Sidan 2 av 6 Första 1234 ... Sista
  1. #31

  2. webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    De blir placerade i betongghetto som rosengård där alla runt omkring snackar deras språk. De får bidrag av alla sorters typer vilket gör att de inte behöver anstränga sig ett skit för sitt uppehälle. Mental istid för invandrarna vilket gör att tillsist tröttnar och börjar begå brott med mera...

    Tänk dig själv, bo i ett skitområde, inte ha ett skit att göra på dagarna och utan möjlighet att få något jobb. Pengar så du överlever får du och du har någonstans att sova för natten.

    Många (inklusive mig själv) klagar på invandrarna, men egentligen är det den svenska samhället som drar hit ALLDELES för många och kan inte hantera mottagningen och att integrera dem i samhället. Och det är där som problemet ligger. Skattepengar behövs för att lyckas. Massor av skattepengar. Om jag skulle få välja så hade dessa pengar INTE gått till invandrarna utan till att förbättra för svenskarna. Hellre att vi svenskar har det riktigt bra och vi samtidigt får in, säg 25 procent av invandrarna än vad vi får nu. Men det är min åsikt. Moraliskt rätt? Nja. Skulle det betyda framgång för vårt samhälle? Absolut.
    Kan inte annat än att hålla med, har ingenting att säga emot!

    Grattulerar!

    Pimme: Kan hålla med dig, men samtidigt är det svenskar (ingen aning om hur många) som inte klarar av det och då blir vi kallade rasister för att vi "bara testar dom"

  3. #33
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    De blir placerade i betongghetto som rosengård där alla runt omkring snackar deras språk. De får bidrag av alla sorters typer vilket gör att de inte behöver anstränga sig ett skit för sitt uppehälle. Mental istid för invandrarna vilket gör att tillsist tröttnar och börjar begå brott med mera...

    Tänk dig själv, bo i ett skitområde, inte ha ett skit att göra på dagarna och utan möjlighet att få något jobb. Pengar så du överlever får du och du har någonstans att sova för natten.

    Många (inklusive mig själv) klagar på invandrarna, men egentligen är det den svenska samhället som drar hit ALLDELES för många och kan inte hantera mottagningen och att integrera dem i samhället. Och det är där som problemet ligger. Skattepengar behövs för att lyckas. Massor av skattepengar. Om jag skulle få välja så hade dessa pengar INTE gått till invandrarna utan till att förbättra för svenskarna. Hellre att vi svenskar har det riktigt bra och vi samtidigt får in, säg 25 procent av invandrarna än vad vi får nu. Men det är min åsikt. Moraliskt rätt? Nja. Skulle det betyda framgång för vårt samhälle? Absolut.
    Lite det jag menar, vi tar in alldeles för mkt invandrare, mer än vi klarar av.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  4. #34
    IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    163
    Fast vissa av er verkar undvika det så tycker jag att ni på sätt o vis drar alla över en kam.

    Själv så är jag född i Sverige med föräldrar som härstammar utomlands. Är kristen med moderna värderingar. Nästintill alla invandrare som växt upp i Sverige (de jag känner) har studerat vidare och fått jobb.

    Alla lever inte på "era" skattepengar som är "våra" också. För hör o häpna, invandrare betalar också skatt.

    Ang. nationalsången så upplever jag den inte alls rasitisk låter så löjligt.
    Alla barn tycker om att åka polisbil... men det går över med åldern

  5. #35

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Har själv lämnat ett ******-betongghetto och mina erfarenheter är att det kan bli omfattande utvisningar av arbetsskygga individer som bara drar benen efter sig.
    Kom ner till GBG centralstation och se somalierna fika i sig socialkosingen och snacka sitt rackabajs-språk, män för sig, kvinnor för sig. Dem sitter där dagarna i ända och drönar.
    Undra på att man blir förbannad?

    Det sista skriket var en /&&%¤ koranskola som somalierna smackade upp i området i grannhuset, där dem såg till att deras ungar gick, bara för att dem garanterat inte skulle bli assimilerade i samhället. Snyggt jobbat, somalier, ni skaffar bara ännu mer rassar emot er.
    Islams inträde i vårt samhälle har bara lett till skit, inget positivt har någonsin kommit ur det.

    Bor idag i ett villaområde strax utanför Nossebro centrum och är så in i hjärtat tacksam att slippa koranskolor, vandrande spöken på blanka dan, mm.
    Nej du, det sociala experimentet mångkulturen, den har havererat fullständigt.

    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    tycker det borde finnas ett prov för att bli svensk medborgare och det innefattar att invandrarna klara minst 9:ans nattionella proven plus kunna lite baskunskaper om Sveriges historia.

    Pimme: jävligt bra inlägg. Wordar +10
    Finns redan i USA. och det fungerar alldeles oklanderligt,även om Usamabama vill fiddla med det med.
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-06-19 klockan 01:52.

