Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. #31
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Lät rektorn i mellanstsdiet suga av mig. Sa det till mina polare som i sin tur sa det till andra. Slutade med att rektorn blev anmälda. Tror till och med att hon fick fängelse i några månader. Var en massa skriverier om detta då, det var runt 2003 eller något sådant. Men minns inte helt!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #32
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Lät rektorn i mellanstsdiet suga av mig. Sa det till mina polare som i sin tur sa det till andra. Slutade med att rektorn blev anmälda. Tror till och med att hon fick fängelse i några månader. Var en massa skriverier om detta då, det var runt 2003 eller något sådant. Men minns inte helt!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Men ja ingen bryr sig..

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    lät rektorn i mellanstsdiet suga av mig. Sa det till mina polare som i sin tur sa det till andra. Slutade med att rektorn blev anmälda. Tror till och med att hon fick fängelse i några månader. Var en massa skriverier om detta då, det var runt 2003 eller något sådant. Men minns inte helt!

    Sent from my gt-i9100 using tapatalk
    seriöst? :d
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  4. #34
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ta dig inte tid att skriva om du inte har något vettigt att komma med.


    ONT: böjt bestick i matsalen på högstadiet.
    Ohno, gangster!

    OnT: När jag och min kompis var en 9-10 år gamla så skulle vi såklart vara coola så vi gick till en gammal gubbes hus (han var inte hemma just då) för att göra lite hyss! Hällde ut lite sand på gräsmattan, drog ner någon tvättlina och kletade blåbär på fönsterna.. Sen så hade ju såklart grannen sett vad vi gjorde så när vi gick förbi där så ropade en jävligt sur tant att vi skulle stanna där så att hon kunde ta ett snack med oss Snäll som man var så stannade man ju kvar och vi var tvungna att plocka upp gruset och fixa tvättlinan osv


  5. #35
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Men ja ingen bryr sig..
    Men ja ingen bryr sig? Haha, vad betyder det?

    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    seriöst? :d
    Japp, skall försöka hitta länk på nyheten..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Men ja ingen bryr sig? Haha, vad betyder det?



    Japp, skall försöka hitta länk på nyheten..
    fan va najs? är hon ful?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    fan va najs? är hon ful?
    hoppas hon var det iaf
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av SlickePott Visa inlägg
    hoppas hon var det iaf
    nee ingen ful kärring får suga av min ralley!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  9. #39

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Lät rektorn i mellanstsdiet suga av mig. Sa det till mina polare som i sin tur sa det till andra. Slutade med att rektorn blev anmälda. Tror till och med att hon fick fängelse i några månader. Var en massa skriverier om detta då, det var runt 2003 eller något sådant. Men minns inte helt!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    haha sjukt Hur gammal va du då?
    Senast redigerat av Rifat den 2011-08-17 klockan 14:49.

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    haha sjukt Hur gammal va du då?
    snälla...

  11. #41
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Givetvis skojde jag.

    Men lite grejer som jag ångrar. Kasta äpple genom ett växthus. Även sten och snöbollar genom ett ladugårdsfönster. Antal sprängda brevlådor!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  12. #42
    Jag och mina polare blev ökända busringare på området x) och vi brukade "yard-runna" Dvs springa från trädgård till trädgård.

    Rätt kul när man bara sprang utav helvete och hoppade över häckarna och såg de förvånade minerna över att det plötsligt kom 3-10st 12åriga killar springande genom deras trädgård var oslagbar! Dock råkade nån trilla ned i en pool en gång?

    Mestadels brukade vi faktiskt jävlas med varandra. Typ silvertejpa fast folk lite här och där, alla snöbollskrigen där man byggde hyddor och skydd i vallarna som plogarna plöjt upp... Härliga tider

  13. #43

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Ca. 2 år sen så gick jag o min polare till en skola på kvällen (det var stängt då), då så kastade vi en tegelsten rätt i ett fönster så det gick sönder.

    För nåt år sen så kastade jag o nåra polare in stinkbomber i massa portar, o brevlådor (lägenhetsbrevlådor).

    Sen så har vi kastat grus på massa lägenhetsfönster och sen kutat.

    Sen så gjorde vi en riktigt stor smokebomb i skogen o folk trodde ju det börja brinna, men som tur va så ringde ingen polisen/brandkåren, men vi kuta innan nån kom in i skogen o såg oss.

    Massa andra saker, dock inget jag kommer på just nu.
    Senast redigerat av Rifat den 2011-08-17 klockan 16:16.

