Sidan 5 av 6 Första ... 3456 Sista
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    att dom visade muhammed i en björndräkt är ingen bra anledning

hon mena antagligen att du sa precis det hon menar, hon har aldrig träffat en muslim som håller regler, inte slåss osv
    har vi en hon på forumet:S

sen det är vad du tycker och soutpark skaparna vet att det är ett känsligt ämne man det var väll en frestande tanke just då dock så ångrar de det just nu

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg

sen det är vad du tycker och soutpark skaparna vet att det är ett känsligt ämne man det var väll en frestande tanke just då dock så ångrar de det just nu
    Men dom måste väl förfan tåla lite kritik?! alla skämtar om gud, buddha, jesus och allt annat skit, vi hotar inte med att döda folk pga det?
    Vad gör det om dom avbildar muhammed? är endå bara en serie. som inte är särskilt seriös med allt
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    har vi en hon på forumet:s

åhhhhhhhhhhhh , vad dålig du är som inte kan stava till southpark !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Men dom måste väl förfan tåla lite kritik?! alla skämtar om gud, buddha, jesus och allt annat skit, vi hotar inte med att döda folk pga det?
    Vad gör det om dom avbildar muhammed? är endå bara en serie. som inte är särskilt seriös med allt
    brukar inte vara muslimer som skämtar om jesus va?det får du hålla med om,

de tycker att ni kan skämta om era gudar men ni ska ge fan i att skämta om deras profet

varför avslutar du din mening med en etta???

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fan vet du om det?

Reg.datum
    May 2010

Har träffat på ytterst få muslimer som haft vett att anpassa sig till vårt svenska regelverk. och dem som gör det, drar illa kvickt från förorten så fort läget medger detta.
    Dem inser att språket är ett mäktigt svärd i ett samhälle och skaffar sig till småstäder, och assimilerar sig totalt, och dem ser man inte.
    Dem inser med att förorten är en grogrund till kriminalitet och narkotikan.

Det stora flertalet man träffat, och dem är många, har tjutit efter sharialagar, att samhället skall bli mer muslimskt, mm, mm. och du kan ju gissa vad medelsvensson tycker om dem tongångarna.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

de tycker att ni kan skämta om era gudar men ni ska ge fan i att skämta om deras profet
    Gör dom säkert, men ingen vet när dom pratar sitt egna språk.. och muslimer i sverige skämtar nog rätt så mkt om jesus osv
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010

Dä har du inte sett i arabiska tidningar....... Fy fan.., Wilks rondellhundar är rena rama leksakerna jämfört med dem karikatyrerna.

i kraft av vår tryckfrihetslag står det oss i all rätt att skämta så mycket vi vill om Islam och Mohammed.
    hade dem däremot skämtat om Mohammed så hade nog polisen ganska snart bonkat på dörren.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Fan vet du om det?
    fan vet du om det?
    Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Har träffat på ytterst få muslimer som haft vett att anpassa sig till vårt svenska regelverk. och dem som gör det, drar illa kvickt från förorten så fort läget medger detta.
    Dem inser att språket är ett mäktigt svärd i ett samhälle och skaffar sig till småstäder, och assimilerar sig totalt, och dem ser man inte.
    Dem inser med att förorten är en grogrund till kriminalitet och narkotikan.

Det stora flertalet man träffat, och dem är många, har tjutit efter sharialagar, att samhället skall bli mer muslimskt, mm, mm. och du kan ju gissa vad medelsvensson tycker om dem tongångarna.
    bor i en småstad ca 2 mil från lund bland villor och svenskar är jag assimilerad?

Gör dom säkert, men ingen vet när dom pratar sitt egna språk.. och muslimer i sverige skämtar nog rätt så mkt om jesus osv
    jesus finns med i koranen så tror inte de skämtar om han heller

Reg.datum
    May 2010
    fan vet du om det?

bor i en småstad ca 2 mil från lund bland villor och svenskar är jag assimilerad?

jesus finns med i koranen så tror inte de skämtar om han heller
    Troligen mer assimilerad än ett gäng somalier, mm.
    har man vart här 40 år+ så har man nog fasen lärt sig landets spelregler, och jag tippar att du inte tillhör dem som gafflar om brorsor och kusiner så fort dem har fått ta dadda för att dem dummat sig.

Oh yes, det skojas och skämtas friskt om Jesus bland muslimerna. inte för att någon kristen för det tar illa upp.

