Ämne: Kedjerulle
Hybridvisning
-
2011-08-10, 17:43 #1Medlem
- Reg.datum
- Jul 2011
- Ort
- Taberg
- Inlägg
- 85
Kedjerulle
Tjena, har en drd pro sm, men kedjerullen är rätt sleten så tänkte köpa en ny, men hittar ingen org i sverige. Så kollade på såna där universella men dem har inget "spår" som kedjan ligger i, kommer den inte glida av då?
Mvh
-
2011-08-10, 19:31 #2
http://www.cykelkraft.se/ProduktInfo...01801771.phtml
Sån du söker?
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.
-
2011-08-10, 19:37 #3
Den ska väl inte ha något spår för kedjan, utan det nöts väl in?
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
-
2011-08-10, 21:30 #4Medlem
- Reg.datum
- Jul 2011
- Ort
- Taberg
- Inlägg
- 85
Nej tyvärr, den där sitter på vanliga senda, inte DRD PRO.
I vanliga fall ja, men på drd pro är det ett spår, http://www.easyparts.nl/showdrawing/...600/Frame.html kolla nummer 46 där så ser du
-
2011-08-11, 01:15 #5
-
2011-08-12, 14:04 #6Medlem
- Reg.datum
- Jul 2011
- Ort
- Taberg
- Inlägg
- 85
-
2011-08-11, 10:10 #7
´Promenera iväg till närmaste verkstad/affär som säljer Derbi och deras originaldelar så kan dom ta hem det du behöver.


Svara med citat