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Allt beror ju på att de som kommer till Sverige vill ha med sig sin skit; religioner, seder, högtider, lagar osv. Tråkigt nog är Sverige och Svenskar alltför mesiga för att kunna hindra dem, vilket gör att något så enkelt som en svensk tröja är rasistisk.
    sin skit? vad är din skit då?

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Mange: Jag visste det var en tredje sak jag tänkte på (det med sverige tröjorna)!

    Det är själva min poäng, ska man inte vara stolt över sitt land, i alla andra länder är dom det, så varför inte här med, vi bor i SVERIGE, borde vi inte vara stolta att vara SVENSKA?

    Edit Pimme: Men Sverige försöker va ett trevligt land men alla utnyttjar det, tycker invandrare är okej, jag är inte så insatt men enligt vår lärare är det så sverige växt förr?

    Dock kan det bli fel på vissa ställen och folk tror att allt är skit, som mina kompisar från skolan tror att alla invandrare är som i rosengård t.e.x.
    problemet med dagen ungdommar är att de känner 5 "störda blattar" och drar alla sina slutsatser där efter, ööö de har inget jobb, öööö de lever på bidrag, ööööö de går runt och förstör

    men vänta hur många svenska alkolister och pundare lever inte på bidrag, hur många svenskar lever inte på bidrag? allt är invandrarnas fel de rånar folk de repar bilar de snor mopeder de bränner skolor, men jag kan lova dig att svenskar är mer korkade över lag och har konstiga fördommar, eee om vi ska anställa en utlänning så ska han sköta moppen och inget annat

    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Politikerna verkar tycka att det "ser bra ut" om sverige är som ett jävla vandrarhem för zigenare och annat pack.
    om du inte gillar det så kan du flytta till norra sverige och leva med riktiga svenskar och älgar

    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    hoppas dem tar bort så man inte får ha slöja nu Jävla Allah !!!!!!!!!!!!!1
    HAHHAHAHHAH du vet säkert inte äns vad du snackar om "hoppas de tar bort....." fucking skitsnack gå och lär dig något
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Han har rätt. är inte rasist egentligen, men svenska politiker får mig till rasist, genom att man inte får hissa svenskt flagg i vissa skolor längre osv. många fler anledningar!
    har aldrig hört talas om det med flaggan langa fakta
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Ja, exakt det jag menar. Vi är urinvånarna, vi borde väl för fan få kunna hissa svenskt flagg lika gärna som att säga *****boll? inget rasistikt med något av dom
    HAHhhHh är du "urinvånare" för det första är du arier? sen jag är född här i sverige, min morfar kom hit 1965 då blir väll jag aldrig urinvånare men jag vet iallafall hur de svenska systemet fungerar och alla idioter som inte vet vad den rasist är..... suck vet inte hur många gånger jag förklarat för personer vad en rasist är
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    Hur känner du dig när du sitter på tuben med 4 stycken arber med svarta lakan över hela kroppen så man knappt kan se ögonen? Jag känner mig obehaglig som fan speciellt när dom snackar arabiska.

    Edit: tänk dig att du är ett barn på 5 år. Tror dom skulle bli rätt rädda när dom ser en helt svartklädd kvinna utan ansikte.
    de känner sig inte alls obehagliga när någon slänger sina fina svenska komentarer om de
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    tycker det borde finnas ett prov för att bli svensk medborgare och det innefattar att invandrarna klara minst 9:ans nattionella proven plus kunna lite baskunskaper om Sveriges historia.

    Pimme: jävligt bra inlägg. Wordar +10
    ok då borde en svensk urinvånare i vår klass slängas ut då hon inte klarade svenska nationella (hon gick ut med 260p så hon är direkt inte blåst)
    Citat Ursprungligen postat av IK-TÄLJE Visa inlägg
    Fast vissa av er verkar undvika det så tycker jag att ni på sätt o vis drar alla över en kam.

    Själv så är jag född i Sverige med föräldrar som härstammar utomlands. Är kristen med moderna värderingar. Nästintill alla invandrare som växt upp i Sverige (de jag känner) har studerat vidare och fått jobb.

    Alla lever inte på "era" skattepengar som är "våra" också. För hör o häpna, invandrare betalar också skatt.

    Ang. nationalsången så upplever jag den inte alls rasitisk låter så löjligt.
    hahah bra att det finns personer med något i huvudet

    [QUOTE=Skåningen;18950]Har själv lämnat ett ******-betongghetto och mina erfarenheter är att det kan bli omfattande utvisningar av arbetsskygga individer som bara drar benen efter sig.
    Kom ner till GBG centralstation och se somalierna fika i sig socialkosingen och snacka sitt rackabajs-språk, män för sig, kvinnor för sig. Dem sitter där dagarna i ända och drönar.
    Undra på att man blir förbannad?

