LAGA HÅL I BLOCKET? tacksam för snabba svar!!

Jag o en kompis håller på o renovera min senda motor, men så på vänster blockhalva ute på kanten så är de bortskavt lite så de läcker växel olja igenom, och vi testade igår med kemisk metall men den bara ramlar av och fäster inte? tydligen för de har någon med magnesiumet att göra i blocket? någon som vet hur vi kan laga på annat sätt..?

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    när jag laga ett hål i min am6 motor använde jag kemisk metal jag slipade och rengjorde innan jag la på kemiska metalen
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    när jag laga ett hål i min am6 motor använde jag kemisk metal jag slipade och rengjorde innan jag la på kemiska metalen
    precis va vi gjorde. men när de väl stelnar så liksom ploppar den kemiska metallen av bara.. den fäster liksom inte

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Kaspuuur Visa inlägg
    precis va vi gjorde. men när de väl stelnar så liksom ploppar den kemiska metallen av bara.. den fäster liksom inte
    Okej använde ni kemisk metal från biltema eller? Jag använde plastic puddings kemiska metal
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Okej använde ni kemisk metal från biltema eller? Jag använde plastic puddings kemiska metal
    haha nej ingen biltema! plastic padding här med!, btw du har inget vänster block till salu eller?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Du kan ju få köpa mitt block, dock kommer den inte förns på Onsdag då
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Rengör först och slipa med något grovt innan så är det inga problem. Jag har lite kemisk metall i mitt Derbiblock utan problem.

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Kaspuuur Visa inlägg
    haha nej ingen biltema! plastic padding här med!, btw du har inget vänster block till salu eller?

Har 2st hela block dock ligger Dom hos min pappa och snackar inte med honom:/

Citat Ursprungligen postat av HHR Visa inlägg
    Rengör först och slipa med något grovt innan så är det inga problem. Jag har lite kemisk metall i mitt Derbiblock utan problem.
    vill inte säga emot för vet att det bör funka! men vi har gjort så och när det stelnar så rör man lite lätt vid det så bara ploppar den biten av :S

Har 2st hela block dock ligger Dom hos min pappa och snackar inte med honom:/
    aha okej/=

Kemisk metall är fuskjobb i världsklass, motorblock svetsas eller byts ut.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in