1. #1

    Vad ska jag göra på draceN

    Hej tjooo

    Har köpt mig en Rieju drac -02 och har börjar renovera lite utanpå
    Kommer få mitt moppe kort runt den 20 augusti hoppas jag så jag har tid

    Men jag har en dålig "fantasi" vet inte vad jag ska göra på den
    Får ej trimma just nu

    Kanske vart lite rörigt är ej bra på detta, men kom med idéer

  2. #2
    släng upp en bild så är det enklare att se vad som behöver göras

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    släng upp en bild så är det enklare att se vad som behöver göras
    Den bästa bild jag kan hitta

  4. #4
    lacka ram, sving, motor & kåpor kan ju va en början. Klä om sadeln? Ser ut som du har ktm stänka redan

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    lacka ram, sving, motor & kåpor kan ju va en början. Klä om sadeln? Ser ut som du har ktm stänka redan
    Kåporna håller jag redan på med

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av flikon Visa inlägg
    Kåporna håller jag redan på med
    Tänkte nästan det Men gör det jag skrev ! & sen kanske fatbar styre?

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    Tänkte nästan det Men gör det jag skrev ! & sen kanske fatbar styre?
    Okej, en fråga bara.. Mopeden är original utom luftfiltret.. är det normalt att jag inte kan få upp framhjulet ens lite? gungar bak med kroppen också

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av flikon Visa inlägg
    Okej, en fråga bara.. Mopeden är original utom luftfiltret.. är det normalt att jag inte kan få upp framhjulet ens lite? gungar bak med kroppen också
    hehe aa orginal e ganska svåra att stegra me köp mini blinkers, nytt baklyse, bort me bögan (om det är eu) lacka som de andra sagt och kapa bakkåperna, fatbar kanske höja den lite bak... lacka lite detaljer typ bämpare topplock vattenpumpskåpa, polera kick broms växel pet

  9. #9
    Ny framstänka, ny frontkåpa, lacka sving, lacka kåpor, kapa bak kåpan, nytt sadel överdrag. Borde bli lite snyggare

  10. #10
    däckpenna är rätt enkelt och snyggt!

  11. #11
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    biltema fatbar, lacka kåporna, KAPA DOM INTE, finns inte många okapade bakkåpor till drac kvar, så låt den va. fetare däck, så kommer den se söt ut
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in