    Det sista skriket var en /&&%¤ koranskola som somalierna smackade upp i området i grannhuset, där dem såg till att deras ungar gick, bara för att dem garanterat inte skulle bli assimilerade i samhället. Snyggt jobbat, somalier, ni skaffar bara ännu mer rassar emot er.
    Islams inträde i vårt samhälle har bara lett till skit, inget positivt har någonsin kommit ur det.

    vem fan vill bli en svensk när det ända de ser i er är att ni är idiotiska personer som inte kan något, gå hem till en ****** så ska du se hur schysta de är de kommer garanterat bjuda dig på mat vilket inte änns mina dagis kompisar gör fortfarande eeeee nu ska jag äta du kan vara kvar i garaget och mecka så kommer jag om en halvtimma det har man hör för många gånger

    någongång i historian kommer norden att gå under vatten då ska jag styra ett av vad ni kallar invandrar länder och inte släppa in nordiska rassar så ska vi se sen.

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    någongång i historian kommer norden att gå under vatten då ska jag styra ett av vad ni kallar invandrar länder och inte släppa in nordiska rassar så ska vi se sen.
    Enda anledningen till att norden kommer att gå under är för att det kommer hit alldeles för mycket invandrare.

    Det är väl klart att det heter bröd i korv, man tar ju alltid brödet först

  8. #38
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    *jävligt lång text*
    Jag försökte bara dra upp en diskusion om nationalsången, men bra att ni tar upp andra ämnen med..


    Över till huvudämnet, men som jag skrev i mitt inlägg också, säkert 3-4 personer i min klass failade rätt hård i skolan/många nationella så den regeln i princip är körd?
    Samtidigt kan man se på det så, vi kan inte tvinga ut svenska idioter men utlänska kan vi, så det blir färre idioter i vårt avlånga land..
    Men som du skrev, bara för man failar behöver man inte vara dum, det kan va ett ämne man har problem med eller bara otur/dålig dag på nationella?

  9. #39
    [QUOTE=mh furia;19029]
    Citat Ursprungligen postat av qweck Visa inlägg
    Enda anledningen till att norden kommer att gå under är för att det kommer hit alldeles för mycket invandrare.

    hahah nej det kommer svämma över och det är inte konstigt att det känns som irak i malmö det är era smarta politiker som setter de där och sen säger de själv "vi satte de någonannanstans sen flytta de dit, vem fan vill ha grannar som kollar snett på en, kallar en rasistiska saker, fryser ut en självklart flyttar man.

    om ni inte vet så är inte svenskar så olika i spanien finns ett område där varenda spanjor flyttat och svenskar tagit över så nu har det börjat bildas rasism mot svenskar
    Våra? Räknar du dig inte som svensk när din släkt bott här sen 1965? Som Pimme skrev, problemet är att integrera invandrarna till det svenska samhället.
    Det är väl klart att det heter bröd i korv, man tar ju alltid brödet först

  10. #40
    [QUOTE=qweck;19027]Enda anledningen till att norden kommer att gå under är för att det kommer hit alldeles för mycket invandrare.


    hahah nej det kommer svämma över och det är inte konstigt att det känns som irak i malmö det är era smarta politiker som setter de där och sen säger de själv "vi satte de någonannanstans sen flytta de dit, vem fan vill ha grannar som kollar snett på en, kallar en rasistiska saker, fryser ut en självklart flyttar man.

    om ni inte vet så är inte svenskar så olika i spanien finns ett område där varenda spanjor flyttat och svenskar tagit över så nu har det börjat bildas rasism mot svenskar




    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag försökte bara dra upp en diskusion om nationalsången, men bra att ni tar upp andra ämnen med..


    Över till huvudämnet, men som jag skrev i mitt inlägg också, säkert 3-4 personer i min klass failade rätt hård i skolan/många nationella så den regeln i princip är körd?
    Samtidigt kan man se på det så, vi kan inte tvinga ut svenska idioter men utlänska kan vi, så det blir färre idioter i vårt avlånga land..
    Men som du skrev, bara för man failar behöver man inte vara dum, det kan va ett ämne man har problem med eller bara otur/dålig dag på nationella?
    man kan ju tvinga ut både jag har ju bott här mycket längre an vissa svenskar varför ska man inte tvinga ut de om de börjar tvinga ut invandrare

    sen en sak till *****BOLL är rasisiskt och det är konstaterat om ni inte tror mig så kan ni söka på wikepedia stavning:S

    sen så börja ju denna diskution efter 3 posten med det är en bra diskution sp hoppas de inte låser tråden

