davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010

Användartitel - Motivering ?

Ville byta min "Egenanpassade användartitel", men det kommer bara ett meddelande: "Det obligatoriska fältet Din motivering saknas eller har ett ogiltigt värde."
    Varför måste jag ha en motivering för att byta denna lilla sak, är det bara för mig det kommer upp detta meddelande ?
    Till exempel, jag var registrerad före motiverings-funktionen kom..

Vill bara veta, om det är nån bugg bara, eller om jag måste skriva en motivering.. om jag måste, så gör jag väl det. Men svar tack!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Ville byta min "Egenanpassade användartitel", men det kommer bara ett meddelande: "Det obligatoriska fältet Din motivering saknas eller har ett ogiltigt värde."
    Varför måste jag ha en motivering för att byta denna lilla sak, är det bara för mig det kommer upp detta meddelande ?
    Till exempel, jag var registrerad före motiverings-funktionen kom..

Vill bara veta, om det är nån bugg bara, eller om jag måste skriva en motivering.. om jag måste, så gör jag väl det. Men svar tack!
    Nån bugg , skriv bara nåt i rutan.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Nån bugg , skriv bara nåt i rutan.
    '

går inte
    Why go to slow when you can ride 2fast?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in