1. #1

    moppe Vilken förgasare ?

    hej har en rieju rrx, setup: tk hq rör, stage 6 membran, 70cc airsal sport, och andra kopplingsfjädrar och så ska jag köpa en förgasare , vilken mm borde jag ha och är pwk ett bra val ? funderar på 21 mm är det bra till min setup ?

  2. #2
    21mm blir fint till din setup, pwk är bäst enligt mig men det är väll en smaksak hursomhelst blir det nog bra vilken förgasare du än väljer. Så beställ och ut i garaget och trimma nu.

  3. #3
    roxxors avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    nissafors/värnamo
    Inlägg
    913
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder så var det trasigt från början

  4. #4
    ja, ska ut och nu och fixa dit 70cc :d men det var mellan dom jag väljer :d men det blir fan 21mm pwk

  5. #5
    Köp Dellorto 21mm blk edt.

    Mycket lättare att ställa in än en pwk.
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  6. #6

  7. #7

  8. #8
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av rrx-chrille Visa inlägg
    ja, ska ut och nu och fixa dit 70cc :d men det var mellan dom jag väljer :d men det blir fan 21mm pwk
    åk inte runt nu med org föggen, och utan att bestycka om den, den kommer skära ganska snabbt då..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #9
    bestycka= byta munstycke/munstycken ? aldrig riktigt fattat vad det menas, men nu har jag 16mm fögg (original) med 135 munstycke och den värkar få bra med bensin på stiftets färg , MEN @ HJÄLP MIG ,den går bra på tomgång typ om man kör med den utan motstånd på ett stöd men om man lägger på lite motstånd eller kör är det fortfarande som om den inte får tillräckligt med bensin, kan det vara så att insuget eller förgasarn stryper ner moppen så in i h*elvete att den inte ens kan varva ur ?! HJÄLP !? BTW: insuget såg jävligt litet ut..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in