petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010

när blir nästa frihamnen träff?

Ja, som rubriken lyder, när blir den? De va ju en säsongsavslutning förra året .
    Eller är de för stort problem med polisen?
    varför köra moppe om man inte kör trimmat?

Vad jag har hört så är det något byggprojekt där numera(?) Dessutom är ju polisen ganska medveten om att vi kommer just dit och vet numera hur dem ska göra för att få bort oss.. Om det hittas ett annat ställe som är bra så kanske det löser sig? Tror inte Frihamnen är aktuellt längre..

Är inte säker på hur det ligger till och allt kanske inte stämmer men det lär ju komma 200kommentarer snart som diskuterar det här ska bli kul att läsa!
    Mitt stuntprojekt av Gurkiz gamla Neos! Länk HÄR!

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Vet inte riktigt hur vi i crewet sagt med att gå ut med info riktigt, ska höra med mich!
    FD rkan

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Skickade ett pm till Abk förut fick detta som svar

Uploaded with ImageShack.us
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Skickade ett pm till Abk förut fick detta som svar

Uploaded with ImageShack.us
    Är fortfarande inte säkert att det som ABK pratar om blir i frihamnen, vi får vänta och se...

Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag snackade med Abk på Facebook och om jag inte kommer ihåg fel sa han att Frihamnen är utesluten som mötesplats pga polisen.. Men att de ska försöka fixa iordning nånting liknande på annan plats (Fortfarande centralt)
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

Reg.datum
    May 2011
    Vad abk skrev för nån vecka sen:

Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Snart så händer saker... ;-) Kanske inte nödvändigtvis i Frihamnen, men i vår vackra huvudstad med dess enorma potential finns andra platser där intressanta aktiviteter har planerats...
    Mer information snarast...

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Vad abk skrev för nån vecka sen:

Snarare typ en månad sen ..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Som redan sagts: Frihamnen är uteslutet. Detta pågrund av att parkeringen har blivit nån form av arbetsplats med en massa betongfundament och diverse. På race-rakan står det massa lastbils trailar stortsätt varje helg. På det nya stuntområdet står det countainrar och bussar om jag inte minns helt fel nu.. Mycket mer än så kan vi som är aktiva inte säga...
    Jag tjatar ganska ofta på att abk ska skynda på detta med träffen men det är mer jobb än vad vissa tror att få det att bli smidigt!
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

When the sun goes down, the streets goes up..

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    Som redan sagts: Frihamnen är uteslutet. Detta pågrund av att parkeringen har blivit nån form av arbetsplats med en massa betongfundament och diverse. På race-rakan står det massa lastbils trailar stortsätt varje helg. På det nya stuntområdet står det countainrar och bussar om jag inte minns helt fel nu.. Mycket mer än så kan vi som är aktiva inte säga...
    Jag tjatar ganska ofta på att abk ska skynda på detta med träffen men det är mer jobb än vad vissa tror att få det att bli smidigt!
    Var där i fredags om jag minns rätt, då var det bara betong block på stor del av parkeringsytan för mopparna. Men jag såg inga containrar på stuntytan, och inte heller en enda lastbilstrailer vad jag minns
    Men ett annat ställe vore ändå bäst.
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

kan nån informera mig när nästa meet är i frihamnen för har inte tid att kolla datorn, jag har ett gäng på 10 pers, hör av er på 0730533368

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in