Sidan 11 av 11 Första ... 91011

Ämne: Hockeytråden

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ibland kan DIF-klacken bli lite jobbiga, lite synd.
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    *suck*

Fanns hursomhelst en anledning till att jag och många fler inte var där igår, finns nog inget annat ställe där man riskerar att få så jävla mycket skit för att gå och se på hockey. Säger väl det mesta när t.om. en person med Downs syndrom blir utdragen från arenan och tagen till pissprov(!!!) för att han inte förstod vad OV/polisen sa till honom. Förvånar mig inte ett dugg längre att skit uppstår med tanke på allt som händer. Jag tyckte förut att folk överreagerade angående övervåld då det lät fånigt och ganska otroligt, men jag är ärligt talat helt paff över hur det legat till. Och det trodde jag aldrig att jag skulle behöva tycka.

Men nog om det, ville bara påpeka det.
    Senast redigerat av hence den 2012-01-28 klockan 01:18.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

NHL All-Star Skills Competition inattt

och så träffade jakg viktor fasth idag

Äh, behöver jag ens nämna det?
    hm, okejdå..

Luleå <3

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Första omgångarna i kvarten klara. Förstår inte vad Hv höll på med under matchen, får upp pucken i fbk's zon och lägger någon halvtaskig pass som går till helt fel spelare. Dem försökte ju inte ens i andra/tredje perioden, passarna var fan på nybörjarnivå.

Domarna var ju med rätt goa. Säger inte att fbk vann orättvist, dem förtjänade helt klart vinsten så som hv spelade. Men det var en hel del felaktiga bedömningar. Det var två solklara trippingar utan att någon brydde sig. Men som sagt, fbk förtjänade vinsten.

Måste även klaga på kommentatorerna. Dem sa fel stup i kvarten. Fbk var nära på att utöka sin ledning till 3-0 "oj det var riktigt nära 3-0 för hv" "65xx är publiksiffran här i Linköping"
    +1
    Ska faktiskt bli riktigt spännande att följa FBK-HV! Har fixat biljetter nu i Löfbergs Lila den 17.e!

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Satan va skön vinst! Kvitterat till 2-2 i matcher, hv gjorde en riktigt bra match. Sista perioden var intressant, 6 mål!
    Satt på läktarn.. Aldrig varit med om sämre domare och spelet HV71 spelade är fan sinnessjukt!

Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Satt på läktarn.. Aldrig varit med om sämre domare och spelet HV71 spelade är fan sinnessjukt!
    Då har du inte varit med om Sören Persson när han dömmer AIK-Luleå.

Fast, Han är ju känd för att ha något emot norrlandslag

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    För helvete luleå.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •