tjena jag har en mh ryz -04. och jag va och körde med några kompisar och sen så bara stängde jag av moppen och innan gick den helt som vanlig bara att den typ stannade up som att den inte fick bensin dagen innan och 2dagar innan, sen när jag skulle starta moppen gick inte elstarten som den alltid har gjort. det lixom hackade i el starten att den försökte starta sen stannade den och så höll den på så. sen skulle ja rulla igång den förut har det bara vart att gå brevid och så hoppade den igång men nu satt däcket lixom fast och sen höll vi på och rullade och rullade sen gick den igång efter ett tag. troligt vis värme nöp den eller något jag vet inte riktigt.

ialla fall så hämtade jag så jag fick hem moppen. beställde ny kolv packningar och kolvbults lager och satte i allt men den gick inte igång på el starten va jobbigare att rulla igång sen när man väl fick igång den så va den typ slö när man skulle åka iväg och den gick inte något vidare på låga varv. jag bytte tändstift för det va dåligt men den gick lika dåligt för det.

så hjälp vad är felet? väldigt tacksam för svar.

btw setup: yasuni ml cross, 21mm insug.