Trådad visning

Onykter gubbe köpte moppen - tjafs o problem

Sålde moppen igår via telefon när jag inte va hemma dock va gubben inte nykter när han köpte den så det blev lite tjafs ändå dessutom körde han lastbil :X Tycker synd om sonen...
    Han la moppen ner så den surade igen och inte startade = han ville lämna tillbaka den.
    Han betalade för mycket = han vill ha pengar tillbaka... Han bjöd 3400kr och jag hade ute den för 4k som han betalade. Pappa va så ärlig att han ringde och sa det.
    Det va VÄLDIGT viktigt att han hämtade den igår när jag inte va hemma, han jobbade HELA tiden men ändå kunde han stå hela dagen idag och imorn och fixa med moppen Han har ringt typ 5 ggr idag och tjatat om att lämna tillbaka den sen helt plötsligt så skulle han bara hämta delarna han glömde.

Jag är sjukt sur på gubben atm, han ringde typ 100ggr igår när jag va med några brudar fasten ja sa att han skulle hämta den imorn(gick ju inte för han skulle jobba för all framtid i princip). Sen idag skulle han lämna tillbaka den osvosv. Att han dessutom va berusad och körde lastbil med sin son är bara sjukt. Kan inte bestämma mig för om jag ska lämna tillbaka det han betalade för mycket(600kr) eller skita i han. Det va fan billigt som det va med alla nya delar o original delar, och att han skulle få den billigare va ju vid snabb och SMIDIG affär. Inget kvitto skrevs, pappa sa att gubben sa att jag skulle skicka ett kvitto till sonens mail som jag inte har...

Vet inte riktigt va jag ska göra, är som sagt sjukt sur på gubben... Behöver veta va ni tycker o vad ni hade gjort.
    Senast redigerat av Yoohan den 2010-06-20 klockan 17:43.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in