    [QUOTE=qweck;19030]
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg

    Våra? Räknar du dig inte som svensk när din släkt bott här sen 1965? Som Pimme skrev, problemet är att integrera invandrarna till det svenska samhället.
    jag är inte svensk (trors att jag har bättre ordkunskap och uttal än många svenskar i min klass, bättre betyg i svenska osv) kommer aldrig bli svensk för om någon frågar var jaag kommer ifrån om jag säger svensk så skrattar de bara, då är det bättre att förklara att min mamma är mackedon alban och pappa bosna alban

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    jag är inte svensk (trors att jag har bättre ordkunskap och uttal än många svenskar i min klass, bättre betyg i svenska osv) kommer aldrig bli svensk för om någon frågar var jaag kommer ifrån om jag säger svensk så skrattar de bara, då är det bättre att förklara att min mamma är mackedon alban och pappa bosna alban
    Så för att dina föräldrar är från ett annat land så hör du inte till det svenska samhället? Är du och dina föräldrar röstberättigade så är det era politiker också.
    Det är väl klart att det heter bröd i korv, man tar ju alltid brödet först

  12. #42
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    om ni inte vet så är inte svenskar så olika i spanien finns ett område där varenda spanjor flyttat och svenskar tagit över så nu har det börjat bildas rasism mot svenskar
    Man hör ofta på nyheterna att svenskarna i Spanien kastar sten på Polis/Brandkår och beter sig väldigt dåligt, inte sant?

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av qweck Visa inlägg
    Så för att dina föräldrar är från ett annat land så hör du inte till det svenska samhället? Är du och dina föräldrar röstberättigade så är det era politiker också.
    dubbla medborgarskap, nej vi klagar ju inte på att vi störs av invandrara, sen är vi röstberättigade

    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Man hör ofta på nyheterna att svenskarna i Spanien kastar sten på Polis/Brandkår och beter sig väldigt dåligt, inte sant?
    haha skulle inte förvåna mej


    sen om ni vet vem özz är så drar han en liknelse hur ni ser på invandrare

    " ni vissar alltid de 3000 idiotiska invandrarna, de som bombaderar om skujter sen säger ni att invandrare är så här"

    det är samma sak som vi skulle visa alla araber när svenskarna är på AIK:S matcher ni bråkar och svär tar av er trörjorna och beter er som apor sn skulle vi säga det är så här alla svenskar beter sig

  14. #44
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    sin skit? vad är din skit då?
    Tyvärr, de svenska lagarna, moralen, sederna och högtiderna är inget "skit".
    Vi kan ju bara se vilket av länderna som klarar sig sämst? Vem är det som lever i misär? Vem är det som är i ständigt krig? Vem har en korrupt regering? Vem kan inte stå på sina egna ben utan bidragspengar från andra länder? Vem är det som flyr till sverige? Vem är det som beter sig som svin i de länderna som välkomnar dem med öppna armar?

    En sak är säker; Det är verkligen inte Sverige och Svenskarna.

    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    någongång i historian kommer norden att gå under vatten då ska jag styra ett av vad ni kallar invandrar länder och inte släppa in nordiska rassar så ska vi se sen.
    Och det är ju så typiskt er j*vla invandare. Ska HA och HA och HA, men vad ger ni tillbaks? Inte ett skit. Ni beter er som svin och förstör för oss ordentliga.

    Och förresten så hade jag hellre begått självmord är flytt till ett sånt jävla sand*****land där jag skulle fått se min mor och syster bli våldtagna och misshandlade dag ut och dag in. För er jävla "moral" är åt helvete. Fyfan för er.

  15. #45
    Det är vackra saker som vi använder allt för sällan! Funderade på att inför årets sommaravslutning att sjunga nationalsången själv på scene, inför för att jag sjunger det minsta bra utanför att hedra vårt vackra land.
    2674/2

  16. #46

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    *massa text*
    jag underlåtermig inte att svara på sådan rappakalja.

    Sverige äralldeles för lama med att straffsätta narkotikabrott andra allvarliga brott, som t.ex. våldtäkt, , dem kunde 10-dubblas på straffskalan så redan ett gram hasch skulle ge 10 års fängelse, och livstid och livstids utvisning på grövre narkotikabrott, oavsett svensk medborgare/hudfärg, mm. Eller förhandla med dem att dem skyulle t.ex. sättas in på ett turkiskt fängelse på livstid. I USA kan en våldtäktsman få ett livstidsstraff för tre våldtäkter och mer. Det borde vara så här med.
    Pundhuven och träskallar finns i alla läger. men med 98% statistiskt säkrad arbetslöshet (det betyder i klartext att endast 2000 av de c:a 100 000 somalier som bor här gör rätt för sig.), eller skall vi kalla det arbetsovilja, samt 90% hos Irakierna, så är det förklarligt att det jäser hos folk.

