Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av NeeronnB Visa inlägg
    Som om den idioten hjälper mig
    hota med straffknull om han inte hjälper dig! nämen köp zx och inte zx-r för zx-r är högvarvigt! dvs att den varvar mkt på höga varv och inte låga och lågvarvigt.. ahh du fattar! sen så borde väl redozz kunna hjälpa dig med 12:a? han är la inte så elak? rekommenderar att du har ett knä på sadeln så du kan ta i med foten ifall du slår över har gjort så med min roxon och den funkade!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  2. #32
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Du kan inte beställa någon 12'a till jog så du får bygga själv

    I med lättare vikter ifall du har svårt att få upp den, om du inte orkar beställa så tar du bort 3 st i variatorn så länge (i variator hålen ska de ligga 1 vikt - ingen vikt - 1 vikt - ingen vikt - 1 vikt - ingen vikt. Hoppas du fattar!
    Varannan kan man ocksä säga?

    Tråden flyttat till Scooter-Motor. Tack för mig
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  3. #33
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Varannan kan man ocksä säga?

    Tråden flyttat till Scooter-Motor. Tack för mig
    Gillar specifika svar
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  4. #34
    Tack så mkt grubs, funderar fortfarande om jag ska sälja jogen och köpa en jog rr, aerox, luidix eller liknande

  5. #35
    och fortfarande så kommer inte redozz eller min andre tvillingbror att hjälpa mig...
    dem vill typ inte att jag ska skada mig fan vet jag sen får jag inte ens "stunta" för mina föräldrar, men hade tänkt att göra i smyg..
    Kan man inte köpa något annat som tex variator så att den ska acca bra, för att farsan kommer att märka om jag har rör...
    Senast redigerat av NeeronnB den 2011-09-03 klockan 15:35.

  6. #36
    Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    472
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    du behöver inte ett trimrör för att stunta, byt bara kopplingsfjädrar till lite hårdare och något lättare vikter. En jag känner hade en urpluggad aerox med andra vikter samt kopplingsfjädrar, den var det absolut inga problem att dra upp på bakhjul med
    + 1 ! kopplings fjädrar samt rätt vikter så lär du få upp den på bakan har en kompis med urpluggad beta ark med 3 lättare vikter sen 3 origina lvikter , sen en starkare tryckfjäder , han kan tom få upp den !

  7. #37
    Men killar, asså kan man köpa typ variatorkit som stuntsetup.
    Måste ha hjälp fort som fan!!
    Kan man ha typ polini speed control eller hi-speed, eller multivar?? Sedan har jag ett kunda rör orginalersättare som typ är sämre än orginalröret...vilket suger balle

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av NeeronnB Visa inlägg
    Men killar, asså kan man köpa typ variatorkit som stuntsetup.
    Måste ha hjälp fort som fan!!
    Kan man ha typ polini speed control eller hi-speed, eller multivar?? Sedan har jag ett kunda rör orginalersättare som typ är sämre än orginalröret...vilket suger balle
    70cc lr en vass 50cc iaf och ett zx för zx-r e högvarvigt och det borde låta mer enligt mig iaf
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av SlickePott Visa inlägg
    70cc lr en vass 50cc iaf och ett zx för zx-r e högvarvigt och det borde låta mer enligt mig iaf
    zx-r är högvarvigt så låter mer!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    zx-r är högvarvigt så låter mer!
    zx-r ska vara tystare

    OnT: du kan stunta org med jog, dom är såpass lätta så det går på bakan utan problem, kolla om det sitter några strypningar i röret och försök o klämma ihop blindtarmen. Men din bror kör midrace setup och du får inte ha effektrör?

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    zx-r ska vara tystare

    OnT: du kan stunta org med jog, dom är såpass lätta så det går på bakan utan problem, kolla om det sitter några strypningar i röret och försök o klämma ihop blindtarmen. Men din bror kör midrace setup och du får inte ha effektrör?
    e du säker på att det e tystare liksom c16 låter som fan medans zx låter som en pip mus jämfört nog med Ot
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  12. #42
    men kan ni länka något då?
    jag skrev nyss inget rör!
    något som tex cylle variator, men man måste väl kunna ha polini speed control till orginalsetup??
    och jag har tatt bort alla strypningar förutom v-ringen eftersom den går semre utan...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in