1. #1

    Nudebar till gilera stalker 01

    ska sätta dit nudebar på min gilera stalker 01. Jag lyckas inte få av orginalstyret och jag undrar om det finns någon här på moppenet som vet hur man gör!
    Tacksam för svar snarast
    Mvh
    MaGzzY

  2. #2
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av MaGzzY Visa inlägg
    ska sätta dit nudebar på min gilera stalker 01. Jag lyckas inte få av orginalstyret och jag undrar om det finns någon här på moppenet som vet hur man gör!
    Tacksam för svar snarast
    Mvh
    MaGzzY
    Gå löss med vinkelslipen max
    Ride on!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Gå löss med vinkelslipen max
    HAHAH xD ah Men babba kom med muklerna !! ^^;D

  4. #4
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av MaGzzY Visa inlägg
    HAHAH xD ah Men babba kom med muklerna !! ^^;D
    Haha gött
    Ride on!

  5. #5
    för att få av orginalstyret på en stalker är lite speciellt... du måste först skruva upp muttern tills den som bara "snurrar runt utan att komma någonstans" sedan tar du en hammare samt träkloss o slår på muttern o samtidigt drar du i styret så får man loss det till slut

    Anledningen till att man slår ner muttern är att det är någon form av låsning i den långa bulten som går igenom orginalstyret.

    peace out!!

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av PumperE Visa inlägg
    för att få av orginalstyret på en stalker är lite speciellt... du måste först skruva upp muttern tills den som bara "snurrar runt utan att komma någonstans" sedan tar du en hammare samt träkloss o slår på muttern o samtidigt drar du i styret så får man loss det till slut

    Anledningen till att man slår ner muttern är att det är någon form av låsning i den långa bulten som går igenom orginalstyret.

    peace out!!
    Fick bort det men tack endå

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in