Sidan 4 av 11 Första ... 23456 ... Sista

Ämne: Hockeytråden

Buhu, vi blir säkert jätte rädda

och att ni sjunger bönder är bara et bra tecken, för det betyder att ni aldrig varit här uppe i norrland För stockholm består ju bara av spännisar, betongbögar och fjortisar

Okunskap. Yes!

Och btw, jag är ingen hockey fantast, så bryr mig inte vem som vinner, Basket är mer intressant.

men det är alltid kul att retas med stockholmare
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-03-09 klockan 15:54.

segRRRRRRR!

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Imån får fan Hv ta och vända! Hemmaplan och allt, om dem spelar som dem gjort i dem sista perioderna dem två senaste matcherna borde dem kamma hem det! Kan fortfarande inte släppa tanken på att Andersson står i mål under ett slutspel! Larsson är så mycket bättre! Ännu bättre hade det vart om Liv kom tillbaka!
    Nu är det ju inte målvaktens fel att HV förlorat, vad jag har sett har AIK varit mycket bättre och HV har haft svårt i anfallszon, speglar ju gårdagens resultat 3-0 ganska bra

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Imån får fan Hv ta och vända! Hemmaplan och allt, om dem spelar som dem gjort i dem sista perioderna dem två senaste matcherna borde dem kamma hem det! Kan fortfarande inte släppa tanken på att Andersson står i mål under ett slutspel! Larsson är så mycket bättre! Ännu bättre hade det vart om Liv kom tillbaka!
    Som sagt inte anderssons fel. Fast larsson kommer ändå stå i morgon. AIK har helk klart varit det bättre laget och att anledningen till att hv varit bättre i tredjeperioderna har ju varit att aik i förstahand försvarar sin ledning och att hv gjort allt för att få in en reducering.

Vilka tror ni vinner i år? Tror färjestad tar hem de! Inte bara för att jag håller på dem utan de har varit riktigt bra på slutet och har börjat vinna på hemmaplan igen.

STOR uppförbacke för DIF nu 3-0 i matcher till luleå

EDIT; till och med 3-0
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-03-12 klockan 19:51.

Domarjävel, så jävla dåligt

fyfan... komigen nu dif ! nu vänder vi !

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Idag spelar HV sin sista match!
    Ser fram imot att slippa huvudkonkurenterna Hv och frölunda när färjestad gått vidare till semi

gött med förlust för HV i kvarten! dock är AIK lite väl farliga

som SAIK:are måste jag ändå säga att Lindström och Lehtonen är "-Sämst när det gäller"...
    tur att sånna som jimmie ericsson m fl kliver fram nu i slutspelet iallafall

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Sitter och hoppas på att Hv vänder imorgon! Att vända 0-3 till 4-3 vore ju legendariskt! Hv har ju ändå haft spelet, speciellt i den senaste matchen, surt bara att Falk fick matchstraff. Så om några kan vända detta är det Hv! Nu kör vi!
    kanske vinner 1 eller 2 matcher men fler tror jag inte det blir för hv. Tycker aik hade spelet de första matcherna fast hv hade tryck i sista perioderna vilket är ganska naturligt eftersom de jagar. Förra matchen var det väl ändå hv som hade taktpinnen.

Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Idag spelar HV sin sista match!
    Ser fram imot att slippa huvudkonkurenterna Hv och frölunda när färjestad gått vidare till semi
    vore gött! Tycker fbk ändå har underpresterat mot brynäs fast har ju ett väldigt bra facit mot aik i år så får hoppas att de håller i sig om de möts i semin

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Och DÄR har hv71 spelat sin sista match för säsongen! Skadeglädje!!!

Starkt jobbat av gnäget även fast det känns tungt att säga det.

Forza Dif
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    haha, pinsamt! lär sova riktigt gött idag

DIF kommer stupa.

hatar DIF's klack. tillbaka till skansen med dom!

Fyfan va kasst, hoppas verkligen att Saik tar hem det i år asså. Aik förtjänar det verkligen inte, bara Fasth isf.

Hoppas på Saik nu!
    Tycker det är kul när det går så bra för en spelare som har sin moderklubb där jag bor.
    Han förtjänar verkligen det!
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Riktigt kul att HV71 blev utslagna. Lite kul att ge tillbaka efter all skit man fått som Frölundait detta året...

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Ge mig ett A
    Ge mig ett I
    Ge mig ett K

Va blir de?!
    -Snopp
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

roxxors avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder så var det trasigt från början

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    fel de blir ju AIK!
    oh..
    well, har inte koll på elitserien så mycket längre. Tycker inte den är så underhållande längre :/ Men ska bli kul om Rögle kommer upp!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Och DÄR var färjestad i semi!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurgååååååååååååå ååååååården, vi är bäst i staaaaaaaaaaaaaaan!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in