blaster cdi strypning?

när jag kommer upp i exakt 50 på mätarn så dör den och börjar hacka och även fast det är världens nerförsbacke så gör den inte äver 50. är det cdi:n som stryper?
    har dragen v-ring

buump?

Det kan ju vara cdi:N eller någon annan strypning som gör så att moppen inte får en tillräcklig blandning tillräckligt fort ...

Mvh
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

Citat Ursprungligen postat av JetforceAlex Visa inlägg
    Det kan ju vara cdi:N eller någon annan strypning som gör så att moppen inte får en tillräcklig blandning tillräckligt fort ...

Mvh
    så om jag skulle ligga och maxxa i ca 5 min skulle den kunna skära då?

Vet inte jag hade en kina moppe med cdi då gasade jag tills den gick sönder så gjorde den 60 haha men den kan typ skära vet inte pröva! eller så köper du en ostrypt cdi

Mvh
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Jag tänkte att polisen kanske ser att man har nudebar då tänker dom ^^Ooo han har säker trimmat^^ xD!

Citat Ursprungligen postat av JetforceAlex Visa inlägg
    Vet inte jag hade en kina moppe med cdi då gasade jag tills den gick sönder så gjorde den 60 haha men den kan typ skära vet inte pröva! eller så köper du en ostrypt cdi

Mvh
    kan prova ta bort strypningen vid luftburken och sen sätta i ett större munstycke

nån annan som vet nåt?

moppekillen
    Gäst
    dålig moppe? min kan man pressa sönder

Citat Ursprungligen postat av moppekillen Visa inlägg
    dålig moppe? min kan man pressa sönder
    hur bra axxar din då??????

är du säker att du inte skrev fel på v-ring eftersom att det sitter v-bricka på dom ( jävla stor skillnad på dom ) !!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in