Ämne: GBG Race

  1. #1

    GBG Race

    Tjena Alla


    PS: Läs allting noga

    Streetrace på gång nu. Jag planerar för fullt och det skall gå från Slottskogen om inte någon annan plats nämns. Det kommer gå ut till hisingen och det är 8st som får en startplats. Det är inget klassrace utan om du tror att du eller "vet" att du har bra grejer på din moped och kan en snabb och bra väg ut till hisingen så skall du bara vara med. All körning görs på egenrisk det finns inga regler. Loppet kommer ägas rum förmodligen i början av augusti eller slutet av juli ^^. Det kommer kosta 100Kr att vara med och vinnaren kammar hem 500Kr.

    Vill du vara med? Melja mig gärna på [email protected] eller skriv ett person meddelande här till mig. Skriv en ansökan inte några skit ord som tex Jag vill vara med // xxxxxxxxxx Utan en ordentlig ansökan med lite info om mopeden. Om du vill ha mer info melja mig gärna också. Som jag sa 8st startplatser och betalning skes vid start. Och starten kommer äga rum senare och inte mitt på ljusa dagen med massa andra bilar ute och f*ttkör


    Hur vet jag att han inte lurar mig? Du kommer få min adress mobil nummer och en massa mer info om mig. Så jag kommer inte lura dig. Det skall vara en kul grej men även seriöst också får du 2st powerking "energidryck" innan eller efterloppet det ingår i dom 100kronorna

    Jag vet inte riktigt vad jag mer skall skriva. Om du liksom inte har en trimmad moppe som går bra tycker jag inte att det är någon idé att anmäla sig men det är upp till dig.
    Ha ordentliga saker på din SCOOTER med andra ord det är bara scooter race. Tyvärr är inte några cross välkomna att race men kom gärna och kolla.


    Tror jag har sagt det jag vill nu. Ha det gött /// Rasmus Anmäl dig fort i med att det bara finns 8platser.
    Senast redigerat av Elvisp3n den 2010-06-18 klockan 00:05.

  2. #2
    Jag skall inte vara med på race bara anordnar så kommer inte fuska. Med tanke på ansökan när du skriver om din moped haha

  3. #3
    Verkar grymt men varför inga crossar?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av puttrish Visa inlägg
    Verkar grymt men varför inga crossar?
    Kanske kan gena för lätt?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av puttrish Visa inlägg
    Verkar grymt men varför inga crossar?
    Diskriminerande är va det e Om det blir nått race så står jag vid målet å väntar

  6. #6
    Verkar jävligt oseriöst och inte speciellt genomtänkt

  7. #7
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    wannabe F&F eller?xD

  8. #8

  9. #9

  10. #10
    Hahahaha kanske skulle ta hajpern och köra lite offroad. 500 kr är ju mycket för att göra en sån här idiot grej hahahahahahaha

  11. #11
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Skulle kollat på det, men tror inte det blir av faktist

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in