Sidan 1 av 2 12 Sista

Ämne: Forza tråden

Forza tråden

tja, tänkte starta en Forza tråd där ni kan lägga upp bilder på era bilar etc
    Dom som inte vet hur man lägger upp bilder från spelet så gör man så här:
    1. Ta foto med photo mode på bilen
    2. Ladda upp på Storefront
    3. Gå in på forzamotorsport.net och logga in med ditt gamercard
    4. Gå in på My Forza och klicka på download på den bild du har laddat upp
    5. Ladda upp bilden på t ex tinypic.com eller photobucket.com och lägg upp här

här är min drift Saab 9-3 Aero

§6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Passar på att fråga..

jag kan inte radera bilder som är uppladdade fast jag loggar in med min profil på forzamotorsport.net...? hur fan gör man

Hade bara laddat upp en bild, som visserligen inte var något speciellt alls. Men kan ju lägga upp den ändå.

Min Hyundai Genesis

F.d summertime

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Jag bumpar upp denhär tråden eftersom det värkar finnas Forza intresse på Xbox tråden..

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Lägger upp bilder om en stund
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    GT5 tråden blev låst, borde inte denna bli det också? Själv tycker jag dock att det ska finnas både en Forzatråd och GT5 tråd då det trots allt spelas ganska mycket, och en tråd om samtliga spel till en konsoll tycker jag är ganska rörigt.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    GT5 tråden blev låst, borde inte denna bli det också? Själv tycker jag dock att det ska finnas både en Forzatråd och GT5 tråd då det trots allt spelas ganska mycket, och en tråd om samtliga spel till en konsoll tycker jag är ganska rörigt.
    +1 Tycker de ska finns GT5 tråd och forza tråd som du sa

mr2an
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Hur gör man på xbox 360 då , gör man lika ? (: och samizzlah vad äre för bana du kör ? eller den kanske inte finns till 360 ?

varför blev min gt5 tråd låst när denna inte blivigt det på 7 månader?
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Hur gör man på xbox 360 då , gör man lika ? (: och samizzlah vad äre för bana du kör ? eller den kanske inte finns till 360 ?
    forza finns bara till 360.

--------------------------------

fyfan vad forzas skitsida laggar. tar 10 minuter att uppdatera så lär ta ett tag innan ja får fram bilder..
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    forza finns bara till 360.

--------------------------------

fyfan vad forzas skitsida laggar. tar 10 minuter att uppdatera så lär ta ett tag innan ja får fram bilder..
    ahahah sorry för min idiotiska epic fail , men vad äre för bana han kör då ? (: , ser ut som en stor parkering . Grymt tacksamm för hjälpen , fast jag trodde att de fanns till data oxå , aja whatever

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Benchmark hight speed ring! Fås med när man köper spelet på en kod som man måste slå in.

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Benchmark hight speed ring! Fås med när man köper spelet på en kod som man måste slå in.
    aha okej då ska jag slå in den , elr försöka hitta på där man skriver
    EDIT: Måste man ha xbox live för att ladda hem dom ? , i sånt fall sket de sig totalt
    Senast redigerat av Happson den 2011-01-15 klockan 13:35.

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    aha okej då ska jag slå in den , elr försöka hitta på där man skriver
    EDIT: Måste man ha xbox live för att ladda hem dom ? , i sånt fall sket de sig totalt
    Yes, Live tror jag är ett måste för den banan.

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    okej fan va surt för då sket de sig :/

Köp live, värt de alla dagar i veckan!

Något driftfreak som vill ta en match?

ooh goood, måste fan köpa spelet verkar jävligt nice att fixa bilarna osv! kan man byta fälgar, däck och andra "detaljer" också?

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    ooh goood, måste fan köpa spelet verkar jävligt nice att fixa bilarna osv! kan man byta fälgar, däck och andra "detaljer" också?
    fälgar, kjolpaket, spoiler, dock inte lysen, och lite andra saker

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Köp live, värt de alla dagar i veckan!

Något driftfreak som vill ta en match?
    problemet är att jag bara har mobilt bredband och mitt xbox är flashat

känns lite osmart att flasha i huvudtaget tycker jag, iallafall på Xbox 360, man missar så mycket om man inte kan köra online!

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Vänta till 4.a?
    F.d. Almsarn

Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    känns lite osmart att flasha i huvudtaget tycker jag, iallafall på Xbox 360, man missar så mycket om man inte kan köra online!
    aa jo ifs men eftersom jag inte har riktigt bredband så passa jag på att flasha

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Jag kör just nu på tre mobilt bredband med en router
    Funkar sketabra!

min mr2a

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Gillar inte datsun, köpte en sådan men fick inte till växlarna, varvade alldeles för fort plus att den övervarvade på 6:ans växel!

Själv har jag börjat med en Nissan Silvia Spec R, V6, trubo konventerade ( singel ) osv

Hur gör man för att ta bilder mitt i ett race? Ifall jag skall ta kort på mina bilar om jag är inne i ett lopp?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in