Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    aah men shit dra då för helvete om MNF är så dåligt.

    ja tycker iaf att du gnäller ovanligt mkt över ETT munstycke. vem fan bryr sig då man iaf ska byta munstycken fram och tillbaks så du behöver en munstyckesats.

    om någon är idiot så äre du som gnäller över ett munstycke för 20kr. har du inte råd att trimma så ska du inte trimma.. sådeså.
    Omogna gubbjävlel.. Förra året va du grymt mer mogen Lennart.

  2. #32

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    aah men shit dra då för helvete om MNF är så dåligt.

    ja tycker iaf att du gnäller ovanligt mkt över ETT munstycke. vem fan bryr sig då man iaf ska byta munstycken fram och tillbaks så du behöver en munstyckesats.

    om någon är idiot så äre du som gnäller över ett munstycke för 20kr. har du inte råd att trimma så ska du inte trimma.. sådeså.
    Pjecis !
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  3. #33

  4. #34

  5. #35

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    + i på Jonthä

    Men kexet, varför snåla och inte bara köpa ett sett med munstycken? Fan kostar ju 100 kr, och om du ska skaffa ett cylinderkitt så är det ju inget.
    Pga jag köper nya skriskor istället. Ansåg det mycket viktigare.

  6. #36
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    Pga jag köper nya skriskor istället. Ansåg det mycket viktigare.
    Varför då änns köpa cylinderkitet?
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  7. #37
    Varför då änns köpa cylinderkitet?
    +1 igen!

    Fan om du inte ahr råd med 100 kr till munstycken hur fan ska du ha råd med bensin?
    Citera för svar... seriöst.

  8. #38

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    Varför då änns köpa cylinderkitet?
    För jag vill
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    +1 igen!

    Fan om du inte ahr råd med 100 kr till munstycken hur fan ska du ha råd med bensin?
    Pappa fixar bensinen under sommaren.
    Sen fanns ändå inte 6mm dellorto inne på SS när jag beställde.
    Sen stog det ändå leveras 100% som på bilden, och där ligger ett sött litet munstycke och antar att det inte är orginalstorlek precis.

  9. #39
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Men då är de väl dumt att köra på ett förlitet munstycke så den skär?
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  10. #40
    Men om du nu skulle få med ett munstycke, så lär det inte vara helt 100% rätt storlek. Så föreslår precis som alla andra att du borde köpa en munstyckessats istället för att sedan mejla dem och klaga! Om du nu inte mejlar och undrar varför du inte fick med munstycket, och därmed kan du kanske kräva ut en munstyckessats

  11. #41

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    Men då är de väl dumt att köra på ett förlitet munstycke så den skär?
    Syns att du inte läst tråden helt.
    Har som sagt en 19mm hemma också. Men vill helst åka på 12mm..
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Men om du nu skulle få med ett munstycke, så lär det inte vara helt 100% rätt storlek. Så föreslår precis som alla andra att du borde köpa en munstyckessats istället för att sedan mejla dem och klaga! Om du nu inte mejlar och undrar varför du inte fick med munstycket, och därmed kan du kanske kräva ut en munstyckessats
    Kan ju fungera

  12. #42

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Någon har blivit blockad från skolans snygging på msn!

    Mår du bra eller? du är ju helt jävla körd i skallen, du är omogen om någon jävla fjant!

    Ge mig din adress så skickar jag massa munstycken till dig gratis, tycker fan synd om dig..
    Kan inte jag få några istället? Har fan inga 5mm kvar

  14. #44

  15. #45
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    Syns att du inte läst tråden helt.
    Har som sagt en 19mm hemma också. Men vill helst åka på 12mm..

    Kan ju fungera
    Läst tillräckligt för att se att du kallar folk idioter för de föreslår att du ska köra på 19mm som du inte vill.
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  16. #46

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Någon har blivit blockad från skolans snygging på msn!

    Mår du bra eller? du är ju helt jävla körd i skallen, du är omogen om någon jävla fjant!

    Ge mig din adress så skickar jag massa munstycken till dig gratis, tycker fan synd om dig..
    Skicka på du!

    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Jag ser fan inte ens ett munstycke på bilden? menar du den lilla silvriga grejjen vid kolven? det är inget munstycke bara så du vet.. Varför i helvete skulle man ens få munstycken när man köper cylinder? :S
    Varför skulle man inte egentligen? Om du nu vet vad det är, förklara vad det är då!

  17. #47
    http://www.easyparts.nl/showarticles..._%C3%9847.html
    https://www.scooter-attack.com/shop/...0cc-Sport.html
    http://www.twostroke.se/product.asp?product=16696

    Vad jag ser på dessa bilder så får man tydligen ett munstycke med. Det står dock ej storlek eller vilken millimeter. Men även om du får med ett munstycke så kommer det sannolikt inte vara rätt då man ej vet hur Polini i fråga har tänkt. Om det är anpassat till originalförgasaren, eller 17,5/19/21mm förgasare samt om det är gjort att fungera tillsammans med originalröret eller inte, de kanske har tänkt att det ska fungera tillsammans med deras egna rör. Rekommenderar att du skaffar ett munstyckes-set vilket som om du ej har ett liggandes hemma
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  18. #48

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    http://www.easyparts.nl/showarticles..._%C3%9847.html
    https://www.scooter-attack.com/shop/...0cc-Sport.html
    http://www.twostroke.se/product.asp?product=16696

    Vad jag ser på dessa bilder så får man tydligen ett munstycke med. Det står dock ej storlek eller vilken millimeter. Men även om du får med ett munstycke så kommer det sannolikt inte vara rätt då man ej vet hur Polini i fråga har tänkt. Om det är anpassat till originalförgasaren, eller 17,5/19/21mm förgasare samt om det är gjort att fungera tillsammans med originalröret eller inte, de kanske har tänkt att det ska fungera tillsammans med deras egna rör. Rekommenderar att du skaffar ett munstyckes-set vilket som om du ej har ett liggandes hemma
    Tänkte så jag med, därav har jag 19mm i reserv och i väntan!
    Får väl hoppas munstycket passar och ger bra effekt!
    Önskan vore ju om nån som beställt från SS kunde berätta ifall de fick munstycke med.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in