    Min tolerans mot invandrare är ganska tunn numera, och dem skall visa framfötterna innan dem kommer in i mitt umgänge, somalier kallar saker som inte lämpar sig för tryck. Dem kommer ALDRIG in i mitt umgänge om dem så skiter på sig. Toleransen mot kriminella är lövtunn och skulle jag ta någon pillandes på mina fordon så är det fara å färde med deras liv och hälsa.
    Troligen så kommer dem aldrig mer att stjäla något mer efter det.

    kalla mig intolerant, men efter ett antal år i förorten och när man sett hur det utveckalts så göder det "rasism" och fientlighet.
    Det blir bara så, om inte så är något väldigt fel i batteriet hos den personen.

    PS: den gottebiten har kallats *****boll sedan anno datsumal och i min värld gör det så än, inga satans politiskt korrekta politiker kan ändra på det.
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-06-19 klockan 11:45.

  17. #47
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jag tycker det är skandal att man inte får sjunga landets egna nationalsång på skolorna. Det är trots allt vårat land och folk får anpassa sig efter det? Vi ska ju inte börja sjunga Iran's narionalsång bara för att det finns 1 Iranie på skolan.
    Jag är inte rasist men jag tycker det har gått en aning för långt!

  18. #48

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag tycker det är skandal att man inte får sjunga landets egna nationalsång på skolorna. Det är trots allt vårat land och folk får anpassa sig efter det? Vi ska ju inte börja sjunga Iran's narionalsång bara för att det finns 1 Iranie på skolan.
    Jag är inte rasist men jag tycker det har gått en aning för långt!
    +10000000 på det, och hör sen!
    I USA avlägger dem eden till fanan varje skoldag samt sjunger nationalsången och ber morgonbönen och ingen säger emot det
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-06-19 klockan 11:52.

  19. #49
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Tyvärr, de svenska lagarna, moralen, sederna och högtiderna är inget "skit".
    Vi kan ju bara se vilket av länderna som klarar sig sämst? Vem är det som lever i misär? Vem är det som är i ständigt krig? Vem har en korrupt regering? Vem kan inte stå på sina egna ben utan bidragspengar från andra länder? Vem är det som flyr till sverige? Vem är det som beter sig som svin i de länderna som välkomnar dem med öppna armar?

    En sak är säker; Det är verkligen inte Sverige och Svenskarna.


    Och det är ju så typiskt er j*vla invandare. Ska HA och HA och HA, men vad ger ni tillbaks? Inte ett skit. Ni beter er som svin och förstör för oss ordentliga.

    Och förresten så hade jag hellre begått självmord är flytt till ett sånt jävla sand*****land där jag skulle fått se min mor och syster bli våldtagna och misshandlade dag ut och dag in. För er jävla "moral" är åt helvete. Fyfan för er.

    hahah här ser ni en riktig idiot som tar upp våldtäkt , men hallå lilla smarta vet du hur mycket mer våldtäkter det finns i sverige och regeringen bryr sig inte, i sverige så taffsar en 40årig man på en 10 årig flicka han får psykisk vård, min moster har ett par barn som när de var i sin lägenhet i turkiet å hade en man som ägde en spelbutik taffsat på en liten flicka när detta komm ut så gick de fan ner 10 pers och spöade skiten ut honom sen ringde de polisen efter åt och han blev hämtad detta är inte accepterat på de visset du tror öö de våldtar berätta hur många våldtäcket det inte finn bland sverige med ynka 9 miljoner än om man jämför med turkiet 70miljoner+

    sen hur fan vet du att jag bara tar och tar alla släktingar vi har i sverige arbetar förutom motmor och farfar de är pensionärer


    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    Det är vackra saker som vi använder allt för sällan! Funderade på att inför årets sommaravslutning att sjunga nationalsången själv på scene, inför för att jag sjunger det minsta bra utanför att hedra vårt vackra land.
    okej ingen hindrar er finns nog inte lag på att ni inte får sjunga
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    jag underlåtermig inte att svara på sådan rappakalja.

    Sverige äralldeles för lama med att straffsätta narkotikabrott andra allvarliga brott, som t.ex. våldtäkt, , dem kunde 10-dubblas på straffskalan så redan ett gram hasch skulle ge 10 års fängelse, och livstid och livstids utvisning på grövre narkotikabrott, oavsett svensk medborgare/hudfärg, mm. Eller förhandla med dem att dem skyulle t.ex. sättas in på ett turkiskt fängelse på livstid. I USA kan en våldtäktsman få ett livstidsstraff för tre våldtäkter och mer. Det borde vara så här med.
    Pundhuven och träskallar finns i alla läger. men med 98% statistiskt säkrad arbetslöshet, eller skall vi kalla det arbetsovilja, samt 90% hos Irakierna, så är det förklarligt att det jäser hos folk.

