Tjo, har en Motorhispania Furia 06, min gasvajer har gått av, och så när jag skulle beställa så fanns det 2 olika.

"Med motor euro 1"

"Med motor euro 2"


undrar då vad det är för skillnad på euro 1 och 2 ?
även vad jag skulle ha för någon "motor"