Ämne: Moppen varvar inte ur?
Trådad visning
-
2011-07-24, 20:31 #1Medlem
- Reg.datum
- Jun 2011
- Ort
- Uddevalla
- Inlägg
- 15
Moppen varvar inte ur?
Tjena, det är så att moppen inte varvar som den ska, när man gasar i början (från 0 km/h) så varvar den bra, typ mellan 7-8an på varvmätaren, men direkt efter så fastnar den på 6an och inte går så bra, tar ett tag innan den vill varva till 7an-8an

Har varken trim eller nåt annat på, förutom att v-brickan är borttagen.
Någon som har någon aning eller haft liknande problem?


Svara med citat