    Min tolerans mot invandrare är ganska tunn numera, och dem skall visa framfötterna innan dem kommer in i mitt umgänge, somalier kallar saker som inte lämpar sig för tryck. Dem kommer ALDRIG in i mitt umgänge om dem så skiter på sig. Toleransen mot kriminella är lövtunn och skulle jag ta någon pillandes på mina fordon så är det fara å färde med deras liv och hälsa.
    Troligen så kommer dem aldrig mer att stjäla något mer efter det.

    kalla mig intolerant, men efter ett antal år i förorten och när man sett hur det utveckalts så göder det "rasism" och fientlighet.
    Det blir bara så, om inte så är något väldigt fel i batteriet hos den personen.
    problemet är att det finns många som aldrig träffat en schysst invandrare tex jag har polare svenska somalier turkar alla möljiga men de flesta svennskar jag känner ät tyvärr rasister fast de hänger med mig men då är de ju inte rasister

    du vet vad du snackar om drar upp bra exempel, och jag kan hålla med dig att vissa inte vill arbeta, det kan bero på vissa saker de är lata, de vill inte arbeta som städerskor, osv

    men sverige har ett fett problem och det är deras lagar, mörda någon 3 år senare är du ute, mörda någon i ett annat land och om du kommer ut så blir du skuten så fort du lämmar fängelset
    Senast redigerat av mh furia den 2010-06-19 klockan 11:58.

  20. #50

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    hahah här ser ni en riktig idiot som tar upp våldtäkt , men hallå lilla smarta vet du hur mycket mer våldtäkter det finns i sverige och regeringen bryr sig inte, i sverige så taffsar en 40årig man på en 10 årig flicka han får psykisk vård, min moster har ett par barn som när de var i sin lägenhet i turkiet å hade en man som ägde en spelbutik taffsat på en liten flicka när detta komm ut så gick de fan ner 10 pers och spöade skiten ut honom sen ringde de polisen efter åt och han blev hämtad detta är inte accepterat på de visset du tror öö de våldtar berätta hur många våldtäcket det inte finn bland sverige med ynka 9 miljoner än om man jämför med turkiet 70miljoner+

    sen hur fan vet du att jag bara tar och tar alla släktingar vi har i sverige arbetar förutom motmor och farfar de är pensionärer



    okej ingen hindrar er finns nog inte lag på att ni inte får sjunga

    problemet är att det finns många som aldrig träffat en schysst invandrare tex jag har polare svenska somalier turkar alla möljiga men de flesta svennskar jag känner ät tyvärr rasister fast de hänger med mig men då är de ju inte rasister
    Jag har mött dem, men dem är fan inte många........

  21. #51
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Jag har mött dem, men dem är fan inte många........
    du har inte mött mig
    Senast redigerat av mh furia den 2010-06-19 klockan 12:08.

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    hahah här ser ni en riktig idiot som tar upp våldtäkt , men hallå lilla smarta vet du hur mycket mer våldtäkter det finns i sverige och regeringen bryr sig inte, i sverige så taffsar en 40årig man på en 10 årig flicka han får psykisk vård, min moster har ett par barn som när de var i sin lägenhet i turkiet å hade en man som ägde en spelbutik taffsat på en liten flicka när detta komm ut så gick de fan ner 10 pers och spöade skiten ut honom sen ringde de polisen efter åt och han blev hämtad detta är inte accepterat på de visset du tror öö de våldtar berätta hur många våldtäcket det inte finn bland sverige med ynka 9 miljoner än om man jämför med turkiet 70miljoner+

    sen hur fan vet du att jag bara tar och tar alla släktingar vi har i sverige arbetar förutom motmor och farfar de är pensionärer



    okej ingen hindrar er finns nog inte lag på att ni inte får sjunga

    problemet är att det finns många som aldrig träffat en schysst invandrare tex jag har polare svenska somalier turkar alla möljiga men de flesta svennskar jag känner ät tyvärr rasister fast de hänger med mig men då är de ju inte rasister

    du vet vad du snackar om drar upp bra exempel, och jag kan hålla med dig att vissa inte vill arbeta, det kan bero på vissa saker de är lata, de vill inte arbeta som städerskor, osv

    men sverige har ett fett problem och det är deras lagar, mörda någon 3 år senare är du ute, mörda någon i ett annat land och om du kommer ut så blir du skuten så fort du lämmar fängelset
    kanske finns en anledning
    jag har några få kompisar som är svarta men dom är integrerade och är riktigt schyssta. men majoriteten av invandrarna i min klass hade lite körda värderingar som t.ex. att en svenska brud inte är lika mycket värd som en arabisk då svenskarna klär sig "slampigt" enligt dom så det gör inte så mycket om dom blir våldtagna sen vill nästan alla araberna i min klass bomba skiten ur israel
    Senast redigerat av Mange den 2010-06-19 klockan 12:25.


  23. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    När utlänningar säger "Jävla svennar" "Jävla svenneland" m.m!
    Då ska man säga, stick hem om ni inte gillar landet.

