Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011

dt50r -01 avgasrör

tjena! nu e det så att jag kanske ska byta vivan mot en dt50r -01 som har ostrypt cdi, han säger att den gör 80 men det tvekar jag starkt på .
    själv kan jag inte cross moppar så mkt, kör ju scooter och har alltid gjort så det e en självklarhet att ajg ska fortsätta med det så undrar om någon har testat http://twostroke.se/product.asp?product=11654 och undrar hur den går med det, e inte jätte haj på moppar heller så vet inte om det e låg lr högvarvigt, annars kan ju någon länak ett lågvarvigt rör till dt50r -01

Tackar och bockar
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

Reg.datum
    May 2010
    Om den är avstypt gör den runt ärliga 70-75 beror ju på drevningen. Dessutom är tk röret du länkade hög varvigt.
    Metrakit thower är lågvarvigt något bättre än ett urpluggat orginal rör. Jag skulle satsat på ett ginelli 2t rör. Det är högvarvigt och mycket roligare med högvarvigt än med lågvarvigt

Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    http://www.twostroke.se/product.asp?product=17208 detta du menar? kan man få upp den i 80-85 ärliga med det röret?
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Om den är avstypt gör den runt ärliga 70-75 beror ju på drevningen. Dessutom är tk röret du länkade hög varvigt.
    Metrakit thower är lågvarvigt något bättre än ett urpluggat orginal rör. Jag skulle satsat på ett ginelli 2t rör. Det är högvarvigt och mycket roligare med högvarvigt än med lågvarvigt
    är inte gianelli 2t mellan varvigt? hade för mig de iaf

Citat Ursprungligen postat av aeroxpojken Visa inlägg
    http://www.twostroke.se/product.asp?product=17208 detta du menar? kan man få upp den i 80-85 ärliga med det röret?
    De beror på hur bra bestyckad den är och drevning men om du har tur så är de nog möjligt iallafall 75.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    är inte gianelli 2t mellan varvigt? hade för mig de iaf
    Nej, högvarvigt är de lika så hebo och tk

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Nej, högvarvigt är de lika så hebo och tk
    okej för på ts står de att den ger bäst effekt vid låg/ mellan varven:S
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in