Felet med vårt land och vår invandringspolitik är att alla ska vara så förbannat politiskt korrekta, man får absolut inte säga ett dumt ord eller knappt ens nämna några "minoriteter". Och när ett parti för en gångs skull gör det som majoriten av det SVENSKA folket vill, då blir dom nerdragna och spottade på av resten av partierna. Det här är en demokrati, för in i helvete, och så finns det folk som försöker ställa sig i vägen för det.

Dom som inte fattar vad jag pratar om så är det att bla Miljöpartiet startade en "kampanj" förut för att stoppa och lägga ned SD. I vårt land så har alla rätt till en åsikt och rätten att starta en politisk rörelse för vi är en DEMOKRATI, men nej, så är det tydligen inte längre.

Det har gått alldeles för långt. Jag är inte rasistisk överhuvudtaget, jag hade bla en flickvän förut som var från Sydamerika och jag har flera kompisar med ett annat födelseland än Sverige, men jag är klarsynt. Arbetslösheten stiger och stiger och ändå släpper vi in folk i landet. Den svenska levnadsstandarden är på väg rakt åt helvete.

Edit: Och att många invandrare från en annan kultur, religion osv har svårt att anpassa sig till vårt system, det är bara ännu värre. Om våra ledare hade haft en hjärna så hade dom förstått det från början. Som det är nu så är det vi SVENSKAR som anpassar oss efter alla nyinvandrare, inte dom som anpassar sig efter den svenska kulturen och systemet.

Edit 2: Some fun facts. Om vår invandringspolitik fortsätter som den gör så kommer Muslimer vara en majoritet i vårt land cirka 2050.

Ungefär 20% av hela sveriges befolkning är första eller andra generationens invandrare.
    Senast redigerat av Mikey den 2010-06-19 klockan 16:15.

14. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    skulle vara lite kul om det restes ungefär 100 statyer i sverige med muhammed för att få våra muslimska flyktingar att känna sig lite mer hemma.

tycker det är löjligt att muslimerna inte kan ta ett skämt.
    Då hade det nog detonerat lika många bomber kring dem statyerna med.....

Jesus står ju som staty redan i ett X antal kyrkor så... Why not? din lätt onda tanke vore ganska kul att testa.

Troligen mer assimilerad än ett gäng somalier, mm.
    har man vart här 40 år+ så har man nog fasen lärt sig landets spelregler, och jag tippar att du inte tillhör dem som gafflar om brorsor och kusiner så fort dem har fått ta dadda för att dem dummat sig.

Oh yes, det skojas och skämtas friskt om Jesus bland muslimerna. inte för att någon kristen för det tar illa upp.
    hehe du har börjat fatta vad jag är för person sen så kallar jag inte på mina kusiner när jag blir osams med någon hota gjorde man när man gick på dagis och inte fatta något

Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Felet med vårt land och vår invandringspolitik är att alla ska vara så förbannat politiskt korrekta, man får absolut inte säga ett dumt ord eller knappt ens nämna några "minoriteter". Och när ett parti för en gångs skull gör det som majoriten av det SVENSKA folket vill, då blir dom nerdragna och spottade på av resten av partierna. Det här är en demokrati, för in i helvete, och så finns det folk som försöker ställa sig i vägen för det.

Dom som inte fattar vad jag pratar om så är det att bla Miljöpartiet startade en "kampanj" förut för att stoppa och lägga ned SD. I vårt land så har alla rätt till en åsikt och rätten att starta en politisk rörelse för vi är en DEMOKRATI, men nej, så är det tydligen inte längre.

Det har gått alldeles för långt. Jag är inte rasistisk överhuvudtaget, jag hade bla en flickvän förut som var från Sydamerika och jag har flera kompisar med ett annat födelseland än Sverige, men jag är klarsynt. Arbetslösheten stiger och stiger och ändå släpper vi in folk i landet. Den svenska levnadsstandarden är på väg rakt åt helvete.
    de tar in för många de slänger ut för få, de som sitter inne andra gången för tex mord eller övervåld etc borde utvisas

Då hade det nog detonerat lika många bomber kring dem statyerna med.....