    Jag är fortfarande inte rasist men jag förstår inte varför utlänningar whinar på landet fast dem vill bo där.

  24. #54
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    text
    Åk till en rinkeby skola på nationaldagen så får du se med egna ögon!

    det ja mena är att vi bor här, och vi är snälla nog att ta in flyktingar osv från andra länder, då får dom anpassa sig efter vår standard
    De flesta gör säkert det, men långt ifrån alla

    edit: håller me filip
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  25. #55

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    96
    Klaga förhelvette inte på att svenskar begår brott och gör fel då det är i deras egna land och alltså blir de vårat problem inget snack om saken!!!
    Men om en invandrare begår brott osv så blir det sveriges och svenskarnas problem och på deras bekostnad också trotts att det egentligen inte skulle vara vårat problem utan deras eget lands.
    Att invandrare sen också får massa förturer och förmåner överallt är bara sjukt då sverige tydligen värderar invandrare högre än riktiga svenskar.
    Visst jag har nån kompis som inte härstammar från sverige men han är riktigt schysst vilket större delen av alla invandrare jag träffat inte är, oftast dom som ska slåss och skit...
    Finns massor av exempel på invandrare som lever på sveriges skattepengar utan att lyfta ett finger för att försöka vara tacksamma eller försöka skaffa ett jobb. Det skulle vara mycket kul att se vad invandringen kostar sverige varje år då aldrig nån tycks veta dessa siffror.
    Det är dessutom vi svenskar som måste anpassa oss efter invandrarna och inte tvärtom, dom som kommer hit borde vara tvunga att anpassa sig efter vår religion och våra lagar om dom ska få bo i sverige.
    Man kan ju ta en titt på hur många % det sitter på dom svenska fängelserna med utländsk härkomst!

    Om vi ska ta ett exmpel på nån svensk stad så kan vi ju ta då rosengård för enkelhetens skull där polisbilar,ambulanser osv måste ha polisescort för att överhuvudtaget våga åka och kunna åka utan att bli innebrända i bilarna!

    Det är också lustigt att dom flesta som kommer till sverige säger sig vara förföljda i sitt hemnland och riskeras att dödas så fort dom återvänder till sitt land igen.

    Jag skulle kunna sitta hur länge som hällst och skriva om detta men känns som det har blivit långt allaredan.
    Sd skulle få fria händer med vissa grejer!
    Man kan inte vara en stolt svensk längre...

  26. #56

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Trelleborg
    Inlägg
    549
    Det var ngn som skrev ngt vad jag skrev om huckle , det ändra rätt är att sätta lag på INGEN huckle i sverige . För om man ska till deras jävla ******länder då är man TVUNGEN att bära huckle , och vafan är de för ngt ? Det ändra rätta är att göra som frankrike !


    BTW : Tv3 tyckte dem hade för lite utländska namn eller utländskt i tv , så vet ni vad dem gjorde ?

    Förlängde efterlyst 2 minuter

    Mannen bär mörka kläder och pratar svenska med brytning

  27. #57
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    hahah här ser ni en riktig idiot som tar upp våldtäkt , men hallå lilla smarta vet du hur mycket mer våldtäkter det finns i sverige och regeringen bryr sig inte, i sverige så taffsar en 40årig man på en 10 årig flicka han får psykisk vård, min moster har ett par barn som när de var i sin lägenhet i turkiet å hade en man som ägde en spelbutik taffsat på en liten flicka när detta komm ut så gick de fan ner 10 pers och spöade skiten ut honom sen ringde de polisen efter åt och han blev hämtad detta är inte accepterat på de visset du tror öö de våldtar berätta hur många våldtäcket det inte finn bland sverige med ynka 9 miljoner än om man jämför med turkiet 70miljoner+

    sen hur fan vet du att jag bara tar och tar alla släktingar vi har i sverige arbetar förutom motmor och farfar de är pensionärer



    okej ingen hindrar er finns nog inte lag på att ni inte får sjunga

    problemet är att det finns många som aldrig träffat en schysst invandrare tex jag har polare svenska somalier turkar alla möljiga men de flesta svennskar jag känner ät tyvärr rasister fast de hänger med mig men då är de ju inte rasister

    du vet vad du snackar om drar upp bra exempel, och jag kan hålla med dig att vissa inte vill arbeta, det kan bero på vissa saker de är lata, de vill inte arbeta som städerskor, osv

    men sverige har ett fett problem och det är deras lagar, mörda någon 3 år senare är du ute, mörda någon i ett annat land och om du kommer ut så blir du skuten så fort du lämmar fängelset
    Du blir bara mer och mer patetisk för varje inlägg du skriver, du inser det va?

