Ämne: Kedjerulle

Hybridvisning

  1. #1

    Kedjerulle

    Tjena, har en drd pro sm, men kedjerullen är rätt sleten så tänkte köpa en ny, men hittar ingen org i sverige. Så kollade på såna där universella men dem har inget "spår" som kedjan ligger i, kommer den inte glida av då?

    Mvh

  2. #2
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  3. #3

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Nej tyvärr, den där sitter på vanliga senda, inte DRD PRO.

    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Den ska väl inte ha något spår för kedjan, utan det nöts väl in?
    I vanliga fall ja, men på drd pro är det ett spår, http://www.easyparts.nl/showdrawing/...600/Frame.html kolla nummer 46 där så ser du

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av ph' Visa inlägg
    Nej tyvärr, den där sitter på vanliga senda, inte DRD PRO.



    I vanliga fall ja, men på drd pro är det ett spår, http://www.easyparts.nl/showdrawing/...600/Frame.html kolla nummer 46 där så ser du
    beställ därifrån?

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    beställ därifrån?
    Tar ju svinlång tid när det inte finns i lager :/ Men det går tydligen köpa från sprängskissen på cykelkraft så har fixat

  7. #7
    ´Promenera iväg till närmaste verkstad/affär som säljer Derbi och deras originaldelar så kan dom ta hem det du behöver.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in