1. #1

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406

    mini cooper by: ToMiii

    tjena tjena grabbar, nu var det ett bra tag sedan jag postade nåt här tycker jag, så jag lägger ut min senaste egna chop, det är en mini cooper jag hittade och började på igår som jag egentligen skulle ha cleant "quickchop" stuk på, men det var tråkigt så jag hittade en fet bakgrund till den och gjorde den så skabbig som möjligt istället alla skador, tejp, stripes etc är brushat

    enjoy



    original





    chop



    ta gärna en titt på highres bilden på alla detaljer!

    HIGHRES: http://img641.imageshack.us/img641/5...operfinish.jpg

  2. #2
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Fyfan, helt magiskt!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    Sjukt bra!!!

  6. #6
    Riktigt snyggt

  7. #7
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Satan!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  8. #8
    Holy crap va fet bilden blev :o
    Why go to slow when you can ride 2fast?

  9. #9

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    tack så mycket grabbar, skit kul att ni gillar den! för att va ärlig e jag riktigt nöjd med den!

  10. #10
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    helt jävla sjukt bra
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  11. #11
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Ser lite tecknad ut på vissa ställen tycker jag, men utöver det var den riktigt bra gjord. Jag älskar detaljerna!
    La speciellt märke till tejpen på emblemet ovanför grillen och tejpen runt backspegeln. Även det krossade glaset på framlyktan.
    Riktigt bra gjorda.

  12. #12

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    tack så mycket killar, blir alltid lika glad när mina verk blir uppskattade

    @ tdwp: vad är det som ser tecknat ut? jag kan itne se något själv så skulle uppskatta det väldigt mycket om du kunde berätta så jag möjligtvis kan ändra det

  13. #13
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    tack så mycket killar, blir alltid lika glad när mina verk blir uppskattade

    @ tdwp: vad är det som ser tecknat ut? jag kan itne se något själv så skulle uppskatta det väldigt mycket om du kunde berätta så jag möjligtvis kan ändra det
    Där backspegeln går ihop med rutan tycker jag det ser lite tecknat ut på något sätt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, kanske bara behövs någon kontur efter backspegeln?
    Ser lite ut som om de flyter ihop.

  14. #14

  15. #15

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Nice <3

  16. #16

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    tack grabbar, skit nice att ni gillar den

    @tdwp: aha, det beror nog på att när jag brusha mönstret till smutsen så var jag lite lat och gjorde inte så det följde formerna 100% där, jag stör mig inte mycket på det så tror inte jag ändrar det, men kanske skulle behövt någon slags skugga där faktiskt så du har helt rätt!

  17. #17
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    @tdwp: aha, det beror nog på att när jag brusha mönstret till smutsen så var jag lite lat och gjorde inte så det följde formerna 100% där, jag stör mig inte mycket på det så tror inte jag ändrar det, men kanske skulle behövt någon slags skugga där faktiskt så du har helt rätt!
    Ja okej, nej det var inget jätte stort "fel" heller. Bara det enda jag reagerade på som sagt så var det riktigt bra gjort annars! Gillar verkligen detaljerna.

  18. #18

  19. #19

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    tack! haha skulle inte vilja kalla mig för en phoroshop gud, finns folk som är så jävulskt mycket sjukare än mig på detta och vem som helst av er hade kunnat göra detta, bara till att lära känna verktygen i ps och sen lära sig hur saker och ting ser ut IRL och bara fixa utifrån det

    haha, nice att du använder bilden!


    EDIT: har glömt säga att ni får lov att använda alla mina chops och dylika bilder i promo/ bakgrunds syfte sålänge ni säger till innan

  20. #20

  21. #21
    Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Norrköping & Gamleby
    Inlägg
    368
    Sjukt grymt!!! EPIC!

  22. #22

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    tack så mycket grabbar!

    @ ternmyr: allt är inte brushat på denna tyvärr dock så är ju alla skador, smutset och lagningarna brushade från scratch skit kul att ni använder den

  23. #23

  24. #24

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    haha för mycket stulet? ^^ då menar du bakgrunden och hjulen? det är så man jobbar när man choppar, hittar jag en bakgrund jag gillar med hjul i rätt vinkel eller nåt annat så använder jag det vid quick chops

    med andra ord, det är lika mycket "stulet" på alla mina andra isåfall

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in