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    kanske finns en anledning
    jag har några få kompisar som är svarta men dom är integrerade och är riktigt schyssta. men majoriteten av invandrarna i min klass hade lite körda värderingar som t.ex. att en svenska brud inte är lika mycket värd som en arabisk då svenskarna klär sig "slampigt" enligt dom så det gör inte så mycket om dom blir våldtagna sen vill nästan alla araberna i min klass bomba skiten ur israel
    för det första finns det inga svarta människor

    för det andra kommer de snart bli krig mellan isarel och andra länder, ni tänker öö men det kommer aldrig på nyheterna vad som händer i israel tex för nogån vecka sedan gick de in och slaktade 9 volentärer på en båt, de prövar sina ny upfinna bomber över arabländernba så jag ser ingen anledning till att det är konstigt att de vill bomba israel

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    När utlänningar säger "Jävla svennar" "Jävla svenneland" m.m!
    Då ska man säga, stick hem om ni inte gillar landet.

    Jag är fortfarande inte rasist men jag förstår inte varför utlänningar whinar på landet fast dem vill bo där.
    hur vet du att de vill bo här de kanske slaktas om de åker hem igen?

    sen dömmer blattar som svennar dömmer de
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Åk till en rinkeby skola på nationaldagen så får du se med egna ögon!
    det ja mena är att vi bor här, och vi är snälla nog att ta in flyktingar osv från andra länder, då får dom anpassa sig efter vår standard
    De flesta gör säkert det, men långt ifrån alla

    det är inget rasistiskt med sveriges nationalssång och alla som vill sjunga den har rätt till det den som inte vill sjunga eller höra behöver inte vara där

    edit: håller me filip
    Citat Ursprungligen postat av danne_drd_limited Visa inlägg
    Klaga förhelvette inte på att svenskar begår brott och gör fel då det är i deras egna land och alltså blir de vårat problem inget snack om saken!!!
    Men om en invandrare begår brott osv så blir det sveriges och svenskarnas problem och på deras bekostnad också trotts att det egentligen inte skulle vara vårat problem utan deras eget lands.
    Att invandrare sen också får massa förturer och förmåner överallt är bara sjukt då sverige tydligen värderar invandrare högre än riktiga svenskar.
    Visst jag har nån kompis som inte härstammar från sverige men han är riktigt schysst vilket större delen av alla invandrare jag träffat inte är, oftast dom som ska slåss och skit...
    Finns massor av exempel på invandrare som lever på sveriges skattepengar utan att lyfta ett finger för att försöka vara tacksamma eller försöka skaffa ett jobb. Det skulle vara mycket kul att se vad invandringen kostar sverige varje år då aldrig nån tycks veta dessa siffror.
    Det är dessutom vi svenskar som måste anpassa oss efter invandrarna och inte tvärtom, dom som kommer hit borde vara tvunga att anpassa sig efter vår religion och våra lagar om dom ska få bo i sverige.
    Man kan ju ta en titt på hur många % det sitter på dom svenska fängelserna med utländsk härkomst!

    Om vi ska ta ett exmpel på nån svensk stad så kan vi ju ta då rosengård för enkelhetens skull där polisbilar,ambulanser osv måste ha polisescort för att överhuvudtaget våga åka och kunna åka utan att bli innebrända i bilarna!

    Det är också lustigt att dom flesta som kommer till sverige säger sig vara förföljda i sitt hemnland och riskeras att dödas så fort dom återvänder till sitt land igen.

    Jag skulle kunna sitta hur länge som hällst och skriva om detta men känns som det har blivit långt allaredan.
    Sd skulle få fria händer med vissa grejer!
    Man kan inte vara en stolt svensk längre...
    definiera riktig svensk för mig
    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Det var ngn som skrev ngt vad jag skrev om huckle , det ändra rätt är att sätta lag på INGEN huckle i sverige . För om man ska till deras jävla ******länder då är man TVUNGEN att bära huckle , och vafan är de för ngt ? Det ändra rätta är att göra som frankrike !
    det ända rätta är att göra som man själv vill kan du förklara vad det är som stör dig med slöja

    BTW : Tv3 tyckte dem hade för lite utländska namn eller utländskt i tv , så vet ni vad dem gjorde ?

    Förlängde efterlyst 2 minuter

    Mannen bär mörka kläder och pratar svenska med brytning

  29. #59

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Det var ngn som skrev ngt vad jag skrev om huckle , det ändra rätt är att sätta lag på INGEN huckle i sverige . För om man ska till deras jävla ******länder då är man TVUNGEN att bära huckle , och vafan är de för ngt ? Det ändra rätta är att göra som frankrike !


    BTW : Tv3 tyckte dem hade för lite utländska namn eller utländskt i tv , så vet ni vad dem gjorde ?


    Förlängde efterlyst 2 minuter

    Mannen bär mörka kläder och pratar svenska med brytning
    Skulle jag gå som jag brukar i Iran så hade religionspolisen spöat skiten ur mig.

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in