Yamaha slider tändproblem

Tjena, jag har en yamaha slider som några vet, iaf så när man gasar på så går den lite sen dör den om man inte släpper gasen, har provat alla munstycken från 84-100 allt går ungefär lika illa. Min far som vet rätt mkt om motorer säger att det är tändproblem, vad kan det vara för tändproblem ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Tjena, jag har en yamaha slider som några vet, iaf så när man gasar på så går den lite sen dör den om man inte släpper gasen, har provat alla munstycken från 84-100 allt går ungefär lika illa. Min far som vet rätt mkt om motorer säger att det är tändproblem, vad kan det vara för tändproblem ?
    Kollat reedsen?

Edit: Nvm, såg bilden på stiftet.
    Senast redigerat av Zer0x den 2011-07-20 klockan 18:34.

För stora munstycken . Min va också sådär gick ner till stl 75

Citat Ursprungligen postat av Niklaass Visa inlägg
    För stora munstycken . Min va också sådär gick ner till stl 75
    japp du.. så du menar att ja ska torka ur föggen ? med 84 såg det ut såhär: http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in