Jesus står ju som staty redan i ett X antal kyrkor så... Why not? din lätt onda tanke vore ganska kul att testa.
    dubbel sory

men hade inte tagit många timmar inann iran skickat en atombomb mot försvarslösa sverige som utplånat norden från kartan

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Den här tråden har gått långt över styr, kan ingen admin låsa den här nu..?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    hehe du har börjat fatta vad jag är för person sen så kallar jag inte på mina kusiner när jag blir osams med någon hota gjorde man när man gick på dagis och inte fatta något

de tar in för många de slänger ut för få, de som sitter inne andra gången för tex mord eller övervåld etc borde utvisas
    första gången mord* om man gått så långt att man dödar en annan människa, då ska man ut från landet/ in på RIKTIG livstid i fängelse, spelar ingen roll vilket land man egentligen kommer ifrån

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Den här tråden har gått långt över styr, kan ingen admin låsa den här nu..?
    varför det vi diskuterar? inget fel med tråden?

första gången mord* om man gått så långt att man dödar en annan människa, då ska man ut från landet/ in på RIKTIG livstid i fängelse, spelar ingen roll vilket land man egentligen kommer ifrån
    vad får man i sverige 3år sen vilkorligt?

för i tiden var det döds straff på hästtjuveri

21. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Något sånt, helt sjukt. Sen får en våldtäktsman (?) mindre straff ifall tjejen hade kort kjol, urringat osv

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Den borde låsas då tråden har gått över styr med massa påhopp osv.

Reg.datum
    May 2010

10 år tror jag, om det är rejält grovt, livstid, som idag betyder runt 28-30 år för utlänsk medborgare ofta parat ihop med livstids utvisning efter avtjänat straff.

10 år tror jag, om det är rejält grovt, livstid, som idag betyder runt 28-30 år för utlänsk medborgare ofta parat ihop med livstids utvisning efter avtjänat straff.

ingenting är grovt i sverige längre jag råkade skjuta han för jag vet inte hur en pistol fungerar

bara iran hade slaktat världen med sina atombomber sen irak,turkiet och alla arabländerna

usa och eropa hade inte hunnit böja sig ner innan de ft ku*

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

ingenting är grovt i sverige längre jag råkade skjuta han för jag vet inte hur en pistol fungerar

bara iran hade slaktat världen med sina atombomber sen irak,turkiet och alla arabländerna

usa och eropa hade inte hunnit böja sig ner innan de ft ku
    *

Du är ett bra exempel på en blivande terrorist.

HAHAHHAHAHAHHHHHHHHHHAHAH är du sjuk i huvudet eller vet du vad en terrorist är jag förklarar vad som hade hänt jag har inte sagt att jag ska göra det

Reg.datum
    Jun 2010
    Kanske för att "vi är mer anpassade till att skämta om buddha,jesus och gud".
    Det jag inte förstår vet inte om det var du som sa det men, Ni tolererar inte släjan men ni vill att de ska tolerera om gud? snacka om diskriminering jag hoppas ni förstår vad jag menar, Schöwtek vet inte om det var du som sa att "invandrare som inte sköter sig ska ut". Vet att det var någon som sa det. Detta tycker jag är helt löjligt och till en viss del tycker jag att det är diskriminering.
    Klart som fan att de blir förbannade om folk skämtar om deras profeter och deras gud, de är inte lika anpassade till sådana skämt som vi i Europa är. Varför blir ni förbannade på slöjor? Jo för att ni inte är anpassade till det och sedan säger ni att de ska tolerera skämt när ni knappt tolererar slöjan.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    HAHAHHAHAHAHHHHHHHHHHAHAH är du sjuk i huvudet eller vet du vad en terrorist är jag förklarar vad som hade hänt jag har inte sagt att jag ska göra det
    Om du vill att Iran ska bomba hela världen är det solklart att du kommer bli terrorist

Citat Ursprungligen postat av Uzor Visa inlägg
    Kanske för att "vi är mer anpassade till att skämta om buddha,jesus och gud".
    Det jag inte förstår vet inte om det var du som sa det men, Ni tolererar inte släjan men ni vill att de ska tolerera om gud? snacka om diskriminering jag hoppas ni förstår vad jag menar, Schöwtek vet inte om det var du som sa att "invandrare som inte sköter sig ska ut". Vet att det var någon som sa det. Detta tycker jag är helt löjligt och till en viss del tycker jag att det är diskriminering.
    Klart som fan att de blir förbannade om folk skämtar om deras profeter och deras gud, de är inte lika anpassade till sådana skämt som vi i Europa är. Varför blir ni förbannade på slöjor? Jo för att ni inte är anpassade till det och sedan säger ni att de ska tolerera skämt när ni knappt tolererar slöjan.
    man kan ju sköta sig på olika vis men man behver inte bli utvisad för man har snattat

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Om du vill att Iran ska bomba hela världen är det solklart att du kommer bli terrorist
    var står det att jag sagt att jag vill att det ska hända du drar dina egna slutsatser och anklagar mig för terrorist tänk på vad du säger!!!!!!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag orkar inte ens fortsätta diskussionen eftersom jag skämmer ut mig som sjunker mig till din nivå..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in