Han blåser dig totalt, att sånt folk inte ger sig.
    Sälj till en svensk medborgare.

Han skrev nyss:
    I need to let you know that the shipping agent will be coming for the pick up as soon as the payment has been complete and approved by PayPal and the shipping agent will be the ones to help me handle all other necessary details to complete the deal when they get to your home address for the pick up.

So i will be paying directly into your PayPal account without any delay, and i hope you have a PayPal account for the payment and if NO i will like you to kindly log on to
    www.paypal.com and create an account, If you have one already, just send me the address to send it to, which is the email address you use for it or you can send me a PayPal money request, so once i receive the details i will go ahead with the payment through PayPal and then i will contact my shipping company after you get the payment. I will need your home address for the merchandise to be Picked Up by the Shipping Company as soon as the Payment is completed.

Har även fått mail från en till som skrev på engelska, väldigt likt det första.
    Citera för svar... seriöst.

Reg.datum
    May 2011
    Han blåser dig. Den där personen har till och med försökt lura min pappa. Tro aldrig på han/dom!

Då han kanske ser en bil som är värd 200 000 som han/dom lägger ut för 140 000. Han har fått rätt så likadana mail när han ser att en bil är billigare än vad den ska va. Killen skriver typ "Min fru och jag har flyttat till England och nu så har vi tagit med bilen hit till England. Men då ratten är på vänstersida är det väldigt svårt att köra här. Så vi måste bli av med bilen tyvärr mm."

Dom har försökt och lura systersman Med En camaro ss 2011.Samma skit genom paypal men tack gud så gick vi inte med på det.

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Fick din far sms på telefonen där de skrev "Is your bike on blocket.se still for sale? If yes get back to me on (********@******.com) ? Fick 2 liknande sms bara lite andra ord.

Nej dom mailade han bara med han tror jag. Fast tror det är samma "gäng". Dom har blåst rätt så många på blocket tror jag. Och det dom gjorde var att dom tog bort bil annonserna efter 1 timme ungefär. Och folk ringer ju som galningar för att bilen är så billig, och sen så snackar dom med folket i mail.

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Tack för svaren. Tror jag skiter i att svara till dem. Mycket lättare och sälja till någon som kommer och hämtar
    Gör så! Såklart det är bättre. Vill någon köpa nåt får dom gå till den personen och köpa varan.

Haha, be han komma till ditt hus med kontanter i handen

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Gör så! Såklart det är bättre. Vill någon köpa nåt får dom gå till den personen och köpa varan.
    Det här måste vara det smartaste du sagt under hela din tid på mnf.

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Det här måste vara det smartaste du sagt under hela din tid på mnf.

a aa

Allt bra annars?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    lurendrejeri
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

säg att dom får komma till din husdörr och hämta av den, se om dom svarar då
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in