  14. #44
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Är detta också en skrytartråd?
    Nej inte det som va meningen med tråden
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #45

  16. #46
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Gjorde inbrott på ett bygge när man var 13 år och tog verktyg som man använde för att klippa upp 2 cyklar som man sedan mötte på ägarn när man var ute och cyklade på dom och då dampa dom ur på mig och min kompis och min fd. kompis men dom fick tillbaka cyklarna då, dom lät oss gå men just då kom en polisbil som körde för långt ut ur sitt distrikt som bara skulle vända 300 m fram som vi ser stanna vid kvinnan och hennes man ,som pekar mot oss och vi försöker springa ifrån polisen på en raksträcka ... Vi lyckades övertala polisen efter 20 min av historieberättande och demostrerande om att vi hittade cyklarna uppklippta med verktygen bredvid så vi tog med dom också , ( vi hade avbitartengerna och alla verktyg o paket hållaren hehe...) så vi fick gå dock fick våra päron hämta oss , Var den kompis kretsen jag hängde med en period som tvingade med en på en massa är verkligen inte en sådan snorunge längre som tur är
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  17. #47
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Vet inte vad ni menar med ung men när jag var typ 4-7 år försökte jag och en kompis sätta ihop delar från olika insekter och skapa en ny art, trodde ärligt att det skulle funka. Sen har vi letat efter en skatt utifrån en karta som fanns på baksidan av ett paket honungspuffar.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  18. #48

  19. #49
    har lagt jordgubbar på vägen så att bilar ska mosa dom

  20. #50
    snöbollar, äpplen, raketer, softairgun golfbollar på bilar. De va la det roligaste jag gjorde...

  21. #51
    När vi gick i femteklass la vi en orm i frökens skrivbord, hon började gråta o typ halva klasses fick hemringning jääävligt kul

  22. #52
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Gjorde inbrott på ett bygge när man var 13 år och tog verktyg som man använde för att klippa upp 2 cyklar som man sedan mötte på ägarn när man var ute och cyklade på dom och då dampa dom ur på mig och min kompis och min fd. kompis men dom fick tillbaka cyklarna då, dom lät oss gå men just då kom en polisbil som körde för långt ut ur sitt distrikt som bara skulle vända 300 m fram som vi ser stanna vid kvinnan och hennes man ,som pekar mot oss och vi försöker springa ifrån polisen på en raksträcka ... Vi lyckades övertala polisen efter 20 min av historieberättande och demostrerande om att vi hittade cyklarna uppklippta med verktygen bredvid så vi tog med dom också , ( vi hade avbitartengerna och alla verktyg o paket hållaren hehe...) så vi fick gå dock fick våra päron hämta oss , Var den kompis kretsen jag hängde med en period som tvingade med en på en massa är verkligen inte en sådan snorunge längre som tur är

    Är du ******?

     
    Abow!
     
    På återseende! Avstängd i en vecka för rasism. //abk
     
    Totally worth it

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Är du ******?

     
    Abow!
     
    På återseende! Avstängd i en vecka för rasism. //abk
     
    Totally worth it
    hahahaha

  24. #54
    Några idiotiska saker jag gjort

    Softair gun,äpel på bilar. kört och burnat på golfbanan med rm 250.
    Stått med hockeytuta vid golfbanan tuttat när du ska slå
    Brevlådor smällda

  25. #55
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Är du ******?

     
    Abow!
     
    På återseende! Avstängd i en vecka för rasism. //abk
     
    Totally worth it
    HAHAHAHHAHHHAHAHAHHhaHH XD
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  26. #56
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Gjorde inbrott på ett bygge när man var 13 år och tog verktyg som man använde för att klippa upp 2 cyklar som man sedan mötte på ägarn när man var ute och cyklade på dom och då dampa dom ur på mig och min kompis och min fd. kompis men dom fick tillbaka cyklarna då, dom lät oss gå men just då kom en polisbil som körde för långt ut ur sitt distrikt som bara skulle vända 300 m fram som vi ser stanna vid kvinnan och hennes man ,som pekar mot oss och vi försöker springa ifrån polisen på en raksträcka ... Vi lyckades övertala polisen efter 20 min av historieberättande och demostrerande om att vi hittade cyklarna uppklippta med verktygen bredvid så vi tog med dom också , ( vi hade avbitartengerna och alla verktyg o paket hållaren hehe...) så vi fick gå dock fick våra päron hämta oss , Var den kompis kretsen jag hängde med en period som tvingade med en på en massa är verkligen inte en sådan snorunge längre som tur är
    busted
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #57
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Är du ******?

     
    Abow!
     
    På återseende! Avstängd i en vecka för rasism. //abk
     
    Totally worth it
    Var står det i reglerna att man inte får vara rasistisk för jag hittar inte det.

  28. #58

  29. #59
    såg denna tråden , jag o polarn var 9 bast gjorde eldkastare av en vattenpistol ..
    Sprang runt i skogen o eldade massa trevliga saker så fatta den eld och jag slängde iväg den så sa den bang så gick vi hem tjalalala
    okej serri. de hände , den small , de var kul ! Prova på vettja..
    Call me super sexy boogeyman slayer!

  30. #60
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in