www.formula1.com/default.html

för den som har en android, iphone eller blackberry finns en f1.com-app, kan vara roligt att ha.